Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:04 schreef Basilicumman het volgende:
Een land met een goede infrastructuur, wat heb je daar nou aan!Voor de rest een terecht klacht.
Waarom denk je dat Nederland ook wel distributieland genoemd word?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
Waar de fuck gaat die tunnel nou naartoe?quote:
Ik loldequote:Op zondag 18 oktober 2009 00:12 schreef knep het volgende:
Ook leuk als je vanuit Limburg naar Den Haag moet vooral over de A2 en A12, zowat de helft bestaat uit werkzaamheden. Via Tilburg/Breda gaat nog alleen heb je dan die drama A13
en een A58 met een rijstrook met alleen maar vrachtwagens
.
_
Door 2 grote havens,een zootje kanalen en rivieren, en een vliegveld, en uiteraard een uitstekende geografische ligging...quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:17 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Nederland ook wel distributieland genoemd word?
Ow man, praat me er niet over, al die idioten op de wegquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:38 schreef knep het volgende:
Idd en al die droeftoeters maar op die rem trappen omdat die kolere matrixborden weer staan te knipperen.
Dàt levert ook files op.
Zou het graag voor je uittekenen, maar ik zit momenteel even vast aan een waardeloze bagger PC waar ik Photoshop niet eens durf op te starten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:14 schreef Sjibble het volgende:
Als ze in duitsland de weg openleggen, dan ligt ie ook echt OPEN.
Hier in NL ligt er een putdeksel naast de put en wordt de hele weg voor 2 weken afgesloten, of als er een stoeprand 10cm uitsteekt.
Maar kan je dan iets van te voren van de snelweg af, door een dorp heen rijden, en weer de snelweg op?
Of zijn dat juist die 50+km?
Wat is je route? Waar ligt het open? maps.google met paint zou ik graag zien
En over OV ben ik het met je eens. Veel te duur.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Door o.a. 2 grote havens,een zooitje kanalen en rivieren, en een vliegveld, en uiteraard een uitstekende geografische ligging en flink wat asfalt...
...neemt niet weg dat je zowat nergens meer normaal kunt komen met de auto (denk oa binnenstad), overal de wegen openliggen door 'wegwerkzaamheden' (het jaarlijkse budget zal toch opgemaakt moeten worden(!) ), en over het Ov zullen we het helemaal maar niet hebben. En dan hebben we het nog niet eens over de verdeling woon-werk en randstad en alle andere provincies.
Of idioten die het niet kunnen bedenken dat 4 of 5 banen op de Ring van A'dam wel handig zou zijn, want sommige mensen hoeven er pas na 10km af ipv de volgende afslag te hebben. Scheelt ook weer files.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:57 schreef muhahaha het volgende:
Dat krijg je wanneer de roverheid het wegonderhoud 30 jaar lang negeert...
Omdat het een achterlijke kankerinfrastructuur heeft?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:17 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Nederland ook wel distributieland genoemd word?
jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
Een dapper antwoord, zo slecht is het nou ook weer niet en hier wordt weer een beetje eenzijdig verhaal afgestoken. Ze gaan die A2 eindelijk eens verbreden, wat ook hard nodig is en wat ook de reden is van die werkzaamheden.quote:
Dit zijn echt uitspraken van mietjes uit de randstad (en ik woon zelf ook 22 jaar in de randstad), maar de meeste snelwegen zijn in Nederland standaard onverlicht. Behalve bij knooppunten en dus in de randstad, ik vind echter dat je er nog steeds zonder moet kunnen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:16 schreef OldJeller het volgende:
Je kan hele boeken uitlezen op de A2, maakt niet uit welke richting, zolang het maar overdag is.
Maar die lampen gaan ook pas knipperen als het verkeer langzaam rijdt. Kip-ei.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:38 schreef knep het volgende:
Idd en al die droeftoeters maar op die rem trappen omdat die kolere matrixborden weer staan te knipperen.
Dàt levert ook files op.
bij Eindhoven komen 3 banen voor het doorgaande verkeer dus dat wordt weer de a2 waar je 120kmh magquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:43 schreef Evertje het volgende:
Moest vrijdag op zaterdagnacht iemand ophalen op Schiphol. Dus vrijwel de hele A2 moeten aandoen vanuit Limburg. Inderdaad via Breda moeten omrijden. En als toetje hadden ze ook nog de goede afslag naar Schiphol, via de A9, afgesloten. Was blij dat ik een TomTom had....
Terugweg de hele A2 kunnen afrijden, inclusief het F-Zero stuk bij Eindhoven. Alsof iedereen met die verhogingen en lastige bochten lekker 120 gaat rijden. Waarschijnlijk zal dat stuk wel 80 blijven, bleh.
Nee dwaas, dit is als je je dagelijks op die weg begeeft. Het staat gewoon vast of het is langzaamrijdend, heen én terug (spits), en vaak ook daartussen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit zijn echt uitspraken van mietjes uit de randstad (en ik woon zelf ook 22 jaar in de randstad), maar de meeste snelwegen zijn in Nederland standaard onverlicht. Behalve bij knooppunten en dus in de randstad, ik vind echter dat je er nog steeds zonder moet kunnen.![]()
Dit lijkt wel een huisvrouwen-maandagmorgen-zeiktopic
Als mijn reactie al emotioneel is dan is de jouwe dat in het kwardraat (Punt A):quote:En daarnaast hoef je niet emotioneel te worden van m'n opmerking.
Heb ik dat ooit ontkend? Maar frusti's als jij kijken gewoon niet verder dan hun pukkelige neus lang is. Er zijn gewoon een beperkt aantal mogelijkheden:quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee dwaas, dit is als je je dagelijks op die weg begeeft. Het staat gewoon vast of het is langzaamrijdend, heen én terug (spits), en vaak ook daartussen.
M'n eerste post hier was:quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als mijn reactie al emotioneel is dan is de jouwe dat in het kwardraat (Punt A):![]()
[..]
Heb ik dat ooit ontkend? Maar frusti's als jij kijken gewoon niet verder dan hun pukkelige neus lang is. Er zijn gewoon een beperkt aantal mogelijkheden:
1) Geen zak doen en alles laten zoals het is --> De A2 is over enkele jaren een parkeerplaats, gereden wordt er niet meer
2) De weg verbreden, enkele jaren in de shit zitten, maar daardoor wel een weg hebben die weer tientallen jaren meekan.
Nogmaals ik zie bij mijn reacties eigenlijk vooral rationaliteit, terwijl dat bij die van jouw niet echt te bespeuren valt. (Nogmaals zie punt A)
Dat kan je positief of negatief interpreteren. Op zichzelf is het een neutrale opmerking, maar jij nam het klaarblijkelijk op als negatief, gezien je reactie op die post en door de woorden: "frusti's als jij".. waar blijkt dat ik een "frusti" ben? Ik zeg hoe de situatie in elkaar zit, maar hang er geen waardeoordeel aan.quote:Je kan hele boeken uitlezen op de A2, maakt niet uit welke richting, zolang het maar overdag is.
Hieruit:quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
M'n eerste post hier was:
[..]
Dat kan je positief of negatief interpreteren. Op zichzelf is het een neutrale opmerking, maar jij nam het klaarblijkelijk op als negatief, gezien je reactie op die post en door de woorden: "frusti's als jij".. waar blijkt dat ik een "frusti" ben? Ik zeg hoe de situatie in elkaar zit, maar hang er geen waardeoordeel aan.
Het is slechts mijn interpretatie, maar in deze quote kom je vrij jammerend, gefrustreerd en geïrriteerd over (emotioneel dus)quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee dwaas, dit is als je je dagelijks op die weg begeeft. Het staat gewoon vast of het is langzaamrijdend, heen én terug (spits), en vaak ook daartussen.
En daarnaast hoef je niet emotioneel te worden van m'n opmerking.
Tot hoever heb jij de middelbare school gevolgd eigenlijk? Nooit gehoord van het verschil tussen emoties, cynisme, sarcasme en dergelijke? Ik typte bewust geen neutrale zin nee, maar ik bespotte wel bewust jouw neutrale zin omdat die in mijn ogen kant noch wal raakte.quote:Dus de rest van je "betoog" kan linea recte de prullenmand in én kunnen we wel stellen dat je emotioneel reageerde, aangezien je plots een heel verhaal komt naar aanleiding van een neutrale zin.
Ik weet niet wat je mankeert hoor, met je gebrabbel over emotioneel worden en huilen, maar ik lach me ondertussen de pleuris hier.quote:Volgende keer beter (begrijpend) lezen, huilebalk.
Dat was m'n eerste reactie op jou, aangezien je op mij reageerde met:quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hieruit:
[..]
Het is slechts mijn interpretatie, maar in deze quote kom je vrij jammerend, gefrustreerd en geïrriteerd over (emotioneel dus)![]()
Inclusief de rest van je onzinnige post die uit het niets kwam.quote:Dit zijn echt uitspraken van mietjes uit de randstad.
Juist, er wordt dus niet beargumenteerd waarom je vind dat ie uit het niets kwam, deze opmerking heeft dus dezelfde waarde als dat een kleuter tegen je zegt 'ik vind jou stom'quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat was m'n eerste reactie op jou, aangezien je op mij reageerde met:
[..]
Inclusief de rest van je onzinnige post die uit het niets kwam.
Tweede fout, alleen maar lezen en reageren op dingen die je goed uitkomen, selectief discussiëren noemen ze datquote:Daar is het verder wel mee gezegd, de rest vond ik niet nodig om te lezen.
Jij dus duidelijk niet!quote:Verder: je bent een student.
Eind december alweer 4 jaar in het bezit van een autoquote:Misschien heb je je rijbewijs, misschien niet. Auto? Erg twijfelachtig.
Je mag over een paar jaar meepraten, als je ook ervaring hebt.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:10 schreef deepart het volgende:
Wat loop je nou te klagen, wees blij dat ze er wat aan doen. Ik heb er schijt aan dat jij in het weekend om moet rijden, straks hoef ik veel minder lang in de file te staan elke dag.
Je moet ook heul niet naar Limburg gaan joh.quote:Op zondag 18 oktober 2009 07:48 schreef Ellatjuh het volgende:
ik lees het alweer...![]()
word weer feest als ik in november weer eens met de auto naar limburg ga.
mag bijna de hele a2 af
Grote meid, je eerste auto. Blijkbaar kan je nog wel wat tips en een lading ervaring gebruiken.quote:
Euh...quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net als gouda, wat een kutstad om daar met de auto midden in het centrum te komen zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |