Gast.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo jammer dat ik te degelijk ben om PM-metjes te posten.
En ik luister nu:
IS HET HIER GEZELLIG, ZARGON?!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Puick. Toffe einde ook.
Maar, zeg. Aandachtig afkijken.
Iets met bewijzen graagquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:11 schreef Allure_ het volgende:
Wie wilt er nu niet over mij praten? Ik ben net zo populair als Lauren Conrad.
WIL.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:11 schreef Allure_ het volgende:
Wie wilt er nu niet over mij praten? Ik ben net zo populair als Lauren Conrad.
Tof einde, zonder -fe.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Puick. Toffe einde ook.
Ja, ik moet altijd even pauzes inlassen, blijf ik fris.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Puick. Toffe einde ook.
Je roddelt wel over mij met andere mensen. Dan ben je nu te degelijk om die berichtjes te posten, terwijl je een half uurtje geleden zei dat je zo openhartig wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo jammer dat ik te degelijk ben om PM-metjes te posten.
En ik luister nu:
Ik ben zwak in twee dingen:quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tof einde, zonder -fe.
Je blijft een Turk hé
Nee , mijn antwoord daarop is, jullie zoeken het zelf maar uit op msn ofzo, ik draai gewoon een goed nummer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gast.
Je beweert met Crack_ over Allure_ gesproken te hebben. Crack_ ontkent dat. Je antwoord daarop is een YouTube-clipje?
Oh, en ik zei niet dat jij een luren = poster sletje wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond dat er veel aandacht trekkertjes op Fok zitten, en dan had ik het over de mensen die "Lurken = Posten" in hun profiel hadden staan. En toen zei ik dat Lamon maar eens in jouw fobo moest kijken naar hoeveel views je had, OVERIGENS ZEI IK ERBIJ DAT JE KNAP WAS!
Maakt niet uit hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond dat er veel aandacht trekkertjes op Fok zitten, en dan had ik het over de mensen die "Lurken = Posten" in hun profiel hadden staan. En toen zei ik dat Lamon maar eens in jouw fobo moest kijken naar hoeveel views je had, OVERIGENS ZEI IK ERBIJ DAT JE KNAP WAS!
Jij hier?quote:
Over foto's ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Maar, Lamon heeft de rest van het verhaal dus wel uit zijn duim gezogen?
Ik ben wel blij dat je het zelf toegeeft, het was ook niet belangrijk, maar als je hier oneerlijk over was geweest, was ik wel heel erg teleurgesteld.quote:
Niet waar! Ik heb hier de laatste weken nog nooit eenzelfde discussie op twee verschillende dagen gezien! Het is elke dag weer een fris, fruitig en vers nieuw begin in de KLB SC!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat hier steeds over dezelfde dingen.
Ah oke, maar ik dacht dat hij het met 'mannelijke' fokkers over mij had gehad.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Over foto's ?
Ja daar is volgens mij niks over gezegt, maar ik noemde je maar als voorbeeld, het kon net zo goed over Liszle gaan ofzo
Nou sorry hoor, maar ik zei nét al dat ik het niet meer wist en dat het best zou kunnen, maar ik wist het gewoon niet meer ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je het zelf toegeeft, het was ook niet belangrijk, maar als je hier oneerlijk over was geweest, was ik wel heel erg teleurgesteld.
Nee sorry, ik was hetquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke, maar ik dacht dat hij het met 'mannelijke' fokkers over mij had gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |