nou ja zeg dit is net echt gebeurtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:56 schreef UncleErnie het volgende:
Neemt u toch een betere browser. Eentje mét spellingscontrole. Verder natuurlijk een overduidelijk troll topic. Maar zelfs die kun je maken zonder ergerniswekkende taalconstructies.
Nou ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nou ja zeg dit is net echt gebeurt
Ik geloof geen vliegende lamkut van je hele verhaal. Maar mocht het echt zijn, dienen ze jou zelfs je miezerige vmbo diploma af te nemen, en te verbannen naar Siberië.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nou ja zeg dit is net echt gebeurt
Kun je rekenen? Reken er maar niet op!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:00 schreef Scarface2004 het volgende:
vrij lang verhaal
ff voor gaan zitten.
Hopelijk is het het waard
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik geloof geen vliegende lamkut van je hele verhaal. Maar mocht het echt zijn, dienen ze jou zelfs je miezerige vmbo diploma af te nemen, en te verbannen naar Siberië.
mooi!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:01 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Kun je rekenen? Reken er maar niet op!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:10 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Commentaar leveren op de spelling van anderen en zelf ook een fout maken in een zin
Vmbo-diploma?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Welke dan? Ik heb hem serieus 10 keer overgelezen, maar ik kon hem niet ontdekken. Natuurlijk, de komma is vrij overbodig, maar niet noodzakelijk fout. Iets anders kan ik werkelijk niet vinden.
http://www.hetbegintmettaal.nl/quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:52 schreef cherrycoke het volgende:
Ik ree netjes naar huis van een vriend, net geslaagd voor wat nieuwe kleding, ik naar huis nog geen 2 kilometer ik rij zonder licht, met die dynamo der op rij ik me een slag in de ronte. Ja hoor politie auto achter me aan ik hoorde niks zij toeteren en met zwaailichten ik had me ipod in ik kijk achter me om wat zullen we nou toch weer krijgen.
Politie gaat naast me rijden ''kom jij maar effe mee'' dus ik effe verderop op een parkeerplaats een grote politie controle (WADDINXVEEN) rollerbanden en busjes van de politie. Ik zag nog meer politie(stuk of 6) staan allemaal boetes uitdelen, ik stap af pleur me fiets op de grond en me shop tassen donder ik er bovenop de fiets de politie man, vraagt heb je id bij je? ik nee heb me paspoort niet bij me dat grote lompe ding sleur ik echt niet mee, politieman prima begrijp ik laat het daar ook maar bij een waarschuwinghij schrijft alles op zie ik een scooter zonder kappen, rijden je zag de bedrading er op zitten onderand had ik all me gegevens al gegeven, en ik keek naar de scooter terwijl de acceptgiro brigade onderhand een boete aan het schijven was geboorteplaats blahblahblah.
Die scooter werd gelijk ingeladen in een politie busje de jongen was kwaad stampen op de grond ''DIT KAN JE TOCH NIET MAKEN" ik moest wel effe glimlachen geen idee waarvoor zal wel gemod zijn ofzo.
Dus ik stap op me fiets en probeer verder te rijden zegt de politie HO je mag niet verder rijden zonder licht, dus ik scheld wat. zegt de politie ja stap maar af krijgt je gelijk een boete voor het uitschelden van een ambtenaar in functie![]()
. ik lachte me helemaal kapot ik kon het niet meer ophouden ik zeg wat zijn jullie een stel zielige *** hup nog boete politie '' houd je brutale mond nou is effe''
![]()
![]()
ik fietste ook voorbij 3 jongens die zaten op een bankje rustig te wachten todat de taxi kwam de politie reed weg ik vraag waarvoor krijgen jullie een boete dan hij zegt we kregen een boete voor samenscholen nou jongens jongens jongens ik schude me hoofd sjongejonge
TL;DR versie TS heeft een boete gekregen voor geen licht voeren en het uitschelden van een ambtenaar in functie (2X)
klacht 1 TS is veel geld kwijt deze dag
klacht 2 agenten die niet redelijk zijn
klacht 3![]()
klacht 4![]()
heb ik nog een vraagje wat gaat de hoogte van de boete worden
Ik zou dit topic vergrendelen. Alleen om TS gezichtsverlies te onthouden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
Oke, topic krijgt een kans ()
TS reacties niet echter!
Hee, anders quote je de OP ff.quote:
Inderdaad, voor je 't weet zit er een kras op je motorkap of een deuk in je bumper.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:04 schreef Monstarr het volgende:
(...)
Oh, enne TS je moet eens weten hoe irritant fietsers zonder verlichting zijn voor automobilisten. Terechte boete dus.
Dit dusquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:04 schreef Monstarr het volgende:
[..]
Oh, enne TS je moet eens weten hoe irritant fietsers zonder verlichting zijn voor automobilisten. Terechte boete dus.
Terechte boete me reetquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:04 schreef Monstarr het volgende:
Dus je hebt de boete bij klaarlichte dag gekregen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Terechte boete me reet
Waarom zou je overdag met verlichting moeten rijden? Gewoon weer een typisch geval van burger roven
Dat ze maar criminelen gaan vangen ofzodaar zijn ze toch voor?
Ik niet, maar TSquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:56 schreef Monstarr het volgende:
[..]
Dus je hebt de boete bij klaarlichte dag gekregen?
Alsof ze op klaarlichte dag boetes geven voor fietsen zonder lichtquote:
Zou me niks verbazen, zulke zakkenrollers zijn ze welquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Alsof ze op klaarlichte dag boetes geven voor fietsen zonder licht
Right... licht aan is pas verplicht vanaf zonsondergang, als je al een boete zou krijgen voor die tijd, dan is het gewoon kwestie van bezwaar maken en je bent er vanaf.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:16 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, zulke zakkenrollers zijn ze wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |