Wil je weten welke nummers ie live zong dan? of wacht je liever af?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:53 schreef Zapato het volgende:
Aight, welke nummers zong ie live dan? INFO
Goede vraag. Hoezo ist dein ban? Te veel getrolld?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef DrDentzz het volgende:
Is het leuker dan de Neverland rehearsals uit '92?
Niks zeggenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:06 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Wil je weten welke nummers ie live zong dan? of wacht je liever af?
Film begon goed, wat informatie omtrent het gebeuren in Londen, de hele film bestond uit de repetities van nagenoeg bekendste nummers met tussendoor interviews met dansers, zangers etc. en That Was It
Joe en Latoyaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:04 schreef DrDentzz het volgende:
Ik hoorde gisteren in Shownieuws dat Joe Jackson en La Toya claimden dat niet de echte Michael te zien is in This Is It, maar een dubbelganger.
DrDentz is onterecht verbannen natuurlijk. Maar DrDentzz is er nog. Vanavond zanger Waylon bij Pauw en Witteman over Michael Jackson en This Is It.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Goede vraag. Hoezo ist dein ban? Te veel getrolld?
idd, en anders spoilers gebruikenquote:
veel kijkplezier alvastquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
idd, en anders spoilers gebruiken![]()
Ben echt benieuwd naar vanavond![]()
Thnxquote:
ik ga pas zaterdagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Thnx![]()
Zal vast lukken denk ik zo
thanksquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:57 schreef piepie het volgende:
Niet weglopen bij de aftiteling, want er komt nog een stukje achteraan.
De meeste mensen zijn dan al weg.
Dit las ik op een engelstalig forum ...
Thnx!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:57 schreef piepie het volgende:
Niet weglopen bij de aftiteling, want er komt nog een stukje achteraan.
De meeste mensen zijn dan al weg.
Dit las ik op een engelstalig forum ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |