2 Jongens hadden geen kaartje gekocht, ze werkten niet mee met de conducteur en wouden de trein uit toen we aangekomen waren bij het station. Hij blokkeerde de deur en kreeg klappen, ging erachter aan en werd bij een andere ingang (waar ik dus dichtbij zat) er in getrapt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:30 schreef kanaiken het volgende:
Dus wat was er nou aan de hand?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:32 schreef Andyy het volgende:
[..]
2 Jongens hadden geen kaartje gekocht, ze werkten niet mee met de conducteur en wouden de trein uit toen we aangekomen waren bij het station. Hij blokkeerde de deur en kreeg klappen, ging erachter aan en werd bij een andere ingang (waar ik dus dichtbij zat) er in getrapt.
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:35 schreef n0ir het volgende:
Waren het Marokkanen of niet?!
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:36 schreef Apuleius het volgende:
JA, WAS HET NOU EEN VOUWFIETS OF NIET?
Als het Marokkanen waren, had je dat vermeld in de openingspost. Ja?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nee
daar werd ook al naar gevraagd
2 blanken, ze denken dat 1 ervan Pools is.
Nee, anders was het nu vast allang te lezen op de voorpagina van nieuws.nl e.d.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:35 schreef n0ir het volgende:
Waren het Marokkanen of niet?!
Nee, tuig is tuig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het Marokkanen waren, had je dat vermeld in de openingspost. Ja?
Eerlijk zijn.
Ah, dank je. Zit je weer met de vraag of het achteraf een vouwfiets is geworden door het duwen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nee
Hij werd ook geduwd met die fiets had ik gehoord.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |