thanks for the infoquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:42 schreef Opgezet het volgende:
Dan maar met mn vader 'nacht van de popmuziek' kijken
Ik heb geen Last.fmquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:48 schreef Levolution het volgende:
Allemaal Last.fm'ers hier. Zal ik een nieuwe avatar nemen? Nu lijk ik net zo'n pauper die alleen Led Zeppelin kent.
Gewoon ingevuld zodat het leek alsof ik meer dingen hebquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die is kapot. Wat heb je gedaan, belhamel?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had een konijn voor de bumpert net.
op de bbq gegooid?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:51 schreef de_boswachter het volgende:
Paul de leeuw flappie nummer crap?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:51 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat je donderdag en vrijdag al bent uitgegaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:41 schreef Levolution het volgende:EN NEE wat boeit het dat ik niet ben uitgegaan?
Ik (als rock voor het jaar 2000 noob) was een keer op een feest vol Led Zeppelin fans, met 1 ander die ook nog nooit van Led Zeppelin had gehoord. Toen de DVD van een concert van Led Zeppeling er in ging voelden we ons echt op de maan. Sinds die avond kan ik niet meer Led Zeppeling lezen zonder te gniffelen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:48 schreef Levolution het volgende:
Allemaal Last.fm'ers hier. Zal ik een nieuwe avatar nemen? Nu lijk ik net zo'n pauper die alleen Led Zeppelin kent.
dat doe ik niet, ik heb het over vleesquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:59 schreef Opgezet het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor!
En niet over dood gereden konijntjes praten
Ik wil ook naar Led Zeppelin feestjes.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Omdat je donderdag en vrijdag al bent uitgegaan.
[..]
Ik (als rock voor het jaar 2000 noob) was een keer op een feest vol Led Zeppelin fans, met 1 ander die ook nog nooit van Led Zeppelin had gehoord. Toen de DVD van een concert van Led Zeppeling er in ging voelden we ons echt op de maan. Sinds die avond kan ik niet meer Led Zeppeling lezen zonder te gniffelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |