abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73798128
Word er maar gek van...

Klantvriendelijkheid is maar ver weg te zoeken in Nederland.....

Werd vandaag al weggestuurd bij een winkel om 10 voor 8, terwijl het sluit om 8 uur...
Dat is ook niet enige gebeurtenis...

Hoog tijd voor wat hoger service...
pi_73798132
Echt weggestuurd? Dat je de winkel dus niet meer in mocht?

Erg vreemd. Bij een 'grotere' winkel kan ik het me niet voorstellen. De Appie Heyn of zo sluit pas om exact 8 uur de deur hiero. Was het misschien een klein sigarenwinkeltje of zo?
pi_73798143
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 05:17 schreef Noin het volgende:
Echt weggestuurd? Dat je de winkel dus niet meer in mocht?

Erg vreemd. Bij een 'grotere' winkel kan ik het me niet voorstellen. De Appie Heyn of zo sluit pas om exact 8 uur de deur hiero. Was het misschien een klein sigarenwinkeltje of zo?
C1000..

Dat ze wellicht mensen weigeren om binnen te komen, kan ik me enigzins toch wel bedroevend begrijpen! Maar als er wordt gezegd 'wilt u NU de winkel verlaten?...' is toch best erg te noemen...
pi_73798156
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 05:23 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

C1000..

Dat ze wellicht mensen weigeren om binnen te komen, kan ik me enigzins toch wel bedroevend begrijpen! Maar als er wordt gezegd 'wilt u NU de winkel verlaten?...' is toch best erg te noemen...
Tis een schaande!

Volgens mij zijn alle C1000 winkels een soort franchises met allemaal een eigen baas. Misschien dat dat zo'n lakse kerel is die zelf nooit in de winkel aanwezig is en het personeel maar wat laat aanrommelen.
'Hee jullie werken vandaag gewoon tot 8 uur he!'
-ja baas
'Mooi dan ga ik lekker om 3 uur al naar huis aan me ballen krabben'
-ok baas (en dan om 19.50h gaat de deur op slot want het personeel denkt: hoepel maar op ballekrabber)

Maar de echt belangrijke vraag is: heb je het nog gered naar een andere winkel of zit je nu helemaal zonder pleepapier?
pi_73798163
Bedroeft en vloekend naar huis gekeerd ...(was ik nog maar in Japan!)

Maar heb nog reserve brood voor in de oven.... .
  zondag 18 oktober 2009 @ 07:30:34 #6
225540 Pugg
Friends forever
pi_73798293
Ik snap nier waarom dit soort dingen altijd de schuld is van de winkel!

Had je niet 10 minuten eerder er aan kunnen denken?
Of boodscahppen doen in de ochend?
De meeste zijn om 08.00 al open.

En kom niet met dat gezeik over de tijden, sommige mensen staan 12 uur op hun benen,
en ze hebben groot gelijk dat ze om 10 min voor tijd de ingang blokkeren.

Is hier bij (een hele grote) A.H heel gewoon.
  zondag 18 oktober 2009 @ 07:33:24 #7
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_73798297
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 07:30 schreef Pugg het volgende:
Ik snap nier waarom dit soort dingen altijd de schuld is van de winkel!

Had je niet 10 minuten eerder er aan kunnen denken?
Of boodscahppen doen in de ochend?
De meeste zijn om 08.00 al open.

En kom niet met dat gezeik over de tijden, sommige mensen staan 12 uur op hun benen,
en ze hebben groot gelijk dat ze om 10 min voor tijd de ingang blokkeren.

Is hier bij (een hele grote) A.H heel gewoon.
Wat is dit voor een gelul. Die winkel is open tot 20 uur en niet tien voor 20.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11ฐ hellingshoek
pi_73798406
Die ene winkelmedewerker kent je vast van fok. Ga maandag even terug om het te checken. Wel de resultaten posten in weer zo'n leuk topic hoor.
  zondag 18 oktober 2009 @ 09:00:23 #9
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_73798498
Bizar verhaal Ik was vrijdag bij de BCC om eens te ori๋nteren op een nieuwe en daar lieten ze ้้n tv zelfs nog even aanstaan rond sluitingstijd onder het mom 'deze bent u nog aan het bekijken meneer?'. Uiteraard was dit voldoende info om te beseffen dat het alweer 21.00 was en het dus tijd werd om op te stappen.

Wellicht had de betreffende C1000 medewerker zijn/haar dag niet? Misschien kun je het voor vergelijkend warenonderzoek deze week nog eens proberen?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  † In Memoriam † zondag 18 oktober 2009 @ 09:11:07 #10
264940 8108139dpths
pi_73798552
C1000...
Dat zal me bij mijn supermarkt, Deen, niet gebeuren. Ik kwam gisteravond om 5 voor negen nog hard aangefietst in de hoop nog even wat te kunnen halen... geen probleem. En eenmaal weer buiten de supermarkt, kwam er nog een jongedame aanrenne (het was inmiddels 2 voor...), ook zij mocht nog gewoon naar binnen, eveneens geen probleem.

Ze zijn er wel hoor, klantvriendelijke medewerkers. Maar inderdaad, het komt ook vaak genoeg voor dat deze ver te zoeken is.
  zondag 18 oktober 2009 @ 09:25:51 #11
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_73798617
Ze kunnen vragen of ik de winkel wil verlaten voor sluitingstijd...maarwaarom zou je? Volgende keer direct mnaar de manager/filiaalhouder vragen, en de namen van degeen die je te vroeg de winkel uit wil zetten...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_73798726
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 09:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ze kunnen vragen of ik de winkel wil verlaten voor sluitingstijd...maarwaarom zou je? Volgende keer direct mnaar de manager/filiaalhouder vragen, en de namen van degeen die je te vroeg de winkel uit wil zetten...
Ik zou het totaal negeren, of op z'n hoogst op mijn horloge wijzen. Als het nog geen sluitingstijd is zoeken ze het maar fijn uit.
  † In Memoriam † zondag 18 oktober 2009 @ 09:45:05 #13
21636 Feestkabouter
pi_73798735
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 05:15 schreef JoeThePlumber het volgende:
Word er maar gek van...

Klantvriendelijkheid is maar ver weg te zoeken in Nederland.....

Werd vandaag al weggestuurd bij een winkel om 10 voor 8, terwijl het sluit om 8 uur...
Dat is ook niet enige gebeurtenis...

Hoog tijd voor wat hoger service...
TS is een mietje.
Ik ben zelf iemand die vaak op de laatste minuut nog even een pak melk komt halen (bij mijn AH kennen ze mijn gezicht wel, dus doen ze niet meer moeilijk). Maar ik sta nooit als laatste in de rij bij de kassa, omdat ik zo snel door de winkel ben en er altijd nog wel andere klanten door de winkel sjokken.

Maar als het me ergens anders gebeurt dat ze me VOOR het tijdstip van sluiting al willen tegenhouden, dan duurt dat hooguit 1 seconde. Ik zeg dan: ik ben voor 18uur klaar, je moet me gewoon binnenlaten volgens de winkelwet..... en ik loop gewoon door.
pi_73798812
Terechte klacht. Ik moest een tijd geleden eens naar de Lidl voor iets, en die zou om 7 uur sluiten. Ik kom daar aan om half 7, en toen stond de bedrijfsleider voor de deur die geen mensen met karretjes meer naar binnen liet. Je moest het maar even zo pakken wat je nodig had. En je kreeg erbij gezegd dat je moest opschieten, want ze gingen over een half uurtje dicht. Da's toch niet normaal? Ik moest maar 1 dingetje hebben,maar ik heb gewoon tot stipt 7 uur door die winkel gewandeld, voordat ik me naar de kassa begaf.
pi_73798834
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 09:55 schreef The_Voice_Within het volgende:
Terechte klacht. Ik moest een tijd geleden eens naar de Lidl voor iets, en die zou om 7 uur sluiten. Ik kom daar aan om half 7, en toen stond de bedrijfsleider voor de deur die geen mensen met karretjes meer naar binnen liet. Je moest het maar even zo pakken wat je nodig had. En je kreeg erbij gezegd dat je moest opschieten, want ze gingen over een half uurtje dicht. Da's toch niet normaal? Ik moest maar 1 dingetjes hebben,maar ik heb gewoon tot stipt 7 uur door die winkel gewandeld, voordat ik me naar de kassa begaf.
Nee, dat is zeker niet normaal en kan je rustig tegen die man zeggen.
  zondag 18 oktober 2009 @ 10:03:33 #16
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_73798877
Is me hier een keer gebeurd.
Werd om 10 voor 19.00 tegengehouden bij de ingang.
Heb het ze toen vriendelijk gezegd dat ik snel nog even wat moest halen.
En als dat niet om 18.50 kon, dan zou ik het later op de avond even weer proberen.
Toen mocht ik wel naar binnen, tegenwoordig laten ze me gewoon doorlopen, zelfs als anderen wel tegengehouden worden.
Stond toen om 18.55 alweer buiten ( snelle shopper. )
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 18 oktober 2009 @ 10:09:37 #17
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_73798944
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 05:36 schreef JoeThePlumber het volgende:
Bedroeft en vloekend naar huis gekeerd ...(was ik nog maar in Japan!)
Wat bedoel je hiermee, met Japan?
How can I make this topic about me?
pi_73798945
Dat slaat inderdaad nergens op.
Cool story, Hansel.
pi_73798950
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee, met Japan?
Waarschijnlijk vindt hij de service daar beter. En je hebt daar volgens mij ook nog eens veel 24/7 winkels.
Cool story, Hansel.
pi_73799086
TS heeft natuurlijk groot gelijk, als het tien minuten voor sluitingstijd is, dan moet je gewoon naar binnen kunnen. ik werk zelf ook in de detailhandel, en bij ons is het gewoon dat mensen nog naar binnen kunnen tot sluitingstijd. (soms zijn we 1 minuutje eerder dicht, maar dan loopt er ook geen kip meer op straat).

wat natuurlijk wel hatelijk is is dat mensen om 2 minuten voor sluitingstijd binnen komen, en dan nog ff rustig gaan winkelen (ik heb het dus niet over de 'ik weet wat ik moet hebben, pak het en reken af mensen' ) dus rustig 10 minuten rond lopen, rustig kijken, en uiteindelijk zonder iets te kopen de shop verlaten. dat is irritant. winkelen kan je heel de dag. (en das iets anders dan ff naar de supermarkt rennen omdat je een pak melk bent vergeten)
pi_73799148
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 10:26 schreef alopio het volgende:
TS heeft natuurlijk groot gelijk, als het tien minuten voor sluitingstijd is, dan moet je gewoon naar binnen kunnen. ik werk zelf ook in de detailhandel, en bij ons is het gewoon dat mensen nog naar binnen kunnen tot sluitingstijd. (soms zijn we 1 minuutje eerder dicht, maar dan loopt er ook geen kip meer op straat).

wat natuurlijk wel hatelijk is is dat mensen om 2 minuten voor sluitingstijd binnen komen, en dan nog ff rustig gaan winkelen (ik heb het dus niet over de 'ik weet wat ik moet hebben, pak het en reken af mensen' ) dus rustig 10 minuten rond lopen, rustig kijken, en uiteindelijk zonder iets te kopen de shop verlaten. dat is irritant. winkelen kan je heel de dag. (en das iets anders dan ff naar de supermarkt rennen omdat je een pak melk bent vergeten)
Precies, je moet wel een beetje rekening houden met het personeel. Die willen op dat tijdstip ook graag naar huis. Maar je niet binnen laten, of geen kar meer mogen pakken, ja, dahaaaaag.
  zondag 18 oktober 2009 @ 10:45:15 #22
168255 J.Herrer
pi_73799301
Dat is toch niet de schuld van de winkel?

Misschien ga jij wel 20 minuten tomaten uitknijpen en hebben ze geen zin om 10 minuten op je te moeten wachten tot ze kunnen sluiten
Volgende keer gewoon eerder komen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_73799327
Ben wel eens om 10 voor 10 'geweigerd' bij een supermarkt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_73799355
Noem eens wat winkels TS
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_73799372
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 10:45 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is toch niet de schuld van de winkel?

Misschien ga jij wel 20 minuten tomaten uitknijpen en hebben ze geen zin om 10 minuten op je te moeten wachten tot ze kunnen sluiten
Volgende keer gewoon eerder komen
Misschien misschien. Misschien valt kerstmis volgend jaar in Juli.
Als ze daar bang voor waren hadden ze dat om 8 uur (sluitingstijd) kunnen vragen.

Volgens mij halen degene die daar werken vaak sluitingstijd en de tijd dat ze naar huis mogen door elkaar. Dat is zeer waarschijnlijk niet hetzelfde.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  zondag 18 oktober 2009 @ 11:27:36 #26
168255 J.Herrer
pi_73800080
Ik heb vroeger ook in een supermarkt gewerkt en daar werden mensen 15-10 minuten voor sluiting ook geweigerd zodat alles nog schoongemaakt en opgeruimd kon worden
  † In Memoriam † zondag 18 oktober 2009 @ 11:31:45 #27
21636 Feestkabouter
pi_73800139
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 10:49 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Misschien misschien. Misschien valt kerstmis volgend jaar in Juli.
Als ze daar bang voor waren hadden ze dat om 8 uur (sluitingstijd) kunnen vragen.

Volgens mij halen degene die daar werken vaak sluitingstijd en de tijd dat ze naar huis mogen door elkaar. Dat is zeer waarschijnlijk niet hetzelfde.
fixed date: 25 en 26 december.

het was natuurlijk wel ooit zo dat in veel winkels het personeel tot sluitingstijd werd betaald maar wel nog de boel moest opruimen/afsluiten wat toch gauw een kwartier is.
misschien nog steeds wel ergens.

tegenwoordig is het in veel winkels wel zo dat het personeel tot een kwartier of half uur na sluiting wordt betaald.
pi_73800327
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:27 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb vroeger ook in een supermarkt gewerkt en daar werden mensen 15-10 minuten voor sluiting ook geweigerd zodat alles nog schoongemaakt en opgeruimd kon worden
Dat hoort gewoon na bijv. 8 uur te gebeuren?
8 uur is de sluitingstijd. Niet personeel-kan-naar-huis-tijd

En natuurlijk ga ik er vanuit dat ze ook het kwartier wat ze langer blijven betaald worden.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  zondag 18 oktober 2009 @ 11:46:41 #29
47047 Herkauwer
pi_73800383
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:42 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

En natuurlijk ga ik er vanuit dat ze ook het kwartier wat ze langer blijven betaald worden.
Inderdaad, ik heb vroeger in een snackbar gewerkt en die ging ook gewoon om sluitingstijd dicht. Daarna moesten we nog schoonmaken. Uiteraard begon je er al eerder mee, maar als er dan een klant binnen kwam werd die gewoon geholpen.
pi_73800718
AH is heel klantvriendelijk.
Ze hebben zelfs mijn sleuten terug gebracht
Back to the 70's
pi_73800740
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 12:03 schreef arnold-d het volgende:
AH is heel klantvriendelijk.
Ze hebben zelfs mijn sleuten terug gebracht
sleuten?
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:16:57 #32
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_73800993
In Duitsland zijn ze heel anders tegen klanten. Word je nog echt als klant behandeld.
Voor meubels etc ga ik dus liever naar onze oosterburen, is ook nog goedkoper.

In Nederland heerst de 9 tot 5 mentaliteit, omzet is toch voor de baas dus die boeit niemand.
pi_73801209
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 12:16 schreef Ixnay het volgende:
In Duitsland zijn ze heel anders tegen klanten. Word je nog echt als klant behandeld.
Voor meubels etc ga ik dus liever naar onze oosterburen, is ook nog goedkoper.

In Nederland heerst de 9 tot 5 mentaliteit, omzet is toch voor de baas dus die boeit niemand.
die 9 tot 5 mentaliteit komt ook door de bazen zelf, omdat bij veel winkels (niet bij supermarkten volgens mij) personeel tot sluitingstijd betaald krijgt, dus als je dan nog moet doorwerken. elke dag een kwartier is toch 1 uur per week.

dus de bazen maken het er ook zelf naar, zoiezo word er in de detailhandel niet bijster veel betaald, ook niet aan leiding e.d.
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:39:55 #34
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_73801521
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 10:46 schreef Agiath het volgende:
Ben wel eens om 10 voor 10 'geweigerd' bij een supermarkt
Ben je mocro?
#FreeHat
pi_73802284
De AH tegenover mijn werk sluit pas om 2200 en dan zitten er nog van die meissies van 16 (schat ik),dus hadden ze om 2150 ineens iemand bij de schuifdeuren gezet die net uit het leger ontsnapt leek te zijn,inclusief ''attention stance'' (in de houding staan dus).
Helaas voor hem kan ik HEEL vuil kijken dus mocht ik erdoor,bij mijn winkel word er niemand weggejaagd,zit in het centrum van amsterdam.
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:11:16 #36
168255 J.Herrer
pi_73802356
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:08 schreef dborhem het volgende:
De AH tegenover mijn werk sluit pas om 2200 en dan zitten er nog van die meissies van 16 (schat ik),dus hadden ze om 2150 ineens iemand bij de schuifdeuren gezet die net uit het leger ontsnapt leek te zijn,inclusief ''attention stance'' (in de houding staan dus).
Helaas voor hem kan ik HEEL vuil kijken dus mocht ik erdoor,bij mijn winkel word er niemand weggejaagd,zit in het centrum van amsterdam.
je werkt op de bloemenmarkt?
pi_73802394
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 12:05 schreef tralalala het volgende:

[..]

sleuten?
sleutels
Back to the 70's
pi_73802604
Nog leuker is als ze zonder vooraankondiging ineens besluiten de winkel eerder dicht te gooien. Ben je net 1 minuut aan het winkelen voor de weekboodschappen(20.30, winkel sluit om 21.00 uur), komt er ineens een oproep dat de winkel over 10 minuten sluit......nou nee dus gewoon stug door blijven winkelen....zijn de nou helemaal betoeterd om dat zonder verkondiging te doen...dan zien ze het eerste kwartier van die voetbalwedstrijd or whatever maar niet .
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_73804476
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:42 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Inderdaad.
Een aantal jaar geleden werd me nog verteld over een wet waarin stond dat als je voor sluitingstijd komt ,je officieel nog n kwartier of half uur mag blijven.
Maar ik weet niet precies meer hoe dat zat.

Als ik papier en dingen nodig heb haal ik dat vaak bij de Action en daar staan ze om half 6 al bij de deur met n zuur gezicht als je naar binnen gaat (ze zijn tot 6 uur geopend)
Dat een winkel alvast spullen binnen zet en begint op te ruimen - prima.
Maar dat je geen mensen meer wilt binnenlaten slaat natuurlijk nergens op!
  † In Memoriam † zondag 18 oktober 2009 @ 15:01:09 #40
21636 Feestkabouter
pi_73806066
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:46 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb vroeger in een snackbar gewerkt en die ging ook gewoon om sluitingstijd dicht. Daarna moesten we nog schoonmaken. Uiteraard begon je er al eerder mee, maar als er dan een klant binnen kwam werd die gewoon geholpen.
lekker, je legt die vuile dweil effe neer en pakt met je vingers mijn frikandel uit het schepnet.........
pi_73806670
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

lekker, je legt die vuile dweil effe neer en pakt met je vingers mijn frikandel uit het schepnet.........
Of hij doet het netjes met een tang
Of jij hebt geen frikandel
pi_73806731
Het gaat er net om of de manager aanwezig is. Die staat altijd voor klantvriendelijkheid.
De kutjes die de winkel alleen openen en sluiten flikken dit wel vaak. Zij hebben er geen baat bij dat ze net dat ene kledingstuk meer verkopen. Dus die 10 min maken geen reet uit, maar ook weer wel, want ze zijn 10 min eerder thuis.

Je bent gewoon weggestuurd door een onderbetaalde nepmanager.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_73806785
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:11 schreef J.Herrer het volgende:
je werkt op de bloemenmarkt?
Spaar mij zeg,nee hoor,iets daarbuiten,onnodig te vertellen waar,maar ze komen uit het centrum langs mijn winkel om naar huis te gaan (toeristen en ander tuig),daarom ook zo laat open.
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:36:34 #44
47047 Herkauwer
pi_73807296
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Euhm nee, jij weet niet hoe je je handen moet wassen. En ter informatie, dweilen was het laatste wat we deden nadat de rest al schoon was.
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:38:59 #45
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73807368
Gegronde klacht. Ook erger ik me helemaal de tering aan van die verkoopsters e.d. in winkels die menen dat ze weet wat zijn, terwijl ik de gene ben die hun salaris betaald
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_73807760
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:18 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Inderdaad.
Een aantal jaar geleden werd me nog verteld over een wet waarin stond dat als je voor sluitingstijd komt ,je officieel nog n kwartier of half uur mag blijven.
Maar ik weet niet precies meer hoe dat zat.

Als ik papier en dingen nodig heb haal ik dat vaak bij de Action en daar staan ze om half 6 al bij de deur met n zuur gezicht als je naar binnen gaat (ze zijn tot 6 uur geopend)
Dat een winkel alvast spullen binnen zet en begint op te ruimen - prima.
Maar dat je geen mensen meer wilt binnenlaten slaat natuurlijk nergens op!

errr nou.. niet helemaal..
Ik heb ook vakken gevuld en je mag mensen na sluitingstijd niet meer binnen laten, klanten die al binnen zijn mag e maximaal 15 minutnen na sluitingstijd nog af laten rekenen. Als je boodschappen afrekent na dat kwartier kan de winkel een gigantische boete krijgen voor het overtreden van de eehh winkelsluitingswet (of zo?). Dat kwartier klopt wel maar dat is echt de maximale speling die je hebt als winkel zijnde voor je boetes kunt verwachten.
Maar ja klanten die pas om 19.59h de winkel binnen lopen zou ik liever kwijt dan rijk zijn.
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:53:49 #47
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73807857
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef Noin het volgende:

[..]

errr nou.. niet helemaal..
Ik heb ook vakken gevuld en je mag mensen na sluitingstijd niet meer binnen laten, klanten die al binnen zijn mag e maximaal 15 minutnen na sluitingstijd nog af laten rekenen. Als je boodschappen afrekent na dat kwartier kan de winkel een gigantische boete krijgen voor het overtreden van de eehh winkelsluitingswet (of zo?). Dat kwartier klopt wel maar dat is echt de maximale speling die je hebt als winkel zijnde voor je boetes kunt verwachten.
Maar ja klanten die pas om 19.59h de winkel binnen lopen zou ik liever kwijt dan rijk zijn.
Precies. Kijk het klopt dat ze gewoon tot 8 dan maar te werken hebben. Maar als jij zo'n lompe aso bent die om 19:59 binnen komt lopen, zou ik toch maar eens goed nadenken of de pissige blikken van het winkelpersoneel niet gewoon gegrond zijn..
Eigen schuld, plat hoofd
pi_73807996
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:38 schreef x3ro het volgende:
Gegronde klacht. Ook erger ik me helemaal de tering aan van die verkoopsters e.d. in winkels die menen dat ze weet wat zijn, terwijl ik de gene ben die hun salaris betaald
Jij betaald hun salaris? Wat is dat nou weer voor bullshit.. Of ben je soms hun werkgever?
De klaagbaak is een machine.
pi_73808106
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:57 schreef Multivitamine het volgende:

[..]

Jij betaald hun salaris? Wat is dat nou weer voor bullshit.. Of ben je soms hun werkgever?
Die werkgever betaald het salaris heus niet uit eigen zak hoor. Die doet dat van de winst die behaald wordt uit de verkoop van producten. De klant betaald wat mij betreft dus het salaris van het personeel.
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:02:59 #50
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73808165
quote:

[..]

Nou op een indirecte manier jah. Ik doelde er voornamelijk op dat ze bij zaken als iets van D&G gewoon niet zo lomp uit de hoogte moeten doen. Ze zijn immers maar verkoper en de enige reden dat ze die kleding aan hun reet hebben hangen is omdat ze daar werken. Wanneer ik er iets kom kopen heeft de zaak omzet dus jah, ik "betaal hun salaris".
Eigen schuld, plat hoofd
  † In Memoriam † zondag 18 oktober 2009 @ 16:24:25 #51
21636 Feestkabouter
pi_73808838
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:36 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Euhm nee, jij weet niet hoe je je handen moet wassen. En ter informatie, dweilen was het laatste wat we deden nadat de rest al schoon was.
ja weet ik wel, en weet iedereen wel, maar je moet voor de gein maar eens in de gaten houden waar de hand van een patatbakker allemaal aanzit als je op je bestelling staat te wachten
pi_73809670
quote:

[..]

betaald? Wat bedoel je hiermee?

Oooh, wacht. Je bedoelt de persoonsvorm? Sorry, was even in de war.. Soms is dat Nederlands ook zo moeilijk h่...
pi_73809836
Over het algemeen zou ik zeggen: ga zelf maar eens in zo'n winkel staan. Het is echt niet altijd even leuk om van die kutklanten te hebben
Maar in dit geval gaat het natuurlijk om een onredelijke situatie. Om 10 voor 8 mogen ze je imo niet de winkel uitzetten.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:54:43 #54
179488 Stevennn
H้ waar bist jong?
pi_73809956
Ik moet ook regelmatig de supermarkt afsluiten waar ik werk. 8 uur gaat de ingang op slot, en ze hebben tot 5 over 8 om de winkel te verlaten
Jonge, ik bin op de weaze
pi_73810067
Wie weet betaal jij wel de leasekosten van de directeurs auto, of misschien betaal jij wel de klusjesmannen die de TL buizen in de winkel komen vervangen.

Kortom, het is bullshit om te zeggen, dat iedereen maar naar je pijpen moet dansen omdat jij zogenaam hun salaris betaald.
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:00:22 #56
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73810207
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:57 schreef Multivitamine het volgende:
Wie weet betaal jij wel de leasekosten van de directeurs auto, of misschien betaal jij wel de klusjesmannen die de TL buizen in de winkel komen vervangen.

Kortom, het is bullshit om te zeggen, dat iedereen maar naar je pijpen moet dansen omdat jij zogenaam hun salaris betaald.
Vriend leer lezen in plaats van de achtergestelde uit te hangen. Ik zeg alleen dat ze nergens het recht van halen zo uit de hoogte te doen tegen klanten omdat ze gewoon geen fuck voorstellen, slechts verkoper zijn en ik zorg voor een klein percentage van de omzet van de zaak, oftewel hun salaris.
Eigen schuld, plat hoofd
pi_73810328
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:00 schreef x3ro het volgende:

[..]

Vriend leer lezen in plaats van de achtergestelde uit te hangen. Ik zeg alleen dat ze nergens het recht van halen zo uit de hoogte te doen tegen klanten omdat ze gewoon geen fuck voorstellen, slechts verkoper zijn en ik zorg voor een klein percentage van de omzet van de zaak, oftewel hun salaris.
Inderdaad, een klein percentage. Je beschuldigd hun dat zij uit de hoogte doen, en vervolgens verkondig je hoe zij geen fuck voorstellen, beetje hypocriet niet?
pi_73810330
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:57 schreef Multivitamine het volgende:

Geheid, maar als een winkel claimt tot 8 uur open te zijn, verwacht ik dat ik tot 8 uur kan winkelen. Dat betekend dat als ik 19:55 binnen kom, verwacht ik er om 20:00 al uit te zijn.

En natuurlijk verwacht je niet dat ze naar je pijpen dansen, maar dat claimt niemand. Ik vind alleen wel dat ik het recht heb om tot sluitingstijd te winkelen.
pi_73810558
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Geheid, maar als een winkel claimt tot 8 uur open te zijn, verwacht ik dat ik tot 8 uur kan winkelen. Dat betekend dat als ik 19:55 binnen kom, verwacht ik er om 20:00 al uit te zijn.

En natuurlijk verwacht je niet dat ze naar je pijpen dansen, maar dat claimt niemand. Ik vind alleen wel dat ik het recht heb om tot sluitingstijd te winkelen.
Dat is ook zo, een winkel hoort gewoon open te blijven tot de aangegeven sluitingstijd.
pi_73811253
In kledingzaken heb je dit probleem ook vaak. Wil men om 17.25 opeens nog 4 dingen passen ofzo. Ik als werkgever vind het niet zo'n probleem maar je kan niet van je personeel verwachten dat ze onbetaald doorgaan. Daarnaast wordt er zelden iets gekocht door mensen die zo laat gaan passen omdat ze dan wel terugkomen als ze meer tijd hebben alleen zijn we dan wel altijd 15min verder.

Laatst waren er twee spaanse/nederlandse vrouwen in de winkel die om half 6 nog gingen passen. Na 10 min vertelde ik dat we gingen sluiten. Helaas voor hun spreek ik een beetje spaans en verstond het toen ze tegen elkaar zeiden 'laat ze maar lekker wachten, ik doe rustig aan'. Niet echt klantvriendelijk maar toen ik ze in de parkeergarage in hun oude brakkerige golf zag zitten kon ik het niet laten ze even uit te lachen.
pi_73819207
Ik kwam laatst nog in een supermarkt waar de vrouw achter de kassa stond te bellen en mij zonder enig woord te zeggen wou laten wachten tot haar gesprek afgelopen was. Klantvriendelijkheid is blijkbaar iets van het verleden.
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:56:46 #62
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_73819507
eens met TS

ik wens zulke kut lui altijd 'NOG EEN HEELE FIJNE DAG!!!'
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_73819677
misschien liep je horloge 20 minuten achter
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_73835494
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef Balgehakt het volgende:
Ik kwam laatst nog in een supermarkt waar de vrouw achter de kassa stond te bellen en mij zonder enig woord te zeggen wou laten wachten tot haar gesprek afgelopen was. Klantvriendelijkheid is blijkbaar iets van het verleden.
Hoelang duurde dat gesprek nog? En indien langer dan 15 seconden waarom er niet iets van zeggen?
pi_73835525
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 05:23 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

C1000..

en dan ga je ook?
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:44:20 #66
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_73836019
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 10:10 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vindt hij de service daar beter. En je hebt daar volgens mij ook nog eens veel 24/7 winkels.
en dat die japan-lovers kunnen cummen op die anime shit.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:51:59 #67
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_73836189
Een winkel is voor mij, als klant...ik ben er niet om het personeel van de winkel te pleasen. Als ik om 5 voor 8 de AH binen loop, wil ik nog een pak melk kunnen scoren. Daar is een winkel voor. Als het je niet bevalt, zoek een ander baantje.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_73836356
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een winkel is voor mij, als klant...ik ben er niet om het personeel van de winkel te pleasen. Als ik om 5 voor 8 de AH binen loop, wil ik nog een pak melk kunnen scoren. Daar is een winkel voor. Als het je niet bevalt, zoek een ander baantje.
Dat dus. Enige wat klanten in mijn ogen moeten doen is proberen er rond sluitingstijd weer uit te zijn. Hoelaat je binnen komt heeft daar niets mee te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')