abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 oktober 2009 @ 00:02:31 #1
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73793526
WTF wat is dat toch een ramp.

(Nog even afgezien van dat zo'n beetje die complete snelweg openligt met 'wegwerkzaamheden' en belachelijke 'rits' situaties....)

Vanavond vanuit Eindhoven richting Alkmaar, bij Den Bosch een omleiding vanwege wat wegwerkzaamheden: Moet je gewoon fucking 50+ km omrijden ofzo, via de A59 en A27

Waarom!? Waarom uberhaubt nog steeds/weer wegwerkzaamheden op dat stuk. Waarom niet gewoon alleen 'snachts', Waarom niet gewoon 1 strook openlaten, of via een provinciale weg omleiden, etc etc!? Waarom wordt je dan gewoon echt 50+km omgeleid!?

Echt, je kunt hier in NL echt niet normaal van A naar B komen Niet met de trein, niet met de auto, etc etc.

Ik heb trouwens ook niet bepaald het idee dat al die aanpassingen bij Utrecht, Eindhoven, s'hertogenbosch, etc etc, nu ook daadwerkelijk de situatie verbeteren Vooral bij Eindhoven lijkt het er voornamelijk op dat ze er een F-Zero baan van hebben gemaakt...

Klacht: Na vrijwel iedere bocht die je in dit kutland maakt moet je op je rem trappen of omkeren, want de weg ligt overal open (terwijl je vrijwel nooit mensen aan het werk ziet...)
pi_73793587
Een land met een goede infrastructuur, wat heb je daar nou aan! Voor de rest een terecht klacht.
  zondag 18 oktober 2009 @ 00:06:03 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73793622
Fucking 90 km/h en als toetje dwars door Maastricht
  zondag 18 oktober 2009 @ 00:07:08 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73793657
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:04 schreef Basilicumman het volgende:
Een land met een goede infrastructuur, wat heb je daar nou aan! Voor de rest een terecht klacht.
Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
  zondag 18 oktober 2009 @ 00:11:56 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_73793778
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 18 oktober 2009 @ 00:12:14 #6
11102 knep
Mountainfreak
pi_73793783
Ook leuk als je vanuit Limburg naar Den Haag moet vooral over de A2 en A12, zowat de helft bestaat uit werkzaamheden . Via Tilburg/Breda gaat nog alleen heb je dan die drama A13 en een A58 met een rijstrook met alleen maar vrachtwagens .

_
pi_73793824
Als ze in duitsland de weg openleggen, dan ligt ie ook echt OPEN.
Hier in NL ligt er een putdeksel naast de put en wordt de hele weg voor 2 weken afgesloten, of als er een stoeprand 10cm uitsteekt.

Maar kan je dan iets van te voren van de snelweg af, door een dorp heen rijden, en weer de snelweg op?
Of zijn dat juist die 50+km?
Wat is je route? Waar ligt het open? maps.google met paint zou ik graag zien
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_73793885
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Nederland ook wel distributieland genoemd word?
pi_73794002
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Waar de fuck gaat die tunnel nou naartoe?
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:12 schreef knep het volgende:
Ook leuk als je vanuit Limburg naar Den Haag moet vooral over de A2 en A12, zowat de helft bestaat uit werkzaamheden . Via Tilburg/Breda gaat nog alleen heb je dan die drama A13 en een A58 met een rijstrook met alleen maar vrachtwagens .

_
Ik lolde In duitsland hebben ze nog aparte stroken voor vrachtwagens zodat ze alleen die strook verneuken met hun kanaal-vorming. Nederland daarintegen lijkt wel een stukje vergeten Duitsland .

Van de week op de A208 richting Alkmaar was het ook een drama met die tunnel.
Die hele schijttunnel staat altijd vast, 4km file, alleen maar omdat die kankerborden 24/7 op 90 staan
Niet omdat je later moet gaan ritsen, er file is, er werkzaamheden zijn of een ongeluk is gebeurt.
Maar het gaat puur om het feit dat je een tunnel nadert
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zondag 18 oktober 2009 @ 00:38:44 #10
11102 knep
Mountainfreak
pi_73794302
Idd en al die droeftoeters maar op die rem trappen omdat die kolere matrixborden weer staan te knipperen .
Dàt levert ook files op.
  zondag 18 oktober 2009 @ 00:41:24 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73794335
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:17 schreef Basilicumman het volgende:

[..]

Door 2 grote havens,een zootje kanalen en rivieren, en een vliegveld, en uiteraard een uitstekende geografische ligging...

...neemt niet weg dat je zowat nergens meer normaal kunt komen met de auto (denk oa binnenstad), overal de wegen openliggen door 'wegwerkzaamheden' (het jaarlijkse budget zal toch opgemaakt moeten worden(!) ), en over het Ov zullen we het helemaal maar niet hebben. En dan hebben we het nog niet eens over de verdeling woon-werk en randstad en alle andere provincies.
  zondag 18 oktober 2009 @ 00:43:36 #12
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73794379
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:38 schreef knep het volgende:
Idd en al die droeftoeters maar op die rem trappen omdat die kolere matrixborden weer staan te knipperen .
Dàt levert ook files op.
Ow man, praat me er niet over, al die idioten op de weg
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:14 schreef Sjibble het volgende:
Als ze in duitsland de weg openleggen, dan ligt ie ook echt OPEN.
Hier in NL ligt er een putdeksel naast de put en wordt de hele weg voor 2 weken afgesloten, of als er een stoeprand 10cm uitsteekt.

Maar kan je dan iets van te voren van de snelweg af, door een dorp heen rijden, en weer de snelweg op?
Of zijn dat juist die 50+km?
Wat is je route? Waar ligt het open? maps.google met paint zou ik graag zien
Zou het graag voor je uittekenen, maar ik zit momenteel even vast aan een waardeloze bagger PC waar ik Photoshop niet eens durf op te starten.
Werkzaamheden was bij Den Bosch, stukje van 1-2 KM hoogstens denk ik, en daarom moest ik omrijden via de A59 en A27 weer terug naar de A2
pi_73794576
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Door o.a. 2 grote havens,een zooitje kanalen en rivieren, en een vliegveld, en uiteraard een uitstekende geografische ligging en flink wat asfalt...

...neemt niet weg dat je zowat nergens meer normaal kunt komen met de auto (denk oa binnenstad), overal de wegen openliggen door 'wegwerkzaamheden' (het jaarlijkse budget zal toch opgemaakt moeten worden(!) ), en over het Ov zullen we het helemaal maar niet hebben. En dan hebben we het nog niet eens over de verdeling woon-werk en randstad en alle andere provincies.
En over OV ben ik het met je eens. Veel te duur.
pi_73794645
Dat krijg je wanneer de roverheid het wegonderhoud 30 jaar lang negeert...
pi_73795139
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:57 schreef muhahaha het volgende:
Dat krijg je wanneer de roverheid het wegonderhoud 30 jaar lang negeert...
Of idioten die het niet kunnen bedenken dat 4 of 5 banen op de Ring van A'dam wel handig zou zijn, want sommige mensen hoeven er pas na 10km af ipv de volgende afslag te hebben. Scheelt ook weer files.
Beter verbreden ze die wegen naar 4 banen, als ze toch al bezig zijn, 3 stroken 120, 4de 140-150 ofzo.

Maar nee, we sparen wel asfalt.
[/quote]
  zondag 18 oktober 2009 @ 01:49:09 #16
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_73795619
Moest laatst van A'dam naar Den Bosch, echt een eeuwigheid over gedaan door de werkzaamheden. Wat een kutroute zeg.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 18 oktober 2009 @ 01:54:32 #17
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73795728
Ik ben net nog over de A2 gereden, maar ging er net voor de werkzaamheden af. Het blijft inderdaad een eigenaardige weg met die eeuwige werkzaamheden.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 18 oktober 2009 @ 02:09:50 #18
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_73796078
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:17 schreef Basilicumman het volgende:

[..]

Omdat het een achterlijke kankerinfrastructuur heeft?

Flikker toch op met 'goede infrastructuur'. Dit mongolenland presteert het nog steeds anno 2009 om tweebaans wegen aan te leggen op belangrijke aansluitpunten.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_73796742
Moest vrijdag op zaterdagnacht iemand ophalen op Schiphol. Dus vrijwel de hele A2 moeten aandoen vanuit Limburg. Inderdaad via Breda moeten omrijden. En als toetje hadden ze ook nog de goede afslag naar Schiphol, via de A9, afgesloten. Was blij dat ik een TomTom had....

Terugweg de hele A2 kunnen afrijden, inclusief het F-Zero stuk bij Eindhoven. Alsof iedereen met die verhogingen en lastige bochten lekker 120 gaat rijden. Waarschijnlijk zal dat stuk wel 80 blijven, bleh.
pi_73797057
Zeik niet man, ik ben daarnet 20 kilometer over een weg heen gefietst waarvan een ambtenaar vond dat er alleen aan het begin en aan het eind van de 20km een lantaarnpaal moest staan. De rest van de weg is alleen maar mist en pikkedonker.

Dat fietst niet echt lekker met een sloot ernaast
pi_73797085
Maar met de klacht zijn we gelukkig eensgezind:

klacht: kut-ambtenaren.
pi_73797318
Je kan hele boeken uitlezen op de A2, maakt niet uit welke richting, zolang het maar overdag is.
pi_73797434
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

ja
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73797471
Had ik ook ja. Ik denk mooi met de fiets over de A2, komen de wouten dr an om me er af te halen
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_73797509
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 03:24 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ja
Een dapper antwoord, zo slecht is het nou ook weer niet en hier wordt weer een beetje eenzijdig verhaal afgestoken. Ze gaan die A2 eindelijk eens verbreden, wat ook hard nodig is en wat ook de reden is van die werkzaamheden.

Bron: http://nl.wikipedia.org/w(...)stige_ontwikkelingen

Stel als ze die wegwerkzaamheden niet zouden uitvoeren, dan zouden jullie nog veel erger klagen en terecht
Een heer met stijl
pi_73797591
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 03:16 schreef OldJeller het volgende:
Je kan hele boeken uitlezen op de A2, maakt niet uit welke richting, zolang het maar overdag is.
Dit zijn echt uitspraken van mietjes uit de randstad (en ik woon zelf ook 22 jaar in de randstad), maar de meeste snelwegen zijn in Nederland standaard onverlicht. Behalve bij knooppunten en dus in de randstad, ik vind echter dat je er nog steeds zonder moet kunnen.

Dit lijkt wel een huisvrouwen-maandagmorgen-zeiktopic
Een heer met stijl
pi_73798317
ik lees het alweer...
word weer feest als ik in november weer eens met de auto naar limburg ga.
mag bijna de hele a2 af
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_73798890
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:38 schreef knep het volgende:
Dàt levert ook files op.
Maar die lampen gaan ook pas knipperen als het verkeer langzaam rijdt. Kip-ei.
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
  zondag 18 oktober 2009 @ 10:10:21 #29
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_73798953
De A2 is inderdaad nu even bijzonder irritant om te rijden. Vanaf TIlburg richting Utrecht rij je eigenlijk overal 90, terwijl ondertussen minimaal 3/4 van de mensen op de weg totaal in paniek is omdat ze niet weten wat ze moeten doen...bijzonder hinderlijk.
Daarentegen heeft Nederland wel goede kwaliteit snelwegen, zeker als je het vergelijkt met landen als Belgie
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_73799001
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 02:43 schreef Evertje het volgende:
Moest vrijdag op zaterdagnacht iemand ophalen op Schiphol. Dus vrijwel de hele A2 moeten aandoen vanuit Limburg. Inderdaad via Breda moeten omrijden. En als toetje hadden ze ook nog de goede afslag naar Schiphol, via de A9, afgesloten. Was blij dat ik een TomTom had....

Terugweg de hele A2 kunnen afrijden, inclusief het F-Zero stuk bij Eindhoven. Alsof iedereen met die verhogingen en lastige bochten lekker 120 gaat rijden. Waarschijnlijk zal dat stuk wel 80 blijven, bleh.
bij Eindhoven komen 3 banen voor het doorgaande verkeer dus dat wordt weer de a2 waar je 120kmh mag
en 2 banen worden parallel banen en daar mag je straks 100kmh,
nu rijd je over de parallel banen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_73802848
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 03:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dit zijn echt uitspraken van mietjes uit de randstad (en ik woon zelf ook 22 jaar in de randstad), maar de meeste snelwegen zijn in Nederland standaard onverlicht. Behalve bij knooppunten en dus in de randstad, ik vind echter dat je er nog steeds zonder moet kunnen.

Dit lijkt wel een huisvrouwen-maandagmorgen-zeiktopic
Nee dwaas, dit is als je je dagelijks op die weg begeeft. Het staat gewoon vast of het is langzaamrijdend, heen én terug (spits), en vaak ook daartussen.

En daarnaast hoef je niet emotioneel te worden van m'n opmerking.
pi_73804050
Ik rij ook liever op de pikkedonkere snelwegen, overige auto's zie je gewoon stukken beter. En niet voor de helft met die vage gele lampen waar je geen stront mee ziet .

Waarom geen witte lampen ook he..

Mja, 's avonds staan die verraders er altijd wel om je even te pakken als er geen fuck voorbij komt rijden..
[/quote]
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:18:28 #33
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_73804491
Voor:

Na:
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
het nut van die tunnel ontgaat mij helemaal.
pi_73806246
quote:
Als mijn reactie al emotioneel is dan is de jouwe dat in het kwardraat (Punt A):
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nee dwaas, dit is als je je dagelijks op die weg begeeft. Het staat gewoon vast of het is langzaamrijdend, heen én terug (spits), en vaak ook daartussen.
Heb ik dat ooit ontkend? Maar frusti's als jij kijken gewoon niet verder dan hun pukkelige neus lang is. Er zijn gewoon een beperkt aantal mogelijkheden:

1) Geen zak doen en alles laten zoals het is --> De A2 is over enkele jaren een parkeerplaats, gereden wordt er niet meer

2) De weg verbreden, enkele jaren in de shit zitten, maar daardoor wel een weg hebben die weer tientallen jaren meekan.

Nogmaals ik zie bij mijn reacties eigenlijk vooral rationaliteit, terwijl dat bij die van jouw niet echt te bespeuren valt. (Nogmaals zie punt A)
Een heer met stijl
pi_73807453
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Als mijn reactie al emotioneel is dan is de jouwe dat in het kwardraat (Punt A):
[..]

Heb ik dat ooit ontkend? Maar frusti's als jij kijken gewoon niet verder dan hun pukkelige neus lang is. Er zijn gewoon een beperkt aantal mogelijkheden:

1) Geen zak doen en alles laten zoals het is --> De A2 is over enkele jaren een parkeerplaats, gereden wordt er niet meer

2) De weg verbreden, enkele jaren in de shit zitten, maar daardoor wel een weg hebben die weer tientallen jaren meekan.

Nogmaals ik zie bij mijn reacties eigenlijk vooral rationaliteit, terwijl dat bij die van jouw niet echt te bespeuren valt. (Nogmaals zie punt A)
M'n eerste post hier was:
quote:
Dat kan je positief of negatief interpreteren. Op zichzelf is het een neutrale opmerking, maar jij nam het klaarblijkelijk op als negatief, gezien je reactie op die post en door de woorden: "frusti's als jij".. waar blijkt dat ik een "frusti" ben? Ik zeg hoe de situatie in elkaar zit, maar hang er geen waardeoordeel aan.
Dus de rest van je "betoog" kan linea recta de prullenmand in én kunnen we wel stellen dat je emotioneel reageerde, aangezien je plots met een heel verhaal komt naar aanleiding van een neutrale zin.

Volgende keer beter (begrijpend) lezen, huilebalk.
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:44:37 #36
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_73807537
Terechte klacht. Heel nederland ligt open, en echte vorderingen zie je niet. Eindhoven hebben ze goed verneukt door het aan een richting een N-weg te maken, maar de andere richting gewoon een A-weg te laten waar je maar 80km/h op mag.

Falers zijn 't ook
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_73807748
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:41 schreef OldJeller het volgende:

[..]

M'n eerste post hier was:
[..]

Dat kan je positief of negatief interpreteren. Op zichzelf is het een neutrale opmerking, maar jij nam het klaarblijkelijk op als negatief, gezien je reactie op die post en door de woorden: "frusti's als jij".. waar blijkt dat ik een "frusti" ben? Ik zeg hoe de situatie in elkaar zit, maar hang er geen waardeoordeel aan.
Hieruit:
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Het is slechts mijn interpretatie, maar in deze quote kom je vrij jammerend, gefrustreerd en geïrriteerd over (emotioneel dus)
quote:
Dus de rest van je "betoog" kan linea recte de prullenmand in én kunnen we wel stellen dat je emotioneel reageerde, aangezien je plots een heel verhaal komt naar aanleiding van een neutrale zin.
Tot hoever heb jij de middelbare school gevolgd eigenlijk? Nooit gehoord van het verschil tussen emoties, cynisme, sarcasme en dergelijke? Ik typte bewust geen neutrale zin nee, maar ik bespotte wel bewust jouw neutrale zin omdat die in mijn ogen kant noch wal raakte.
quote:
Volgende keer beter (begrijpend) lezen, huilebalk.
Ik weet niet wat je mankeert hoor, met je gebrabbel over emotioneel worden en huilen, maar ik lach me ondertussen de pleuris hier.
Volgende keer misschien wat minder projecteren, droeftoeter

NB Als ik zomaar in een topic post 'de zon schijnt vandaag' dan is dat een redelijke neutrale zin, desalniettemin raakt die zin kant noch wel en kan je er de donder op zeggen dat zo een loze opmerking bespot en beschimpt wordt
Een heer met stijl
pi_73807990
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hieruit:
[..]

Het is slechts mijn interpretatie, maar in deze quote kom je vrij jammerend, gefrustreerd en geïrriteerd over (emotioneel dus)
Dat was m'n eerste reactie op jou, aangezien je op mij reageerde met:
quote:
Dit zijn echt uitspraken van mietjes uit de randstad.
Inclusief de rest van je onzinnige post die uit het niets kwam.
Daar is het verder wel mee gezegd, de rest vond ik niet nodig om te lezen.
Verder: je bent een student. Misschien heb je je rijbewijs, misschien niet. Auto? Erg twijfelachtig.
Je mag over een paar jaar meepraten, als je ook ervaring hebt.
pi_73808199
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:57 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat was m'n eerste reactie op jou, aangezien je op mij reageerde met:
[..]

Inclusief de rest van je onzinnige post die uit het niets kwam.
Juist, er wordt dus niet beargumenteerd waarom je vind dat ie uit het niets kwam, deze opmerking heeft dus dezelfde waarde als dat een kleuter tegen je zegt 'ik vind jou stom'
quote:
Daar is het verder wel mee gezegd, de rest vond ik niet nodig om te lezen.
Tweede fout, alleen maar lezen en reageren op dingen die je goed uitkomen, selectief discussiëren noemen ze dat
quote:
Verder: je bent een student.
Jij dus duidelijk niet!
quote:
Misschien heb je je rijbewijs, misschien niet. Auto? Erg twijfelachtig.
Je mag over een paar jaar meepraten, als je ook ervaring hebt.
Eind december alweer 4 jaar in het bezit van een auto Ik had toen zelfs een topic geopend om advies in te winnen in PTA (heb nu een andere overigens)
Aanschaf van een eerste auto

Ik blijf gewoon lachen hier

Sowieso een beetje zwak hoor, dat je het over deze boeg moet gooien
Een heer met stijl
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:05:14 #40
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_73808235
Helemaal eens met TS

Paar weken geleden weer eens lekker op zondag karren vanuit Lugano; Zwitserse A2 richting Basel dan lekker binnendoor crossen langs Epinal richting Metz Iets drukker stukje snelweg naar Luxemburg, ff tanken en bunkeren en dan verder omhoog via de superieure E25 ('s avonds als het bijna donker wordt met Stinger ) ff binnendoorsteken door Luik en dan stilstaan bij de stoplichten in Maastricht A2. Dan nog ff langs Vinkenslag waar al het geld kennelijk naar toe gaat waar je die stoplichten al 30 jaar geleden van had laten kunnen verdwijnen. En dan nog ff die kut omleiding via Nijmegen om uiteindelijk in omgeving Zeist aan te komen.

Wat transport betreft hadden we de oorlog beter kunnen verliezen.

off-topic: Doen die mooie tunnels bij Roermond het alweer?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_73808421
Wat loop je nou te klagen, wees blij dat ze er wat aan doen. Ik heb er schijt aan dat jij in het weekend om moet rijden, straks hoef ik veel minder lang in de file te staan elke dag.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_73808454
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:10 schreef deepart het volgende:
Wat loop je nou te klagen, wees blij dat ze er wat aan doen. Ik heb er schijt aan dat jij in het weekend om moet rijden, straks hoef ik veel minder lang in de file te staan elke dag.

Zeg dat maar tegen die Oldjeller, die nu ineens opvallend stil is. Hij zit wellicht bij zijn therapeut, om zijn emoties de baas te blijven
Een heer met stijl
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:18:27 #43
267120 Patatjeoorlog
De RotterdammerT
pi_73808643
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 07:48 schreef Ellatjuh het volgende:
ik lees het alweer...
word weer feest als ik in november weer eens met de auto naar limburg ga.
mag bijna de hele a2 af
Je moet ook heul niet naar Limburg gaan joh.
Wie 'n wors koop of 'n weduwe trouwt, weetnie wat 'r is ingedouwd
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 16:25:54 #44
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_73808876
* Renesite voelt zich de koning te rijk in Groningen !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:35:32 #45
36461 Joppy
geen colaboy
pi_73809229
ik was laatst vanuit Amsterdam naar Tilburg, alleen op het stuk autoweg tussen Den Bosch en Tilburg kon ik normaal doorrijden

het vervelende van het helemaal afsluiten tussen Den Bosch en Utrecht is dat je een paar rivieren over moet waar niet zo veel bruggen over heen liggen, dus flink omrijden.
Let the beat control your body!
pi_73809294
Ik vind het geweldig! Soms moet ik vanaf Zaltbommel richting Eindhoven, en elke keer kijk ik m'n ogen uit. Aan de matrixborden kun je inmiddels de toekomstige loop van de banen zien. In het begin leek het alsof ze random overal bouwwerken gingen neerzetten. Pas na een tijdje ga je de logica inzien en dan is het toch mooi dat het verkeer het grootste deel van de tijd gewoon door kan rijden zodat je overal op de eerste rang zit. (Wel gewoon de gang erin houden natuurlijk).

Vergeet ook niet dat ze dag en nacht, 7 dagen per week bezig zijn. Dus de optie 'alleen 's nachts bouwen' gaat nog veel langer duren.
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:41:36 #47
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_73809435
Knooppunt Deil weer gesloten? Enige tijd terug moest ik ook via Breda/Tilburg, inderdaad een leuk stukje omrijden. Op de terugweg gelukkig geen last meer van.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_73810057
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
-verhaaltje-

Grote meid, je eerste auto. Blijkbaar kan je nog wel wat tips en een lading ervaring gebruiken.
En ik ben blij dat deze berichtjes op een internetforum je zoveel vreugde in je (klaarblijkelijk) lege leven brengen. Doet mij deugd.
Wel is het een idee om minder te zwammen, want van je hele boodschap (als je die überhaupt had) is weinig overgekomen.
pi_73810165
net als gouda, wat een kutstad om daar met de auto midden in het centrum te komen zeg.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 17:01:41 #50
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_73810267
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net als gouda, wat een kutstad om daar met de auto midden in het centrum te komen zeg.
Euh...

Juist.

Daar gaat het niet over. Groningen is evenmin een vrij lastige stad met zijn 'kwadranten' waar je alleen komt door over een 'diepenring' te rijden.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')