C1000..quote:Op zondag 18 oktober 2009 05:17 schreef Noin het volgende:
Echt weggestuurd? Dat je de winkel dus niet meer in mocht?
Erg vreemd. Bij een 'grotere' winkel kan ik het me niet voorstellen. De Appie Heyn of zo sluit pas om exact 8 uur de deur hiero. Was het misschien een klein sigarenwinkeltje of zo?
Tis een schaande!quote:Op zondag 18 oktober 2009 05:23 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
C1000..![]()
Dat ze wellicht mensen weigeren om binnen te komen, kan ik me enigzins toch wel bedroevend begrijpen! Maar als er wordt gezegd 'wilt u NU de winkel verlaten?...' is toch best erg te noemen...
Wat is dit voor een gelul. Die winkel is open tot 20 uur en niet tien voor 20.quote:Op zondag 18 oktober 2009 07:30 schreef Pugg het volgende:
Ik snap nier waarom dit soort dingen altijd de schuld is van de winkel!
Had je niet 10 minuten eerder er aan kunnen denken?
Of boodscahppen doen in de ochend?
De meeste zijn om 08.00 al open.
En kom niet met dat gezeik over de tijden, sommige mensen staan 12 uur op hun benen,
en ze hebben groot gelijk dat ze om 10 min voor tijd de ingang blokkeren.
Is hier bij (een hele grote) A.H heel gewoon.
Ik zou het totaal negeren, of op z'n hoogst op mijn horloge wijzen. Als het nog geen sluitingstijd is zoeken ze het maar fijn uit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ze kunnen vragen of ik de winkel wil verlaten voor sluitingstijd...maarwaarom zou je? Volgende keer direct mnaar de manager/filiaalhouder vragen, en de namen van degeen die je te vroeg de winkel uit wil zetten...
TS is een mietje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 05:15 schreef JoeThePlumber het volgende:
Word er maar gek van...
Klantvriendelijkheid is maar ver weg te zoeken in Nederland.....
Werd vandaag al weggestuurd bij een winkel om 10 voor 8, terwijl het sluit om 8 uur...
Dat is ook niet enige gebeurtenis...
Hoog tijd voor wat hoger service...
Nee, dat is zeker niet normaal en kan je rustig tegen die man zeggen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:55 schreef The_Voice_Within het volgende:
Terechte klacht. Ik moest een tijd geleden eens naar de Lidl voor iets, en die zou om 7 uur sluiten. Ik kom daar aan om half 7, en toen stond de bedrijfsleider voor de deur die geen mensen met karretjes meer naar binnen liet. Je moest het maar even zo pakken wat je nodig had. En je kreeg erbij gezegd dat je moest opschieten, want ze gingen over een half uurtje dicht. Da's toch niet normaal? Ik moest maar 1 dingetjes hebben,maar ik heb gewoon tot stipt 7 uur door die winkel gewandeld, voordat ik me naar de kassa begaf.![]()
Wat bedoel je hiermee, met Japan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 05:36 schreef JoeThePlumber het volgende:
Bedroeft en vloekend naar huis gekeerd...(was ik nog maar in Japan!)
Waarschijnlijk vindt hij de service daar beter. En je hebt daar volgens mij ook nog eens veel 24/7 winkels.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee, met Japan?
Precies, je moet wel een beetje rekening houden met het personeel. Die willen op dat tijdstip ook graag naar huis. Maar je niet binnen laten, of geen kar meer mogen pakken, ja, dahaaaaag.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:26 schreef alopio het volgende:
TS heeft natuurlijk groot gelijk, als het tien minuten voor sluitingstijd is, dan moet je gewoon naar binnen kunnen. ik werk zelf ook in de detailhandel, en bij ons is het gewoon dat mensen nog naar binnen kunnen tot sluitingstijd. (soms zijn we 1 minuutje eerder dicht, maar dan loopt er ook geen kip meer op straat).
wat natuurlijk wel hatelijk is is dat mensen om 2 minuten voor sluitingstijd binnen komen, en dan nog ff rustig gaan winkelen (ik heb het dus niet over de 'ik weet wat ik moet hebben, pak het en reken af mensen' ) dus rustig 10 minuten rond lopen, rustig kijken, en uiteindelijk zonder iets te kopen de shop verlaten. dat is irritant. winkelen kan je heel de dag. (en das iets anders dan ff naar de supermarkt rennen omdat je een pak melk bent vergeten)
Misschien misschien. Misschien valt kerstmis volgend jaar in Juli.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:45 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is toch niet de schuld van de winkel?
Misschien ga jij wel 20 minuten tomaten uitknijpen en hebben ze geen zin om 10 minuten op je te moeten wachten tot ze kunnen sluiten
Volgende keer gewoon eerder komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |