abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:52:32 #1
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_73791511
Ik ree netjes naar huis van een vriend, net geslaagd voor wat nieuwe kleding, ik naar huis nog geen 2 kilometer ik rij zonder licht, met die dynamo der op rij ik me een slag in de ronte. Ja hoor politie auto achter me aan ik hoorde niks zij toeteren en met zwaailichten ik had me ipod in ik kijk achter me om wat zullen we nou toch weer krijgen.

Politie gaat naast me rijden ''kom jij maar effe mee'' dus ik effe verderop op een parkeerplaats een grote politie controle (WADDINXVEEN) rollerbanden en busjes van de politie. Ik zag nog meer politie(stuk of 6) staan allemaal boetes uitdelen, ik stap af pleur me fiets op de grond en me shop tassen donder ik er bovenop de fiets de politie man, vraagt heb je id bij je? ik nee heb me paspoort niet bij me dat grote lompe ding sleur ik echt niet mee, politieman prima begrijp ik laat het daar ook maar bij een waarschuwing hij schrijft alles op zie ik een scooter zonder kappen, rijden je zag de bedrading er op zitten onderand had ik all me gegevens al gegeven, en ik keek naar de scooter terwijl de acceptgiro brigade onderhand een boete aan het schijven was geboorteplaats blahblahblah.

Die scooter werd gelijk ingeladen in een politie busje de jongen was kwaad stampen op de grond ''DIT KAN JE TOCH NIET MAKEN" ik moest wel effe glimlachen geen idee waarvoor zal wel gemod zijn ofzo.

Dus ik stap op me fiets en probeer verder te rijden zegt de politie HO je mag niet verder rijden zonder licht, dus ik scheld wat. zegt de politie ja stap maar af krijgt je gelijk een boete voor het uitschelden van een ambtenaar in functie . ik lachte me helemaal kapot ik kon het niet meer ophouden ik zeg wat zijn jullie een stel zielige *** hup nog boete politie '' houd je brutale mond nou is effe''

ik fietste ook voorbij 3 jongens die zaten op een bankje rustig te wachten todat de taxi kwam de politie reed weg ik vraag waarvoor krijgen jullie een boete dan hij zegt we kregen een boete voor samenscholen nou jongens jongens jongens ik schude me hoofd sjongejonge

TL;DR versie TS heeft een boete gekregen voor geen licht voeren en het uitschelden van een ambtenaar in functie (2X)

klacht 1 TS is veel geld kwijt deze dag
klacht 2 agenten die niet redelijk zijn
klacht 3
klacht 4

heb ik nog een vraagje wat gaat de hoogte van de boete worden

[ Bericht 0% gewijzigd door Adelante op 17-10-2009 23:39:45 (OP gekuist) ]
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_73791572
Je slaagt voor je examens, niet voor je kleding.
pi_73791625
Dat is dan tweeduizend euro.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_73791639
Neemt u toch een betere browser. Eentje mét spellingscontrole. Verder natuurlijk een overduidelijk troll topic. Maar zelfs die kun je maken zonder ergerniswekkende taalconstructies.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:57:48 #5
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_73791672
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:56 schreef UncleErnie het volgende:
Neemt u toch een betere browser. Eentje mét spellingscontrole. Verder natuurlijk een overduidelijk troll topic. Maar zelfs die kun je maken zonder ergerniswekkende taalconstructies.
nou ja zeg dit is net echt gebeurt
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_73791707
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:57 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Nou ja!
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_73791745
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:57 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Ik geloof geen vliegende lamkut van je hele verhaal. Maar mocht het echt zijn, dienen ze jou zelfs je miezerige vmbo diploma af te nemen, en te verbannen naar Siberië.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
pi_73791751
Eigen schuld
pi_73791764
Je taalgebruik is echt om te huilen zeg, vind het eerlijk gezegd knap dat jij kan fietsen.
pi_73791773
vrij lang verhaal

ff voor gaan zitten.

Hopelijk is het het waard
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_73791791
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:00 schreef Scarface2004 het volgende:
vrij lang verhaal

ff voor gaan zitten.

Hopelijk is het het waard
Kun je rekenen? Reken er maar niet op!
pi_73792072
Wat kost dat nou in totaal ?
pi_73792079
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:59 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ik geloof geen vliegende lamkut van je hele verhaal. Maar mocht het echt zijn, dienen ze jou zelfs je miezerige vmbo diploma af te nemen, en te verbannen naar Siberië.

Commentaar leveren op de spelling van anderen en zelf ook een fout maken in een zin
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_73792270
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:01 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Kun je rekenen? Reken er maar niet op!
mooi!

thnx, scheelt me weer tijd.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_73792324
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:10 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Commentaar leveren op de spelling van anderen en zelf ook een fout maken in een zin

Welke dan? Ik heb hem serieus 10 keer overgelezen, maar ik kon hem niet ontdekken. Natuurlijk, de komma is vrij overbodig, maar niet noodzakelijk fout. Iets anders kan ik werkelijk niet vinden.
pi_73792345
en terecht die boete
ze laten het bij een waarschuwing, je stapt op en fiets toch door zonder licht en je scheld erg grof een agent uit
respect voor meneer agent mag best wel

verder snap ik de apeballen van je topic
pi_73792353
TS is vast net klaar met programmeren van de duizendste website voor een of andere loser en moet nog snel even zijn ego strelen om zich voor te doen als een bad-ass die nergens bang voor is....
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:22:00 #18
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73792381
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Welke dan? Ik heb hem serieus 10 keer overgelezen, maar ik kon hem niet ontdekken. Natuurlijk, de komma is vrij overbodig, maar niet noodzakelijk fout. Iets anders kan ik werkelijk niet vinden.
Vmbo-diploma?
pi_73792423
Ga niet zeiken. Ik heb laatst 640 euro aan een flitsboete gekregen
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:40:14 #20
267741 SeeNoEvil
Never Give Up, Never Back Down
pi_73792914
pics van je boetes anders HOAX
What get us into trouble is not what we don't know.
Its what we know for sure that just ain't so.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:41:07 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_73792935
Oke, topic krijgt een kans ( )
TS reacties niet echter!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73793081
ik vindt jou boete eigenlijk wel terecht.
alleen de boete van die 3 jongens voor samenscholing terwijl ze op een taxi liggen te wachten vind ik belachelijk.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_73793155
Niet om de TS te verdedigen : in Waddinxveen en boskoop en omstreken zijn de agenten wel heel erg streng!!

EN ook makkelijk uit de tent te lokken (gna gna)

Maar in waddinxveen heb je dus bepaalde plaatsen waar je wel met meerdere lui mag hangen en kabaal maken enz....

Dat zou je moeten weten

[ Bericht 0% gewijzigd door prupke op 17-10-2009 23:58:00 (ik zei TA ipv TS :P) ]
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_73793363
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:46 schreef eight het volgende:
ik vindt
Kom op zeg
pi_73793578
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:52 schreef cherrycoke het volgende:
Ik ree

Sallandse adoptie-Tukker met Gronings bloed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')