Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:04 schreef Basilicumman het volgende:
Een land met een goede infrastructuur, wat heb je daar nou aan!Voor de rest een terecht klacht.
Waarom denk je dat Nederland ook wel distributieland genoemd word?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
Waar de fuck gaat die tunnel nou naartoe?quote:
Ik loldequote:Op zondag 18 oktober 2009 00:12 schreef knep het volgende:
Ook leuk als je vanuit Limburg naar Den Haag moet vooral over de A2 en A12, zowat de helft bestaat uit werkzaamheden. Via Tilburg/Breda gaat nog alleen heb je dan die drama A13
en een A58 met een rijstrook met alleen maar vrachtwagens
.
_
Door 2 grote havens,een zootje kanalen en rivieren, en een vliegveld, en uiteraard een uitstekende geografische ligging...quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:17 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Nederland ook wel distributieland genoemd word?
Ow man, praat me er niet over, al die idioten op de wegquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:38 schreef knep het volgende:
Idd en al die droeftoeters maar op die rem trappen omdat die kolere matrixborden weer staan te knipperen.
Dàt levert ook files op.
Zou het graag voor je uittekenen, maar ik zit momenteel even vast aan een waardeloze bagger PC waar ik Photoshop niet eens durf op te starten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:14 schreef Sjibble het volgende:
Als ze in duitsland de weg openleggen, dan ligt ie ook echt OPEN.
Hier in NL ligt er een putdeksel naast de put en wordt de hele weg voor 2 weken afgesloten, of als er een stoeprand 10cm uitsteekt.
Maar kan je dan iets van te voren van de snelweg af, door een dorp heen rijden, en weer de snelweg op?
Of zijn dat juist die 50+km?
Wat is je route? Waar ligt het open? maps.google met paint zou ik graag zien
En over OV ben ik het met je eens. Veel te duur.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Door o.a. 2 grote havens,een zooitje kanalen en rivieren, en een vliegveld, en uiteraard een uitstekende geografische ligging en flink wat asfalt...
...neemt niet weg dat je zowat nergens meer normaal kunt komen met de auto (denk oa binnenstad), overal de wegen openliggen door 'wegwerkzaamheden' (het jaarlijkse budget zal toch opgemaakt moeten worden(!) ), en over het Ov zullen we het helemaal maar niet hebben. En dan hebben we het nog niet eens over de verdeling woon-werk en randstad en alle andere provincies.
Of idioten die het niet kunnen bedenken dat 4 of 5 banen op de Ring van A'dam wel handig zou zijn, want sommige mensen hoeven er pas na 10km af ipv de volgende afslag te hebben. Scheelt ook weer files.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:57 schreef muhahaha het volgende:
Dat krijg je wanneer de roverheid het wegonderhoud 30 jaar lang negeert...
Omdat het een achterlijke kankerinfrastructuur heeft?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:17 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Nederland ook wel distributieland genoemd word?
jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vindt NL een goede infrastructuur hebben!?
Een dapper antwoord, zo slecht is het nou ook weer niet en hier wordt weer een beetje eenzijdig verhaal afgestoken. Ze gaan die A2 eindelijk eens verbreden, wat ook hard nodig is en wat ook de reden is van die werkzaamheden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |