FOK!forum / Klaagbaak / De A2
Yi-Longzondag 18 oktober 2009 @ 00:02
WTF wat is dat toch een ramp.

(Nog even afgezien van dat zo'n beetje die complete snelweg openligt met 'wegwerkzaamheden' en belachelijke 'rits' situaties....)

Vanavond vanuit Eindhoven richting Alkmaar, bij Den Bosch een omleiding vanwege wat wegwerkzaamheden: Moet je gewoon fucking 50+ km omrijden ofzo, via de A59 en A27

Waarom!? Waarom uberhaubt nog steeds/weer wegwerkzaamheden op dat stuk. Waarom niet gewoon alleen 'snachts', Waarom niet gewoon 1 strook openlaten, of via een provinciale weg omleiden, etc etc!? Waarom wordt je dan gewoon echt 50+km omgeleid!?

Echt, je kunt hier in NL echt niet normaal van A naar B komen Niet met de trein, niet met de auto, etc etc.

Ik heb trouwens ook niet bepaald het idee dat al die aanpassingen bij Utrecht, Eindhoven, s'hertogenbosch, etc etc, nu ook daadwerkelijk de situatie verbeteren Vooral bij Eindhoven lijkt het er voornamelijk op dat ze er een F-Zero baan van hebben gemaakt...

Klacht: Na vrijwel iedere bocht die je in dit kutland maakt moet je op je rem trappen of omkeren, want de weg ligt overal open (terwijl je vrijwel nooit mensen aan het werk ziet...)
Basilicummanzondag 18 oktober 2009 @ 00:04
Een land met een goede infrastructuur, wat heb je daar nou aan! Voor de rest een terecht klacht.
TNAzondag 18 oktober 2009 @ 00:06
Fucking 90 km/h en als toetje dwars door Maastricht
Yi-Longzondag 18 oktober 2009 @ 00:07
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:04 schreef Basilicumman het volgende:
Een land met een goede infrastructuur, wat heb je daar nou aan! Voor de rest een terecht klacht.
Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
Adelantezondag 18 oktober 2009 @ 00:11
knepzondag 18 oktober 2009 @ 00:12
Ook leuk als je vanuit Limburg naar Den Haag moet vooral over de A2 en A12, zowat de helft bestaat uit werkzaamheden . Via Tilburg/Breda gaat nog alleen heb je dan die drama A13 en een A58 met een rijstrook met alleen maar vrachtwagens .

_
Sjibblezondag 18 oktober 2009 @ 00:14
Als ze in duitsland de weg openleggen, dan ligt ie ook echt OPEN.
Hier in NL ligt er een putdeksel naast de put en wordt de hele weg voor 2 weken afgesloten, of als er een stoeprand 10cm uitsteekt.

Maar kan je dan iets van te voren van de snelweg af, door een dorp heen rijden, en weer de snelweg op?
Of zijn dat juist die 50+km?
Wat is je route? Waar ligt het open? maps.google met paint zou ik graag zien
Basilicummanzondag 18 oktober 2009 @ 00:17
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
Waarom denk je dat Nederland ook wel distributieland genoemd word?
Sjibblezondag 18 oktober 2009 @ 00:22
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Waar de fuck gaat die tunnel nou naartoe?
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:12 schreef knep het volgende:
Ook leuk als je vanuit Limburg naar Den Haag moet vooral over de A2 en A12, zowat de helft bestaat uit werkzaamheden . Via Tilburg/Breda gaat nog alleen heb je dan die drama A13 en een A58 met een rijstrook met alleen maar vrachtwagens .

_
Ik lolde In duitsland hebben ze nog aparte stroken voor vrachtwagens zodat ze alleen die strook verneuken met hun kanaal-vorming. Nederland daarintegen lijkt wel een stukje vergeten Duitsland .

Van de week op de A208 richting Alkmaar was het ook een drama met die tunnel.
Die hele schijttunnel staat altijd vast, 4km file, alleen maar omdat die kankerborden 24/7 op 90 staan
Niet omdat je later moet gaan ritsen, er file is, er werkzaamheden zijn of een ongeluk is gebeurt.
Maar het gaat puur om het feit dat je een tunnel nadert
knepzondag 18 oktober 2009 @ 00:38
Idd en al die droeftoeters maar op die rem trappen omdat die kolere matrixborden weer staan te knipperen .
Dàt levert ook files op.
Yi-Longzondag 18 oktober 2009 @ 00:41
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:17 schreef Basilicumman het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Nederland ook wel distributieland genoemd word?
Door 2 grote havens,een zootje kanalen en rivieren, en een vliegveld, en uiteraard een uitstekende geografische ligging...

...neemt niet weg dat je zowat nergens meer normaal kunt komen met de auto (denk oa binnenstad), overal de wegen openliggen door 'wegwerkzaamheden' (het jaarlijkse budget zal toch opgemaakt moeten worden(!) ), en over het Ov zullen we het helemaal maar niet hebben. En dan hebben we het nog niet eens over de verdeling woon-werk en randstad en alle andere provincies.
Yi-Longzondag 18 oktober 2009 @ 00:43
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:38 schreef knep het volgende:
Idd en al die droeftoeters maar op die rem trappen omdat die kolere matrixborden weer staan te knipperen .
Dàt levert ook files op.
Ow man, praat me er niet over, al die idioten op de weg
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:14 schreef Sjibble het volgende:
Als ze in duitsland de weg openleggen, dan ligt ie ook echt OPEN.
Hier in NL ligt er een putdeksel naast de put en wordt de hele weg voor 2 weken afgesloten, of als er een stoeprand 10cm uitsteekt.

Maar kan je dan iets van te voren van de snelweg af, door een dorp heen rijden, en weer de snelweg op?
Of zijn dat juist die 50+km?
Wat is je route? Waar ligt het open? maps.google met paint zou ik graag zien
Zou het graag voor je uittekenen, maar ik zit momenteel even vast aan een waardeloze bagger PC waar ik Photoshop niet eens durf op te starten.
Werkzaamheden was bij Den Bosch, stukje van 1-2 KM hoogstens denk ik, en daarom moest ik omrijden via de A59 en A27 weer terug naar de A2
Basilicummanzondag 18 oktober 2009 @ 00:54
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Door o.a. 2 grote havens,een zooitje kanalen en rivieren, en een vliegveld, en uiteraard een uitstekende geografische ligging en flink wat asfalt...

...neemt niet weg dat je zowat nergens meer normaal kunt komen met de auto (denk oa binnenstad), overal de wegen openliggen door 'wegwerkzaamheden' (het jaarlijkse budget zal toch opgemaakt moeten worden(!) ), en over het Ov zullen we het helemaal maar niet hebben. En dan hebben we het nog niet eens over de verdeling woon-werk en randstad en alle andere provincies.
En over OV ben ik het met je eens. Veel te duur.
muhahahazondag 18 oktober 2009 @ 00:57
Dat krijg je wanneer de roverheid het wegonderhoud 30 jaar lang negeert...
Sjibblezondag 18 oktober 2009 @ 01:23
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:57 schreef muhahaha het volgende:
Dat krijg je wanneer de roverheid het wegonderhoud 30 jaar lang negeert...
Of idioten die het niet kunnen bedenken dat 4 of 5 banen op de Ring van A'dam wel handig zou zijn, want sommige mensen hoeven er pas na 10km af ipv de volgende afslag te hebben. Scheelt ook weer files.
Beter verbreden ze die wegen naar 4 banen, als ze toch al bezig zijn, 3 stroken 120, 4de 140-150 ofzo.

Maar nee, we sparen wel asfalt.
Mikkiezondag 18 oktober 2009 @ 01:49
Moest laatst van A'dam naar Den Bosch, echt een eeuwigheid over gedaan door de werkzaamheden. Wat een kutroute zeg.
karr-1zondag 18 oktober 2009 @ 01:54
Ik ben net nog over de A2 gereden, maar ging er net voor de werkzaamheden af. Het blijft inderdaad een eigenaardige weg met die eeuwige werkzaamheden.
Stekelbeeszondag 18 oktober 2009 @ 02:09
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:17 schreef Basilicumman het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Nederland ook wel distributieland genoemd word?
Omdat het een achterlijke kankerinfrastructuur heeft?

Flikker toch op met 'goede infrastructuur'. Dit mongolenland presteert het nog steeds anno 2009 om tweebaans wegen aan te leggen op belangrijke aansluitpunten.
Evertjezondag 18 oktober 2009 @ 02:43
Moest vrijdag op zaterdagnacht iemand ophalen op Schiphol. Dus vrijwel de hele A2 moeten aandoen vanuit Limburg. Inderdaad via Breda moeten omrijden. En als toetje hadden ze ook nog de goede afslag naar Schiphol, via de A9, afgesloten. Was blij dat ik een TomTom had....

Terugweg de hele A2 kunnen afrijden, inclusief het F-Zero stuk bij Eindhoven. Alsof iedereen met die verhogingen en lastige bochten lekker 120 gaat rijden. Waarschijnlijk zal dat stuk wel 80 blijven, bleh.
rozenijlpaardzondag 18 oktober 2009 @ 02:59
Zeik niet man, ik ben daarnet 20 kilometer over een weg heen gefietst waarvan een ambtenaar vond dat er alleen aan het begin en aan het eind van de 20km een lantaarnpaal moest staan. De rest van de weg is alleen maar mist en pikkedonker.

Dat fietst niet echt lekker met een sloot ernaast
rozenijlpaardzondag 18 oktober 2009 @ 03:00
Maar met de klacht zijn we gelukkig eensgezind:

klacht: kut-ambtenaren.
OldJellerzondag 18 oktober 2009 @ 03:16
Je kan hele boeken uitlezen op de A2, maakt niet uit welke richting, zolang het maar overdag is.
Schunckelstarzondag 18 oktober 2009 @ 03:24
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
ja
Silvzondag 18 oktober 2009 @ 03:27
Had ik ook ja. Ik denk mooi met de fiets over de A2, komen de wouten dr an om me er af te halen
Heer_van_Bartolhovenzondag 18 oktober 2009 @ 03:30
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 03:24 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ja
Een dapper antwoord, zo slecht is het nou ook weer niet en hier wordt weer een beetje eenzijdig verhaal afgestoken. Ze gaan die A2 eindelijk eens verbreden, wat ook hard nodig is en wat ook de reden is van die werkzaamheden.

Bron: http://nl.wikipedia.org/w(...)stige_ontwikkelingen

Stel als ze die wegwerkzaamheden niet zouden uitvoeren, dan zouden jullie nog veel erger klagen en terecht
Heer_van_Bartolhovenzondag 18 oktober 2009 @ 03:37
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 03:16 schreef OldJeller het volgende:
Je kan hele boeken uitlezen op de A2, maakt niet uit welke richting, zolang het maar overdag is.
Dit zijn echt uitspraken van mietjes uit de randstad (en ik woon zelf ook 22 jaar in de randstad), maar de meeste snelwegen zijn in Nederland standaard onverlicht. Behalve bij knooppunten en dus in de randstad, ik vind echter dat je er nog steeds zonder moet kunnen.

Dit lijkt wel een huisvrouwen-maandagmorgen-zeiktopic
Ellatjuhzondag 18 oktober 2009 @ 07:48
ik lees het alweer...
word weer feest als ik in november weer eens met de auto naar limburg ga.
mag bijna de hele a2 af
Treinkopperzondag 18 oktober 2009 @ 10:04
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:38 schreef knep het volgende:
Idd en al die droeftoeters maar op die rem trappen omdat die kolere matrixborden weer staan te knipperen .
Dàt levert ook files op.
Maar die lampen gaan ook pas knipperen als het verkeer langzaam rijdt. Kip-ei.
PierreTTzondag 18 oktober 2009 @ 10:10
De A2 is inderdaad nu even bijzonder irritant om te rijden. Vanaf TIlburg richting Utrecht rij je eigenlijk overal 90, terwijl ondertussen minimaal 3/4 van de mensen op de weg totaal in paniek is omdat ze niet weten wat ze moeten doen...bijzonder hinderlijk.
Daarentegen heeft Nederland wel goede kwaliteit snelwegen, zeker als je het vergelijkt met landen als Belgie
densmeezondag 18 oktober 2009 @ 10:15
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 02:43 schreef Evertje het volgende:
Moest vrijdag op zaterdagnacht iemand ophalen op Schiphol. Dus vrijwel de hele A2 moeten aandoen vanuit Limburg. Inderdaad via Breda moeten omrijden. En als toetje hadden ze ook nog de goede afslag naar Schiphol, via de A9, afgesloten. Was blij dat ik een TomTom had....

Terugweg de hele A2 kunnen afrijden, inclusief het F-Zero stuk bij Eindhoven. Alsof iedereen met die verhogingen en lastige bochten lekker 120 gaat rijden. Waarschijnlijk zal dat stuk wel 80 blijven, bleh.
bij Eindhoven komen 3 banen voor het doorgaande verkeer dus dat wordt weer de a2 waar je 120kmh mag
en 2 banen worden parallel banen en daar mag je straks 100kmh,
nu rijd je over de parallel banen
OldJellerzondag 18 oktober 2009 @ 13:27
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 03:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dit zijn echt uitspraken van mietjes uit de randstad (en ik woon zelf ook 22 jaar in de randstad), maar de meeste snelwegen zijn in Nederland standaard onverlicht. Behalve bij knooppunten en dus in de randstad, ik vind echter dat je er nog steeds zonder moet kunnen.

Dit lijkt wel een huisvrouwen-maandagmorgen-zeiktopic
Nee dwaas, dit is als je je dagelijks op die weg begeeft. Het staat gewoon vast of het is langzaamrijdend, heen én terug (spits), en vaak ook daartussen.

En daarnaast hoef je niet emotioneel te worden van m'n opmerking.
Sjibblezondag 18 oktober 2009 @ 14:06
Ik rij ook liever op de pikkedonkere snelwegen, overige auto's zie je gewoon stukken beter. En niet voor de helft met die vage gele lampen waar je geen stront mee ziet .

Waarom geen witte lampen ook he..

Mja, 's avonds staan die verraders er altijd wel om je even te pakken als er geen fuck voorbij komt rijden..
blupzondag 18 oktober 2009 @ 14:18
Voor:



Na:
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
het nut van die tunnel ontgaat mij helemaal.
Heer_van_Bartolhovenzondag 18 oktober 2009 @ 15:06
quote:
En daarnaast hoef je niet emotioneel te worden van m'n opmerking.
Als mijn reactie al emotioneel is dan is de jouwe dat in het kwardraat (Punt A):
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nee dwaas, dit is als je je dagelijks op die weg begeeft. Het staat gewoon vast of het is langzaamrijdend, heen én terug (spits), en vaak ook daartussen.
Heb ik dat ooit ontkend? Maar frusti's als jij kijken gewoon niet verder dan hun pukkelige neus lang is. Er zijn gewoon een beperkt aantal mogelijkheden:

1) Geen zak doen en alles laten zoals het is --> De A2 is over enkele jaren een parkeerplaats, gereden wordt er niet meer

2) De weg verbreden, enkele jaren in de shit zitten, maar daardoor wel een weg hebben die weer tientallen jaren meekan.

Nogmaals ik zie bij mijn reacties eigenlijk vooral rationaliteit, terwijl dat bij die van jouw niet echt te bespeuren valt. (Nogmaals zie punt A)
OldJellerzondag 18 oktober 2009 @ 15:41
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Als mijn reactie al emotioneel is dan is de jouwe dat in het kwardraat (Punt A):
[..]

Heb ik dat ooit ontkend? Maar frusti's als jij kijken gewoon niet verder dan hun pukkelige neus lang is. Er zijn gewoon een beperkt aantal mogelijkheden:

1) Geen zak doen en alles laten zoals het is --> De A2 is over enkele jaren een parkeerplaats, gereden wordt er niet meer

2) De weg verbreden, enkele jaren in de shit zitten, maar daardoor wel een weg hebben die weer tientallen jaren meekan.

Nogmaals ik zie bij mijn reacties eigenlijk vooral rationaliteit, terwijl dat bij die van jouw niet echt te bespeuren valt. (Nogmaals zie punt A)
M'n eerste post hier was:
quote:
Je kan hele boeken uitlezen op de A2, maakt niet uit welke richting, zolang het maar overdag is.
Dat kan je positief of negatief interpreteren. Op zichzelf is het een neutrale opmerking, maar jij nam het klaarblijkelijk op als negatief, gezien je reactie op die post en door de woorden: "frusti's als jij".. waar blijkt dat ik een "frusti" ben? Ik zeg hoe de situatie in elkaar zit, maar hang er geen waardeoordeel aan.
Dus de rest van je "betoog" kan linea recta de prullenmand in én kunnen we wel stellen dat je emotioneel reageerde, aangezien je plots met een heel verhaal komt naar aanleiding van een neutrale zin.

Volgende keer beter (begrijpend) lezen, huilebalk.
Drinkyzondag 18 oktober 2009 @ 15:44
Terechte klacht. Heel nederland ligt open, en echte vorderingen zie je niet. Eindhoven hebben ze goed verneukt door het aan een richting een N-weg te maken, maar de andere richting gewoon een A-weg te laten waar je maar 80km/h op mag.

Falers zijn 't ook
Heer_van_Bartolhovenzondag 18 oktober 2009 @ 15:50
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:41 schreef OldJeller het volgende:

[..]

M'n eerste post hier was:
[..]

Dat kan je positief of negatief interpreteren. Op zichzelf is het een neutrale opmerking, maar jij nam het klaarblijkelijk op als negatief, gezien je reactie op die post en door de woorden: "frusti's als jij".. waar blijkt dat ik een "frusti" ben? Ik zeg hoe de situatie in elkaar zit, maar hang er geen waardeoordeel aan.
Hieruit:
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nee dwaas, dit is als je je dagelijks op die weg begeeft. Het staat gewoon vast of het is langzaamrijdend, heen én terug (spits), en vaak ook daartussen.

En daarnaast hoef je niet emotioneel te worden van m'n opmerking.
Het is slechts mijn interpretatie, maar in deze quote kom je vrij jammerend, gefrustreerd en geïrriteerd over (emotioneel dus)
quote:
Dus de rest van je "betoog" kan linea recte de prullenmand in én kunnen we wel stellen dat je emotioneel reageerde, aangezien je plots een heel verhaal komt naar aanleiding van een neutrale zin.
Tot hoever heb jij de middelbare school gevolgd eigenlijk? Nooit gehoord van het verschil tussen emoties, cynisme, sarcasme en dergelijke? Ik typte bewust geen neutrale zin nee, maar ik bespotte wel bewust jouw neutrale zin omdat die in mijn ogen kant noch wal raakte.
quote:
Volgende keer beter (begrijpend) lezen, huilebalk.
Ik weet niet wat je mankeert hoor, met je gebrabbel over emotioneel worden en huilen, maar ik lach me ondertussen de pleuris hier.
Volgende keer misschien wat minder projecteren, droeftoeter

NB Als ik zomaar in een topic post 'de zon schijnt vandaag' dan is dat een redelijke neutrale zin, desalniettemin raakt die zin kant noch wel en kan je er de donder op zeggen dat zo een loze opmerking bespot en beschimpt wordt
OldJellerzondag 18 oktober 2009 @ 15:57
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hieruit:
[..]

Het is slechts mijn interpretatie, maar in deze quote kom je vrij jammerend, gefrustreerd en geïrriteerd over (emotioneel dus)
Dat was m'n eerste reactie op jou, aangezien je op mij reageerde met:
quote:
Dit zijn echt uitspraken van mietjes uit de randstad.
Inclusief de rest van je onzinnige post die uit het niets kwam.
Daar is het verder wel mee gezegd, de rest vond ik niet nodig om te lezen.
Verder: je bent een student. Misschien heb je je rijbewijs, misschien niet. Auto? Erg twijfelachtig.
Je mag over een paar jaar meepraten, als je ook ervaring hebt.
Heer_van_Bartolhovenzondag 18 oktober 2009 @ 16:03
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:57 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat was m'n eerste reactie op jou, aangezien je op mij reageerde met:
[..]

Inclusief de rest van je onzinnige post die uit het niets kwam.
Juist, er wordt dus niet beargumenteerd waarom je vind dat ie uit het niets kwam, deze opmerking heeft dus dezelfde waarde als dat een kleuter tegen je zegt 'ik vind jou stom'
quote:
Daar is het verder wel mee gezegd, de rest vond ik niet nodig om te lezen.
Tweede fout, alleen maar lezen en reageren op dingen die je goed uitkomen, selectief discussiëren noemen ze dat
quote:
Verder: je bent een student.
Jij dus duidelijk niet!
quote:
Misschien heb je je rijbewijs, misschien niet. Auto? Erg twijfelachtig.
Je mag over een paar jaar meepraten, als je ook ervaring hebt.
Eind december alweer 4 jaar in het bezit van een auto Ik had toen zelfs een topic geopend om advies in te winnen in PTA (heb nu een andere overigens)
Aanschaf van een eerste auto

Ik blijf gewoon lachen hier

Sowieso een beetje zwak hoor, dat je het over deze boeg moet gooien
Hyperdudezondag 18 oktober 2009 @ 16:05
Helemaal eens met TS

Paar weken geleden weer eens lekker op zondag karren vanuit Lugano; Zwitserse A2 richting Basel dan lekker binnendoor crossen langs Epinal richting Metz Iets drukker stukje snelweg naar Luxemburg, ff tanken en bunkeren en dan verder omhoog via de superieure E25 ('s avonds als het bijna donker wordt met Stinger ) ff binnendoorsteken door Luik en dan stilstaan bij de stoplichten in Maastricht A2. Dan nog ff langs Vinkenslag waar al het geld kennelijk naar toe gaat waar je die stoplichten al 30 jaar geleden van had laten kunnen verdwijnen. En dan nog ff die kut omleiding via Nijmegen om uiteindelijk in omgeving Zeist aan te komen.

Wat transport betreft hadden we de oorlog beter kunnen verliezen.

off-topic: Doen die mooie tunnels bij Roermond het alweer?
deepartzondag 18 oktober 2009 @ 16:10
Wat loop je nou te klagen, wees blij dat ze er wat aan doen. Ik heb er schijt aan dat jij in het weekend om moet rijden, straks hoef ik veel minder lang in de file te staan elke dag.
Heer_van_Bartolhovenzondag 18 oktober 2009 @ 16:11
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:10 schreef deepart het volgende:
Wat loop je nou te klagen, wees blij dat ze er wat aan doen. Ik heb er schijt aan dat jij in het weekend om moet rijden, straks hoef ik veel minder lang in de file te staan elke dag.

Zeg dat maar tegen die Oldjeller, die nu ineens opvallend stil is. Hij zit wellicht bij zijn therapeut, om zijn emoties de baas te blijven
Patatjeoorlogzondag 18 oktober 2009 @ 16:18
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 07:48 schreef Ellatjuh het volgende:
ik lees het alweer...
word weer feest als ik in november weer eens met de auto naar limburg ga.
mag bijna de hele a2 af
Je moet ook heul niet naar Limburg gaan joh.
Renezondag 18 oktober 2009 @ 16:25
* Renesite voelt zich de koning te rijk in Groningen !
Joppyzondag 18 oktober 2009 @ 16:35
ik was laatst vanuit Amsterdam naar Tilburg, alleen op het stuk autoweg tussen Den Bosch en Tilburg kon ik normaal doorrijden

het vervelende van het helemaal afsluiten tussen Den Bosch en Utrecht is dat je een paar rivieren over moet waar niet zo veel bruggen over heen liggen, dus flink omrijden.
KosterTzondag 18 oktober 2009 @ 16:37
Ik vind het geweldig! Soms moet ik vanaf Zaltbommel richting Eindhoven, en elke keer kijk ik m'n ogen uit. Aan de matrixborden kun je inmiddels de toekomstige loop van de banen zien. In het begin leek het alsof ze random overal bouwwerken gingen neerzetten. Pas na een tijdje ga je de logica inzien en dan is het toch mooi dat het verkeer het grootste deel van de tijd gewoon door kan rijden zodat je overal op de eerste rang zit. (Wel gewoon de gang erin houden natuurlijk).

Vergeet ook niet dat ze dag en nacht, 7 dagen per week bezig zijn. Dus de optie 'alleen 's nachts bouwen' gaat nog veel langer duren.
Angel_of_Dthzondag 18 oktober 2009 @ 16:41
Knooppunt Deil weer gesloten? Enige tijd terug moest ik ook via Breda/Tilburg, inderdaad een leuk stukje omrijden. Op de terugweg gelukkig geen last meer van.
OldJellerzondag 18 oktober 2009 @ 16:56
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
-verhaaltje-

Grote meid, je eerste auto. Blijkbaar kan je nog wel wat tips en een lading ervaring gebruiken.
En ik ben blij dat deze berichtjes op een internetforum je zoveel vreugde in je (klaarblijkelijk) lege leven brengen. Doet mij deugd.
Wel is het een idee om minder te zwammen, want van je hele boodschap (als je die überhaupt had) is weinig overgekomen.
Panzerknacker666zondag 18 oktober 2009 @ 16:59
net als gouda, wat een kutstad om daar met de auto midden in het centrum te komen zeg.
Renezondag 18 oktober 2009 @ 17:01
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net als gouda, wat een kutstad om daar met de auto midden in het centrum te komen zeg.
Euh...

Juist.

Daar gaat het niet over. Groningen is evenmin een vrij lastige stad met zijn 'kwadranten' waar je alleen komt door over een 'diepenring' te rijden.
Treinkopperzondag 18 oktober 2009 @ 17:06
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef Renesite het volgende:

Euh...

Juist.

Daar gaat het niet over. Groningen is evenmin een vrij lastige stad met zijn 'kwadranten' waar je alleen komt door over een 'diepenring' te rijden.
In Houten, dáár hebben ze pas kwadranten. Heel dat dorp is ingericht om de automobilist zoveel mogelijk te zieken.
Heer_van_Bartolhovenzondag 18 oktober 2009 @ 17:12
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:56 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Grote meid, je eerste auto.
Juist ja, dat was dus in 2005
quote:
Blijkbaar kan je nog wel wat tips en een lading ervaring gebruiken.
Weer twee posts vol met goedkope beledigingen en dooddoeners...'blijkbaar kan je nog wel....', waaruit blijkt dat bijvoorbeeld? Welke tips, welke ervaringen?
OldJeller: eeeuh
quote:
En ik ben blij dat deze berichtjes op een internetforum je zoveel vreugde in je (klaarblijkelijk) lege leven brengen. Doet mij deugd.
Dus je kan alleen maar vreugde beleven als je in en in droef bent? Een van nature blij persoon nog blijer maken door zo incompetent als jij te reageren, volgt je hersenpan dat?
OldJeller: eeeuh
quote:
Wel is het een idee om minder te zwammen
Lijkt me een prima idee, neem eens een voorbeeld aan mij zou ik zeggen, argumentatie tov zwammen, moet aardig verhelderend voor je zijn lijkt me
quote:
want van je hele boodschap (als je die überhaupt had) is weinig overgekomen.
Bij wie is er weinig over gekomen van mijn hele boodschap? Oh bij jou, ja maargoed dan noem je ook iemand

[Edit] Overigens mijn boodschap was het aantonen van het feit dat je onzin stond te lullen, maar dat hoef ik inmiddels niet meer aan te tonen, dat doe je zelf al.

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 18-10-2009 17:21:00 ]
Treinkopperzondag 18 oktober 2009 @ 17:21
Ga anders even via de PM verder?
Heer_van_Bartolhovenzondag 18 oktober 2009 @ 17:24
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:21 schreef Treinkopper het volgende:
Ga anders even via de PM verder?
Als dit hier niet meer op deze wijze besproken dient te worden dan hoor ik dat wel van een (onpartijdig) lid van de crew lijkt me
deepartzondag 18 oktober 2009 @ 17:25
Whehe rel topic
OldJellerzondag 18 oktober 2009 @ 17:29
Jankerd.
9611Nielszondag 18 oktober 2009 @ 17:29
deepartzondag 18 oktober 2009 @ 17:31
Heer_van_Bartolhov zegt:

OldJeller zegt:

Heer_van_Bartolhov zegt:

OldJeller zegt:

Heer_van_Bartolhov zegt:

OldJeller zegt:

Heer_van_Bartolhov zegt:

OldJeller zegt:

Heer_van_Bartolhov zegt:

OldJeller zegt:

Heer_van_Bartolhov zegt:

OldJeller zegt:
Schunckelstarzondag 18 oktober 2009 @ 17:31
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:29 schreef OldJeller het volgende:
Jankerd.
jullie zijn allebei jankerds
Heer_van_Bartolhovenzondag 18 oktober 2009 @ 17:43
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:29 schreef OldJeller het volgende:
Jankerd.
Aangenaam, Van Bartolhoven
Heer_van_Bartolhovenzondag 18 oktober 2009 @ 17:45
Meer zoiets:
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:31 schreef deepart het volgende:


OldJeller zegt:

Heer_van_Bartolhov zegt:
DaanAzondag 18 oktober 2009 @ 17:45
Ze vervangen fokking zo'n beetje de hele weg, en toch zijn door de weeks eigenlijk altijd alle rijstroken beschikbaar, en in het weekend meestal ook en zo niet, dan zijn er goede omrijmogelijkheden. Ja, het levert wat file op, dat is, wat je ook doet, niet te voorkomen.

Samengevat: ze voeren een van de meest ingrijpende infrastructurele projecten in Nederland OOIT uit en eigenlijk hebben we er maar heel weinig last van, gezien de omvang. Hulde dus!

Van die mensen die verwachten 100% van de tijd met 120 door de kunnen knallen, terwijl ze een hele weg volledig aan het omgooien zijn.
ehqo.zondag 18 oktober 2009 @ 17:46
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
Hoe wil je zonder werkzaamheden een betere krijgen, precies?
DaanAzondag 18 oktober 2009 @ 17:51
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
Zeker.

Frankrijk is duur en rond Parijs (het enige stuk dat ertoe doet) véél filegevoeliger dan Nederland. Duitsland is vergelijkbaar met Nederland, ook rond de steden véél files in de spits. Amerika is qua files rond de steden erger dan Nederland (althans de oostkust, ik ken de westkust niet). Oostenrijk en Zwitserland zijn kut, met in de winter onbegaanbare stukken. Spanje en Italië zijn vaak slecht onderhouden en qua weggedrag ook nog eens levensgevaarlijk. Oost-Europa is levensgevaarlijk. China en grote steden verder in Azië zijn ALTIJD file, of het nou spits is of niet. Zuid-Amerika lijkt helemaal nergens op.

Ja, in Nederland hebben we het behoorlijk goed voor elkaar.
teamleadzondag 18 oktober 2009 @ 18:25
Ik zou zó graag de verantwoordelijke ambtenaar die bedacht heeft om de hele A2 in 1x te verbouwen eens een half uurtje onder z'n ballen trappen, alvorens hem verplicht een maandje of 3 dagelijks van limburg naar Amsterdam te laten rijden
Wat een nachtmerrie dat traject In plaats van 2 en een half uur normaal, rij ik nu met enige regelmaat 4 uur of langer door die kloterige files en snelheidsbeperkingen.
Renezondag 18 oktober 2009 @ 18:25
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:25 schreef teamlead het volgende:
Ik zou zó graag de verantwoordelijke ambtenaar die bedacht heeft om de hele A2 in 1x te verbouwen eens een half uurtje onder z'n ballen trappen, alvorens hem verplicht een maandje of 3 dagelijks van limburg naar Amsterdam te laten rijden
Wat een nachtmerrie dat traject In plaats van 2 en een half uur normaal, rij ik nu met enige regelmaat 4 uur of langer door die kloterige files en snelheidsbeperkingen.
Ik zeg: TREIN. Ik zeg: VERHUIS!
teamleadzondag 18 oktober 2009 @ 18:27
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:25 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik zeg: TREIN. Ik zeg: VERHUIS!
ik zeg: wordt niet vergoed met leasauto helaas
ik zeg waarom? om vervolgens op een andere snelweg stil te staan zodra ik een nieuwe klus krijg

ik zeg: ambtenaren moeten leren plannen!

Werkzaamheden zijn soms nodig, maar dit is debiel
Renezondag 18 oktober 2009 @ 18:28
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:27 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik zeg: wordt niet vergoed met leasauto helaas
ik zeg waarom? om vervolgens op een andere snelweg stil te staan zodra ik een nieuwe klus krijg

ik zeg: ambtenaren moeten leren plannen!

Werkzaamheden zijn soms nodig, maar dit is debiel
Ze pakken het in het noorden beter aan: gewoon weekenden helemaal afsluiten en voor de rest steeds maar 1 baantje versmallen.
teamleadzondag 18 oktober 2009 @ 18:30
ik vind het best dat ze die A2 aanpakken hoor, dat was ook keihard nodig.. maar wie het verzonnen heeft om over een traject van pakweg 250 kilometer ongeveer 130 km wegwerkzaamheden te plannen heeft iets te lang met z'n kop boven een lijmpot gehangen

En dan iedere maandag weer afwachten waar je nú weer terechtkomt, aangezien de rijbanen tegenwoordig iedere week verplaatst worden
Ellatjuhzondag 18 oktober 2009 @ 18:51
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:18 schreef Patatjeoorlog het volgende:

[..]

Je moet ook heul niet naar Limburg gaan joh.
hahahah daar heb je wel weer een punt, maar er wonen 2 hele goede vriendinnen van me
deepartzondag 18 oktober 2009 @ 18:56
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:30 schreef teamlead het volgende:
ik vind het best dat ze die A2 aanpakken hoor, dat was ook keihard nodig.. maar wie het verzonnen heeft om over een traject van pakweg 250 kilometer ongeveer 130 km wegwerkzaamheden te plannen heeft iets te lang met z'n kop boven een lijmpot gehangen

En dan iedere maandag weer afwachten waar je nú weer terechtkomt, aangezien de rijbanen tegenwoordig iedere week verplaatst worden
Je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat als ze het in 10 stukken verdelen het 10 jaar later pas klaar is?

Zeiksnor dat je bent

P.S. Je kiest er zelf voor om met de auto 250KM te rijden op drukke snelwegen. Daarbij stond het voor de wegwerkzaamheden ook al vast.
teamleadzondag 18 oktober 2009 @ 19:06
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:56 schreef deepart het volgende:

[..]

Je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat als ze het in 10 stukken verdelen het 10 jaar later pas klaar is?
waar zeg ik dat ze het over 10 jaar moeten verdelen 3 knelpunten kun je makkelijk verdelen in pakweg 3 jaar...
quote:
Zeiksnor dat je bent

P.S. Je kiest er zelf voor om met de auto 250KM te rijden op drukke snelwegen
nou nee... dat kiest mijn werkgever voor me
quote:
. Daarbij stond het voor de wegwerkzaamheden ook al vast.
en nu in plaats van pakweg 10 kilometer op de standaardplekken, dagelijks 20 km. En nee.. ook de stukken waar ze wél al klaar zijn rijden nu niet door
deepartzondag 18 oktober 2009 @ 19:27
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 19:06 schreef teamlead het volgende:

[..]

waar zeg ik dat ze het over 10 jaar moeten verdelen 3 knelpunten kun je makkelijk verdelen in pakweg 3 jaar...
[..]

nou nee... dat kiest mijn werkgever voor me
[..]

en nu in plaats van pakweg 10 kilometer op de standaardplekken, dagelijks 20 km. En nee.. ook de stukken waar ze wél al klaar zijn rijden nu niet door
Het is ook nooit goed hier in Nederland Daarom is KLB ook zo populair, zo zijn wij Nederlands.
Yi-Longzondag 18 oktober 2009 @ 19:29
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:06 schreef Sjibble het volgende:
Ik rij ook liever op de pikkedonkere snelwegen, overige auto's zie je gewoon stukken beter. En niet voor de helft met die vage gele lampen waar je geen stront mee ziet .

Waarom geen witte lampen ook he..

Mja, 's avonds staan die verraders er altijd wel om je even te pakken als er geen fuck voorbij komt rijden..
Die discussie had ik gisteren dus ook in de auto met mijn vriendin, toen we in Eindhoven op de snelweg reden.
ja, er staan idd veel lampen, dus dat vond zij goed, maar als je gewoon kijkt hoe weinig licht die lampen geven, lijkt het wel alsof het er puur voor de sfeer hangt ofzo, want het blijft gewoon redelijk donker.

Als je er voor kiest om die wegen goed te verlichten (en dat vind ik een goede beslissing), zorg dan ook dat die lampen de boel ook ECHT verlichten, en niet zo half-half oplossing, want dat is gewoon zonde van de moeite...
AAAAAAzondag 18 oktober 2009 @ 19:30
Vergeet niet dat belachelijke stuk tussen de a73 en de a50. Leenderheide is sowieso ruk, zeker in de avonduren.