Wegens onderhoudswerkzaamheden is My Vodafone tot maandagochtend 19 oktober helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.quote:
Neem dan een goedkoop sim only abonnementquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:45 schreef Nero22 het volgende:
Ja, beltegoed ja.Ik bel niet zoveel dat ik ¤20 of ¤30 in de maand ga uitgeven aan een abonnement.
Hm, zou ook de rede kunnen zijn dat ik nog steeds niets heb. Ik ga een mailtje sturen, voor de zekerheid.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wegens onderhoudswerkzaamheden is My Vodafone tot maandagochtend 19 oktober helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
![]()
![]()
de zoveelste keer alweer
Idem dito.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Neem dan een goedkoop sim only abonnement
Nee, een abonnement met telefoon voor in totaal ¤800 terwijl je ook voor ¤600 klaar kan zijn...quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wegens onderhoudswerkzaamheden is My Vodafone tot maandagochtend 19 oktober helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
![]()
![]()
de zoveelste keer alweer
OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:04 schreef Nero22 het volgende:
Gebeld en mevrouw aan de lijn heeft netjes ¤20 bijgeschreven.
Hihi.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:06 schreef zovty het volgende:
[..]
OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grote knul.
Het mooie is dat als je wilt klagen (per mail dan) je moet zijn ingelogd in My Vodafone.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
My Vodafone werkt bij mij echt bijna nooit fatsoenlijk.
Nee drol, toen bestond sms'en ook nog niet...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |