quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:32 schreef matthijst het volgende:
Volgens wiki zit, 50 Cent in de Heal The World video?
Neger op 1:43 lijkt er idd verdacht op:
http://myplay.com/video-player/michael-jackson/man-in-the-mirror
Pffff, ff door de clips scrollen, hoe moeilijk is het?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:32 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Je hebt het over Heal The World maar je laat de music video zien van Man in The Mirror? Besides, 50 Cent was in het jaar dat de video is gemaakt 12 jaar.
Aha nu zie ik het, maar denk niet dat dat 50 isquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pffff, ff door de clips scrollen, hoe moeilijk is het?
http://myplay.com/video-player/michael-jackson/heal-the-world
Die video is van 91-92 volgens mij, toen was 50 Cent 17
He mmetje4 ik denk gewoon een pantalon en een blouse. Verder hoed, handschoen en de rest moet ik ook nog even verzinnen!!!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
We gaan niet lekijk doen he over Mike zijn broek....denk erom!!!![]()
En inderdaad zou ik maar naar de film gaan ja!!!![]()
Krijg je echt geen spijt van!!
Veuvje wat doe jij nou aan dan een woensdag? ik duik morgen nog maar eens even de stad in!!
Zucht....wat mooi he!!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:11 schreef Rnnz het volgende:
Een paar stukjes hieruit had ik nog niet gezien:
quote:Michael Jackson's This Is It Exclusive Merchandise Offers
From October 28 experience the musical event of the year, Michael Jackson's This Is It, at your local ODEON cinema.
Michael Jackson's This Is It will offer Jackson fans and music lovers worldwide a rare, behind-the-scenes look at the performer as he developed, created and rehearsed for his sold-out concerts that would have taken place beginning this summer in London's O2 Arena.
To mark this momentous release in cinemas, we have 3 amazing, great value merchandise offers for you to chose from;
• Exclusive T-Shirt and Poster only £20
• Exclusive T-Shirt and Poster with Medium Popcorn Combo only £25
• Exclusive T-Shirt and Poster with Medium Popcorn Combo and Standard Film Ticket only £30*
Purchase your great value pack in cinema from October 28, for a limited period only.![]()
Maar in die tijd was 50 Cent nog een 100% stoere gangster, het lijkt me toch sterk dat hij dan in de meest gaye clip denkbaar figureert.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pffff, ff door de clips scrollen, hoe moeilijk is het?
http://myplay.com/video-player/michael-jackson/heal-the-world
Die video is van 91-92 volgens mij, toen was 50 Cent 17
Meest gayquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Maar in die tijd was 50 Cent nog een 100% stoere gangster, het lijkt me toch sterk dat hij dan in de meest gaye clip denkbaar figureert.
In the closet zou je vast beter hebben gedaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik had wel in "The Way You make Me Feel" ofzoiets willen figureren![]()
Alleen was ik toen een beetje te jong, haha
Oeh, nou je het zegt, da's wel een steamy videoquote:Op maandag 26 oktober 2009 02:30 schreef Bevin het volgende:
[..]
In the closet zou je vast beter hebben gedaan
Jam zou ook wel tof zijn, de moonwalk leren van de master himself
Ik zou dat niet doen, behalve een paar demo's die je ook via YouTube kunt beluisteren en This is It die je ook via YouTube kunt luisteren zijn het alleen maar de oude nummers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:22 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog de This Is It cd besteld?
Aight, spannend! Veel plezier, ik ga vrijdag, maar voor jou is t al lekker dichtbij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:09 schreef Janena het volgende:
Wij zijn vanmiddag weg naar Amsterdam..
De planning is eerst vannacht om 2 uur de premiere-voorstelling, daarna slapen in het hotel en dan morgenavond nog een keer naar Tuschinski voor de avondvoorstelling.
Ben echt erg benieuwd naar de film en naar hoe het allemaal gaat vannacht, wie er komen, of we videoverbinding krijgen met het Nokia theater in LA, etcetc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |