Dat is een acteur, niet die user.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou, wat ben jij alternatief zeg. Je kan echt gelijk zien dat jij een echt individu bent.
No shit, maar dat hij het plaatje post lijkt mij erop duiden dat hij ook een dergelijke leggings+schoenen draagt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is een acteur, niet die user.
Ja, alleen zijn mijn leggings lichter van kleur (lichtgrijs/beige) en draag ik wat hogere laarzenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
No shit, maar dat hij het plaatje post lijkt mij erop duiden dat hij ook een dergelijke leggings+schoenen draagt.
Kneus, alto's en alle andere volken zijn niet eens origineel en vooral niet 'anders'.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind er niks mis mee.. ik wil er gewoon wat anders bij lopen als al die andere miljoenen nederlanders
Ze zijn wel "anders", maar dan op een niet zo goede manierquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kneus, alto's en alle andere volken zijn niet eens origineel en vooral niet 'anders'.x9868973897489
En nou vraag je erom natuurlijk hequote:Op zondag 18 oktober 2009 17:08 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn mijn leggings lichter van kleur (lichtgrijs/beige) en draag ik wat hogere laarzen
Zodat je mijn foto als rukmateriaal kunt gebruiken?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En nou vraag je erom natuurlijk he![]()
Pictures or you're bullshitting![]()
Niet te snel; want popcorn maken duurt 2 minuten
Het is zondag avond, het enigste wat ik nu aan heb is mijn onderbroek en hemd.. kan ik moeilijk een foto van makenquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
Nou... wat denk je zelf ??![]()
Je durft niet.. admit it
wehehehe homoquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:52 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik heb deze, met mijn spijkerbroek in mijn laarzen ja!
[ afbeelding ]
Maar als je me een ram op mijn smoel wilt geven kom maar, het is niet erg toch dat ik 3x in de week aan krachttraining en 2x in de week aan Muay-Thai doe?
Kneusquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is zondag avond, het enigste wat ik nu aan heb is mijn onderbroek en hemd.. kan ik moeilijk een foto van makeneen nadeel van de legging is wel, vooral als je nogal groot geschapen bent als ik, een dikke bobbel tussen je benen ziet, ben echt elke keer een kwartier bezig "het" op te vouwen om het minder opvallend te maken
Laat me raden, jij hebt zeker zo'n klein schattig piemeltje van 15 centimeter..quote:
gastquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:52 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik heb deze, met mijn spijkerbroek in mijn laarzen ja!
[ afbeelding ]
Maar als je me een ram op mijn smoel wilt geven kom maar, het is niet erg toch dat ik 3x in de week aan krachttraining en 2x in de week aan Muay-Thai doe?
Dat lange haar van jou vind ik anders ook niet erg heteroquote:
Misschien lopen al die andere miljoenen Nederlanders er niet mee omdat het er niet uitziet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:02 schreef D.D.W. het volgende:
Ik vind er niks mis mee.. ik wil er gewoon wat anders bij lopen als al die andere miljoenen nederlanders
Ik loop graag in mijn blote reet met een boxer over mijn haar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind er niks mis mee.. ik wil er gewoon wat anders bij lopen als al die andere miljoenen Nederlanders
Pas op, hij heeft wel een grote piemel, hoor!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:47 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ik loop graag in mijn blote reet met een boxer over mijn haar.
Ik vind er niks mis mee.. ik wil er gewoon wat anders bij lopen dan die andere miljoenen Nederlanders
In de spoiler een foto van mijn penis..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why stay small, if you can grow big..
zeg dat welquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat lange haar van jou vind ik anders ook niet erg hetero
nou dat is je dan aardig geluktquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tja, dat sommige het niet mooi vinden.. niet mijn probleem.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:47 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nou dat is je dan aardig geluktof het ook positief is is een ander
dan moet je er vooral in blijven lopenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
tja, dat sommige het niet mooi vinden.. niet mijn probleem.
Ik vind het in ieder geval wél mooi
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |