Dat dit ging komen had ik al wel kunnen vermoeden...quote:
Leg uit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat dit ging komen had ik al wel kunnen vermoeden...
Ik ben hetero en heb een afkeer van anale seks en dit ook nooit geprakkiseerd.
Als je wil kan ik je wel uitleggen hoe het wel is gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
28, en nee, dit is zeker geen aambei...quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:27 schreef Rijpie het volgende:
hoe oud ben je?
[..]
soortement van aambeien
quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:29 schreef Seam het volgende:
Is dit ongeveer wat je hebt?
Let op, dit zijn geen smakelijke beelden?? ik zie niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
nog ellendiger?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:29 schreef skattebaut het volgende:
[..]
28, en nee, dit is zeker geen aambei...
Dit is veeeeel ellendiger denk ik (nooit aambei gehad overigens)
nog nietquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:29 schreef Seam het volgende:
Is dit ongeveer wat je hebt?
Let op, dit zijn geen smakelijke beeldenDaar ging mijn sultana.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Ik ben ermee naar mijn huisarts geweest.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:30 schreef ElisaB het volgende:
Zou je niet gewoon ff naar de dok gaan maandag
Ik was eerst te lui om tinypic te gebruikenquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
nog niet![]()
tip: fok kan niet omgaan met leestekens als : in linksen pics zet je meestal in [ img][/img] tags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- smerig plaatje
[ Bericht 0% gewijzigd door Seam op 18-10-2009 01:41:36 ]I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik was eerst te lui om tinypic te gebruikenKan je dat veranderen aub? Want op fok! Mobiel toont ie spoilers. Dus ik hoef niet o&o een spoiler te drukken voordat hij opent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie hem nu elke keer.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Ze kunnen er ook nog iets inspuiten. Ook geen prettige gedachte, maar misschien beter dan een sneetje of een operatie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:35 schreef skattebaut het volgende:
Ik ben ermee naar mijn huisarts geweest.
Daar mocht ik meteen met de billen bloot... (voor de eerste keer, schaam)
Hij trok een handschoen aan en deed een rectaal onderzoek.
De conclusie was dus fisuur en zou overgaan met een zalfje....
NOT!
Kreeg alleen knallende koppijn van zijn zalf en het hielp spreekwoordelijk geen reet.
Nu ben ik bang als ik weer terug ga, hij operatie voor stelt.
Ik heb nog steeds hoop dat het ooit vanzelf weg gaat.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kan je dat veranderen aub? Want op fok! Mobiel toont ie spoilers. Dus ik hoef niet o&o een spoiler te drukken voordat hij opent.
Ik zie hem nu elke keer.
botox bedoel je? wat is daar precies het nut van?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook nog iets inspuiten. Ook geen prettige gedachte, maar misschien beter dan een sneetje of een operatie.
leg uit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat dit ging komen had ik al wel kunnen vermoeden...
Ik ben hetero en heb een afkeer van anale seks en dit ook nooit geprakkiseerd.
Als je wil kan ik je wel uitleggen hoe het wel is gekomen.
Ik ben in Azië op vakantie geweest en heb daar een extreme voedselvergiftiging opgelopen.quote:
Nee, ik gebruik geen drugs en heb dit ook nog nooit gedaan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:41 schreef ausweiss het volgende:
[..]
leg uit.
denk het al wel te weten.
ts gebruikt drugs waar door hij dwangmatig moet kakken:P:P
Ik las nog iets over een medicijn van het een of ander.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:40 schreef Rijpie het volgende:
botox bedoel je? wat is daar precies het nut van?
Goh joh, jij bent grappigquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:41 schreef ausweiss het volgende:
denk het al wel te weten.
ts gebruikt drugs waar door hij dwangmatig moet kakken:P:P
Dankje.quote:
Nee, hij heeft me alleen een zalf met een of andere wazige naam mee gegeven die de bloedtoevoer naar dat gebied tijdelijk verminderd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:39 schreef Seam het volgende:
Heeft hij je geen andere therapieen voorgelegd?
Zo kun je een tijdelijk een speciaal 'dieet' volgen wat het genezen zal versnellen. Verder is er ook nog medicatie die de fissuur kan herstellen, want volgens mij heb je geen chronische fissuur, maar is het echt acuut toch.
Nee, ik ga gewoon en stand the pain...quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:46 schreef Rijpie het volgende:
Ben je nu ook bang om te poepen? bang dat het weer openscheurt? zodanig bang dat je het liever ophoudt?
Maandje of 4quote:
Dank voor de link.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:46 schreef Seam het volgende:
Hier is een handig linkje waar meer mensen hun ervaringen delen:
http://www.medicinenet.com/anal_fissure/discussion-97.htm
Hallo Scrubnurse,quote:Op zondag 18 oktober 2009 08:23 schreef scrub_nurse het volgende:
hallo, geen paniek! er is nog een andere zalf die je kunt gebruiken waar je geen hoofdpijn van krijgt, haal je een doos handschoenen, breng de zalf voorzichtig 4-6x per dag aan, en zie daar aanschouw en voel het wonder( samenstelling andere zalf: 60gr: 1,320 gr diltiazemi hydrochloridum, 58, 680 gr vaselinecetomacrogolcreme)
hmmz, het gevoel komt ongeveer neer op dat iik je avatar in je gat steek, en je vervolgens veel plezier wens op de plee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 05:45 schreef Ps2K het volgende:
Wat is het probleem? Af en toe wat bloed schijten?
inderdaad spreek ik uit eigen ervaring helaas. ik heb er 2 keer last van gehad, 1e keer 6 weken met de hoofdpijn zalf gesmeerd,die uitstekend hielp maar waar ik inderdaad 6 weken hoofdpijn mee heb gehad. de tweede keer heb ik gevraagd of er geen alternatief was,en kreeg ik deze en binnen n week was ik van mijn probleem af,zonder hoofdpijn,echt n wonderzalf!quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:56 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hallo Scrubnurse,
Ik neem aan dat u uit eigen ervaring spreekt??
Wat was het effect van die zalf?
Het geheel verdwijnen van de problemen?
Ga het overigens zeker bekijken welke zalf dat is.
Dank.
Dit verhaal komt aardig in de richting van wat ik mee maakte.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:42 schreef CP69 het volgende:
Heb ik zelf ook gehad een paar jaar terug ...
Bij mij was t zo gekomen omdat ik 2 of 3 dagen niet naar de wc geweest was om te poepen ....
het had zich daardoor tot een enorme grote prop ontwikkeld die er voor zorgde dat het daaronder scheurde ...
shit , als ik terugdenk daaraan , voel ik nu nog die scherpe pijn , wat ook met hevig bloeden te paard ging.
Ik ging dus niet naar de Dokter , maar deed weer zoals altijd Eigen doktertjuh spelen ...
Ik nam dus 1 week lang een laxeermiddel (zodat de anus zich niet teveel hoeft op te rekken tijdens het poepe ) en maakte de snee/scheur/wond na elke ...eh..boodschap goed schoon ... met een vochtig washandje.
Ik droeg ook mijn boxer-short als het ware als een soort pleister in mijn bilnaad getrokken om de wond droog te houden zodat ie snel ging genezen.
na plusminus 7 dagen was de wond helemaal genezen en durfde ik weer gewoon naar de plee (dus
zonder laxeermiddel) te gaan om drollen te "knallen" ...
Ik heb mijn les wel geleerd sinsdien en maak ook netjes elke dag tijd vrij voor die grote boodschap ...
pfff, wil die shit echt niet nog eens mee maken ...
Is goed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:16 schreef ausweiss het volgende:
Let op je voeding.
Wat meer vet eten,
want vaak hebben mensen die lijnen ( geen vet eten last dat ze moeilijk kunnen poepen,)
vet zal het wat smeren lijkt me.
mss toch voor het kakken je anus wat smeren,
hopelijk gaat het dan wat makkelijker.
en nog sorry voor die drugs opmerking
quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:58 schreef skattebaut het volgende:
[..]
hmmz, het gevoel komt ongeveer neer op dat ik je avatar in je gat steek, en je vervolgens veel plezier wens op de plee.
The horror
Ik hoop het dat het waar is wat je zegt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:07 schreef scrub_nurse het volgende:
het probleem is dat hoe langer je probleem bestaat hoe moeilijker deze op te lossen is,maar de rigoreuze handelingen die beschreven worden,hoeven tegenwoordig niet meer standaard uitgevoerd te worden
Ik heb mijn probleem nog nooit met eigen ogen kunnen aanschouwen vanwege de plaats ervan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:33 schreef scrub_nurse het volgende:
het is n sneetje in je huid van je kringspier en iedere keer als je kringspier opgerekt wordt,knapt d huid weer en kun je er dus door bloeden. Het wondje kan iets verder naar binnen zitten zodat je t pas goed voelt als je n handschoen aandoet, wat glijmiddel (of je zalf) er op doet en voorzichtig naar binnen gaat,dit doet wrs heeel veel pijn hoe voorzichtig je ook bent,maar even doorzetten en onderzoeken waar t sneetje/de snee precies zit,zo kun je je zalf goed op de juiste plek aanbrengen en is als het goed is je probleem snel verholpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |