Off-topic:ik heb me de pleuris gelachenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:21 schreef jan_billeman het volgende:
Onlangs nieuwe kat gekocht Heel gezellig elkaar vertroetelt, al geruime tijd. Maar nu: als je lekker zit te gamen ineens naar strontruikende strontwalm onder je neus. En dan gauw wegrennen omdat het hem zelf teveel wordt. Als ie wegloopt ook nog eens naknetteren. Dit grapje gebeurt zo 2x per dag.
Klacht: kat laat onbeschaamd scheten in het bijzijn van tweeden en derden en laat jan en alleman in de stank achter door de loop te nemen.
Suggestie: selecteren op strontkarren en gewone katten in het asiel.
huh, hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:31 schreef mafkees01 het volgende:
Logisch. Ik wed dat het bij TS net zo ruikt naast die rioolbuis op zijn kamer. Kortom: soort zoekt soort
![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:24 schreef Dr.E.I.Kipping het volgende:
Een kat kopen en daar dan over klagen, lutser.
Trilalarm?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:41 schreef mafkees01 het volgende:
Afbeelding die TS bij de situatie gemaakt heeft:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg dat nou niet!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Off-topic:ik heb me de pleuris gelachen![]()
On-topic
ontwormen die kat!
quote:
wtf zijn brekkiesquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:15 schreef JaapB het volgende:
Je moet dat arme diertje dan ook zeker geen brekkies geven, daar gaan katten nou eenmaal van gassen
Die van mij krijgt alleen maar droogvoer en laat dagelijks scheten. Met name als hij zich totaal ontspannen voeltquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:46 schreef n0ir het volgende:
Gwn droogvoer zonder iets erin kopen totdat ie heeft geleerd scheten op de gang te laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |