quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:40 schreef Biogarde het volgende:
Duurt je avond langer -->> meer sjips, bier en meisjes.
Tot er over een uur boven in beeld staat "de film Traffic is komen te vervallen"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:40 schreef Biogarde het volgende:
Duurt je avond langer -->> meer sjips, bier en meisjes.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:41 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Tot er over een uur boven in beeld staat "de film Traffic is komen te vervallen"
er rijd helemaal niets. iedereen is aan het wachten tot het droog wordt en volgens de laatste berichten gaat dat voorlopig nog niet gebeuren! Het zou me niets verbazen als de racefans allang zijn afgehaakt want er valt nu al meer dan 1 uur helemaal niets te zien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Keispannend toch die rondjes rijdende safety car
Dat. Die ellenlange kutreclamesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:41 schreef o.us het volgende:
Film kijken op een commerciele televisiezender.
Daarom opnemen of downloaden.
Ja, ga ik nu ook doen. Ik denk niet dat hij uit wordt gezonden zonder dat er flink in geknipt wordt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:52 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik download de film wel. Heb ik 'm over een halfuurtje binnen.
Kuttige tv zenders heb je geen reet aan.
Het gaat nergens over, principieel download ik geen films maar als het vanavond niet goedgemaakt wordt ga ik ook maar beginnen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:04 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, ga ik nu ook doen. Ik denk niet dat hij uit wordt gezonden zonder dat er flink in geknipt wordt.
Het is verdomme ook altijd wat: of er is om het kwartier reclame, dan weer valt de ondertiteling halverwege weg. Volgens mij kunnen de commerciele zenders beter stoppen met het uitzenden van films...
Ach zo boeiend is die race niet, beetje regen thats allquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:39 schreef eight het volgende:
Zenden ze eindelijk eens een goede film uit (traffic) die niet al duizend keer op tv is geweest, kunnen ze niet aangeven waarneer de film begint ivm de live uitzending vd gp kwalificatie in brazilie die uitgelopen is. Het regent er op dit moment, en ze zitten te wachten tot het droog wordt zodat ze weer verder kunnen gaan. Dit kan nog úren duren. Nu zenden ze dus de regen uit die op het circuit valt
Het is best een aardige film, dat vind niet alleen ik, maar ook de mensen die de film een 7.8 geven op IMDb.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit kun je gewoon verwachten met live evenementen. Daarom is de programmering daarna ook altijd van low budget niveau, waarmee makkelijk geschoven kan worden.
In principe heb je gelijk. Het is alleen gek dat ze al de hele week reclame maken voor die film maar dat niet doen voor GP kwalificatie. Ze kiezen er echter voor om de kwalificatie niet te onderbreken terwijl de film tijdens hun reclames de meeste aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit kun je gewoon verwachten met live evenementen. Daarom is de programmering daarna ook altijd van low budget niveau, waarmee makkelijk geschoven kan worden.
www.imdb.comquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Dan over een uur maar kijken naar Crank - weet iemand of die film een beetje de moeite waard is?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:10 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het is best een aardige film, dat vind niet alleen ik, maar ook de mensen die de film een 7.8 geven op IMDb.
best een vermakelijke film. http://www.moviemeter.nl/film/33797quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Dan over een uur maar kijken naar Crank - weet iemand of die film een beetje de moeite waard is?
Een van de betere actiefilms. Goede muziek, niet al teveel verhaal en véél snelheid.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:15 schreef musicfreakyme het volgende:
quote:
En een chick die midden op een markt wordt gebatstquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:26 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Een van de betere actiefilms. Goede muziek, niet al teveel verhaal en véél snelheid.
Ja, hahaha, al met al een prachtige actiefilm.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En een chick die midden op een markt wordt gebatst
Bij gebrek aan BBC, ben ik nog steeds erg blij met rtl.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:27 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Maar ik kijk gewoon naar de BBC, die van BBC One omgeschakeld zijn naar BBC Two
Ik begrijp dat de film geen succes was en het eind geen ondertiteling had?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:09 schreef eight het volgende:
Voorlopig kijk ik geen films meer op een commerciele zender, het is gewoon té frustrerend.
De reclame-onderbrekingen vind ik nog het minst irritant want dit weet je vooraf.
Eerst begint de film ruim 1,5 uur later en de laatste 40 minuten van de film zijn niet ondertiteld vanwege een storing. Het probleem met de ondertiteling was eigenlijk te verwachten, ik had het zelfs hier voorspeld. Maar ja, toch eigenwijs en evengoed kijken. Ik ben nu ieder geval genezen.
Ik vraag me echt af hoe tv zenders zoals deze nog kunnen bestaan. De programma's die ze uitzenden zijn simpelweg niet de moeite waard, dus het enige waar je naar kijkt zijn de films die ze uitzenden.
En als je dan zo'n goede film op deze wijze weet te verkutten dan kunnen ze van mij net zo goed de zender opdoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |