Precies... en omdat de DM vandaag een slechte dag had ofzo greep hij niet in!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:18 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
ik vind dat ook altijd wel kut ja. Of als ze na een episch gevecht de lijken van de verslagenen gaan bevuilen! Dan denk ik toch: wat is er in godsnaam over van de edele held die een nobele queeste nastreeft!
HOMOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:00 schreef Flammie het volgende:
Ik hoef al dat naakt niet in mijn thread... daar word ik verlegen van
Hoe kan je dan lvl 76 zijn, als je het zelf bent... Zeg dan gewoon dat je level 105 bent ofzo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:27 schreef Michielos het volgende:
nee newb.. een real life rpg.. zoals larp..!!
is echt mega!!!
Zoals ik al eerder zei.. ik ben een lvl 76 assasin.. dont fuck with me baby
Nee is een Role Playing Game maar dan IRL.. Papier, pen en character sheets heb je nodig... wat spelers en een dungeon masterquote:
U dont stand a chance against my great assasin my friend..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoe kan je dan lvl 76 zijn, als je het zelf bent... Zeg dan gewoon dat je level 105 bent ofzo.
Edit: WTF DUS DIE CHICK VERKRACHTEN WAS OOK IRL?
In welke winkel speelde je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee is een Role Playing Game maar dan IRL.. Papier, pen en character sheets heb je nodig... wat spelers en een dungeon master
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:51 schreef Flammie het volgende:
Ik dus zoals vanouds weer te vinden in mijn favoriete gamestore maar deze keer om het geweldige spel Advanced dungeons and Dragons te bezigen. Maar wat een waardeloze quests vandaag toch hoor! Die Dungeon Master kon er vandaag ook echt helemaal niks van! Zo stonden we op een gegeven moment in een kamer met een elder-dragon-legend. Nou wat deed ik; ik zo een summon shadow casten... kreeg dat beest 3 van zijn eigen schaduwen op zijn dak!!!! HARD MAN!!! Maar zo makkelijk hoorde het niet te gaan.. De quests en de sidequests waren echt van een tenenkrommend laag niveau en het was niet zo spannend als normaal
Ook zo irritant, de hele tijd van die spelers die NPC's en vrouwelijke partymembers gaan verkrachten... mijn ad&d homies (er zat een meid tussen) gingen de hele tijd in-game dus, die meid verkrachten in de straten van een stad terwijl ze elkaar highfives aan het geven waren... dat kan toch niet de bedoeling zijn van een spel als ad&d toch?? Normaal ga je samen met je broeders op pad om draken te slachten en niet om meiden te verkrachten die in onze party zitten... ik vind dat echt triest.. de dungeonmaster slaagde er WEDEROM niet in om het naar het rechte pad te trekken!!!
Na een slechte speeldag maar naar huis gegaan met een raar bijgevoel. Het positieve was dat de dungeon master met mij mee liep en dat deze zich speciaal een PIKACHU pak aangetrokken had. Lekker door de stad gelopen samen en je zag al die mensen kijken!!!! Ik was best heel erg trots om samen met mijn dungeon master (ok, vandaag hij had een off-day maar hij blijft toch wel een goede en gedisciplineerde DM!!) door de stad te lopen en dat iedereen ons verbaast aankeek omdat hij een pikachu pak aan had!
Klacht: Onze DM had een slechte dag!
Meestal in de atomicquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:38 schreef kanaiken het volgende:
[..]
In welke winkel speelde je?
(Als je echt gespeeld hebt zover als de OP geen trol verhaal is).
Zou je niet dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het is maar waar je wakker van ligt...
Bestaat die nog?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |