Beren lusten ook een tonijnpizza. Onderschat ze niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
beren eten vis, ga naar de dichts bijzijnde rivier of dergelijke en ga visjes vangen, of plunder de dierenwinkel.
Pas jij maar op danquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:55 schreef zovty het volgende:
[..]
En jagers en toeristen en general weirdos.
Ja maar de pizza is er nog niet , dus in de tussen tijd dus vissen vangen als voerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:55 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Beren lusten ook een tonijnpizza. Onderschat ze niet.
Dat is toch onmogelijk binnen een half uurtje..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:58 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja maar de pizza is er nog niet , dus in de tussen tijd dus vissen vangen als voer
Ja we kunnen ook iets gaan mompelen over arme hongerige kinderen in de 3e wereld...quote:
als je aan de rand woont niet :pquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Dat is toch onmogelijk binnen een half uurtje..
Daar mogen we natuurlijk allemaal niet vanuit gaan.. Er wordt immers niet voor niets elke zaterdag een pizza besteld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
als je aan de rand woont niet :p
en als je een goeie visser bent , tjakkaaaa
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:10 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Daar mogen we natuurlijk allemaal niet vanuit gaan.. Er wordt immers niet voor niets elke zaterdag een pizza besteld.
En beren kunnen honger hebben da wilde ge niet wetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Zoals elke zaterdagavond bestel ik een pizza op thuisbezorgd.nl. Zojuist ging de deurbel, afgerekend, om vervolgens in de bank te ploffen met een pizza op schoot.
Deksel open, en wat trof ik aan: een bodem en al het kaas en beleg in een hoek van de doos. Daarnaast heel mijn broek onder het druipende vet.![]()
Net gebeld en ze brengen een nieuwe. Moet nu weer 45 minuten wachten en ik heb honger als een beer.
Groot mondje is jouw niet vreemd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Jaa maar TS moest toch 45 minuten wachten hij had honger als een beer dus kan tie in de tussentijd visjes vangen..
Maar ik ben met mijn vriend filmpje kijken.![]()
![]()
Doeeii
Wat bedoel je met groot mondje is jou niet vreemd?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:29 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Groot mondje is jouw niet vreemd.![]()
Dan is jouw vriendje wel erg gelukkig. Welke film ?????
(Of is dit geen KPD ???)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |