Voorgelezen versie van Planet Earth staat inmiddels op youtube.
En iemand dit al gezien?
Ik kan er wel gedeeltelijk in meegaan, maar wil de film toch graag zien.
En aangezien ik gratis kaarten heb voor de Tuschinski-premiere spek ik niemand's kas

.
Outfit heb ik al bijna compleet,moet alleen nog op zoek naar een bolero en glitters voor op mijn handscheon.
Op nu.nl:
Jackson-fans boos om film
Uitgegeven: 23 oktober 2009 06:25
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2009 06:25
LOS ANGELES - Een groep fans van de overleden zanger Michael Jackson is woedend op de makers van This is It, een film die is gebaseerd op Jacksons laatste repetities. De film geeft een '' gecensureerde, doorgestoken en valse indruk'', aldus de kersverse actiegroep.
© ANP
Terwijl Jackson er volgens de fans slecht aan toe was, lijkt hij in de 112 minuten durende film te blaken van de energie. Volgens de groep is de film misleidend omdat hij de ''grimmige realiteit'' van Jacksons laatste dagen niet toont.
Ook zou de opbrengst deels ten goede komen aan de promotors die ze medeverantwoordelijk houden voor de dood van hun idool.
Jackson zou onder druk zijn gezet om om op te treden op momenten waarop hij daar door zijn zwakke gezondheid eigenlijk niet toe in staat was.
Waarheid
Onder de naam
www.This-is-not-it.com zijn de fans een voorlichtingscampagne begonnen om de 'waarheid' over de laatste dagen van de King of Pop wereldkundig te maken. De groep is onder meer van plan om flyers uit te delen op premières van de film.
Kindermisbruik
De actiegroep bestaat uit de harde kern van Jacksons fans. Veel van de uit tien landen afkomstige groepsleden hebben in de loop der jaren tijd met hun idool doorgebracht en waren in 2005 bijna dagelijks bij de rechtbank aanwezig toen de zanger werd verdacht van kindermisbruik.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard