Haiku's gaan toch echt andersquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:15 schreef Supersoep het volgende:
En alweer zo'n prachtige haiku van meneer Tong.
Vond het wel lekker klinkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef livelink het volgende:
bidde moet ik waarschijnlijk als dichterlijke vrijheid interpreteren![]()
Zou dat met of zonder extra vruchtvlees zijnquote:
Ik heb het er voor over Livelink.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:14 schreef livelink het volgende:
Je weet dat je misschien nog 2 weken moet blijven puffen, Tong? Hou je het wel vol?
In Hools postte Appelsientje dat er iets aan het gebeuren was.quote:
Banaanvraag is zelf een ban krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zeg niets, ik type. En jij moet een ban krijgen voor alle fora behalve Onz.
Gefeliciteerd. Doe wat jij niet laten kuntquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Banaanvraag is zelf een ban krijgen.
Ik zal de FA's niet attenderen.
Ik wil je niet missen met je kwaliteitsposts.
Succes verderquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Doe wat jij niet laten kunt
Ik puf mee Sjeenquote:
Drie keer fruit in één zin.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef dubidub het volgende:
Heeft 'ie een banaan in d'r pruim gepeerd?
Fruitteler. Ik hou van mijn werk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie keer fruit in één zin.
Ben je groenteboer ?
Maar je beantwoordt mijn vraag niet? Heeft 'ie nou z'n banaan in d'r pruim gepeerd, of met z'n komkommer in d'r vruchtvlees zitten peren?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie keer fruit in één zin.
Ben je groenteboer ?
Dat zie ik als een complimentquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:47 schreef Bloes het volgende:
Wat lievvvvvvv![]()
![]()
Hij lijkt echt op je! En wat een verjaardagskado
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |