Dat lijkt me wel hoor. Het gemiddelde IQ is landelijk uiteraard 100, ik zou me kunnen voorstellen dat het hier iets hoger ligt (als je rond de 80 zit word je sowieso genadeloos afgeslacht in alle topicsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:08 schreef Tafelbier het volgende:
Haha een iq van 120 slimmer dan 50% van fok? Ik heb geen flauw benul al weet ik niet of je er zo zeker van kan zijn.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:24 schreef Spartacus911 het volgende:
Ik heb nee gedrukkert... gewoon zomaar.
Als je van jezelf weet dat je boven of rond de hoogbegaafdheidsgrens zit is de kans groot dat je bij de 50% intelligentste hoort. Die groep is immers nog best groot. Lijkt mij stug dat een groot deel van Fok! boven de 120 zitquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Thrackan het volgende:
Leuke vergelijking met het IQ-gemiddelde van Nederland, alleen kom je dan al in de problemen omdat er mensen genoeg zijn die zo dom (of slim) zijn dat ze nooit op Fok! (kunnen) komen, of te dom zijn om een account te registreren, of totaal niet geïnteresseerd zijn in deze community.
Fok! vergelijken met gemiddeld Nederland lijkt me niet opgaan en ik kan dan ook geen uitspraak doen of ik tot de 50% behoor die bovengemiddeld intelligent zijn wanneer het Fok! betreft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |