Wegens onderhoudswerkzaamheden is My Vodafone tot maandagochtend 19 oktober helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.quote:
Neem dan een goedkoop sim only abonnementquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:45 schreef Nero22 het volgende:
Ja, beltegoed ja.Ik bel niet zoveel dat ik ¤20 of ¤30 in de maand ga uitgeven aan een abonnement.
Hm, zou ook de rede kunnen zijn dat ik nog steeds niets heb. Ik ga een mailtje sturen, voor de zekerheid.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wegens onderhoudswerkzaamheden is My Vodafone tot maandagochtend 19 oktober helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
![]()
![]()
de zoveelste keer alweer
Idem dito.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Neem dan een goedkoop sim only abonnement
Nee, een abonnement met telefoon voor in totaal ¤800 terwijl je ook voor ¤600 klaar kan zijn...quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wegens onderhoudswerkzaamheden is My Vodafone tot maandagochtend 19 oktober helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
![]()
![]()
de zoveelste keer alweer
OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:04 schreef Nero22 het volgende:
Gebeld en mevrouw aan de lijn heeft netjes ¤20 bijgeschreven.
Hihi.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:06 schreef zovty het volgende:
[..]
OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grote knul.
Het mooie is dat als je wilt klagen (per mail dan) je moet zijn ingelogd in My Vodafone.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
My Vodafone werkt bij mij echt bijna nooit fatsoenlijk.
Nee drol, toen bestond sms'en ook nog niet...quote:
Sinds 1992quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee drol, toen bestond sms'en ook nog niet...Laat me dat nou het meeste doen met mijn telefoon.
Maar Wikipedia zei:quote:
quote:Een mobiele telefoon had in 1996 de mogelijkheid voor:
* Telefonie met spraakcommunicatie
Een mobiele telefoon had in 1998 de mogelijkheid voor:
* Trilfunctie
Een mobiele telefoon had in 2003 gewoonlijk de volgende mogelijkheden:
* Trilfunctie
* Dual Band
* Bluetooth (in eerste instantie bij de duurdere/zakelijke toestellen)
* Mobiel internet (WAP, onder andere via GPRS) (idem)
* Tri Band (idem)
* SMS-functie
* Fotografie of video-opname
Je hebt gelijk, maar zo bedoelde ik het eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:26 schreef -J-D- het volgende:
Daar staat dat een mobiele telefoon in 2003 kan SMSen. Maar dat wil niet zeggen dat het toen voor het eerst kon.
Welk nummer bel je dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:04 schreef Nero22 het volgende:
Gebeld en mevrouw aan de lijn heeft netjes ¤20 bijgeschreven.
06-nummer. Is gewoon op de website te vinden onder Help, maar dat is dus wel betaald.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:43 schreef Murray het volgende:
[..]
Welk nummer bel je dan?
Ik zit ook nog steeds op m'n beltegoed te wachten.
En ik kan dus niet een betaald nummer bellen, want m'n beltegoed is op.
En een mailtje sturen helpt ook geen fuck.
Vodafone.
quote:Onze klantenservice kun je van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 22.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 en 18.00 uur als volgt bereiken:
* Mobiel: bel 1200
* Vaste lijn: bel 06 54 50 01 00
* Vanuit het buitenland: bel 1200 of +31 6 54 50 01 00
Bij verlies of diefstal kun je, als je een abonnement hebt, altijd bellen (ook buiten openingstijden) om je simkaart te laten blokkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |