24uurs economie maat!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat hoertje was al vroeg bezig met werken als je daar 's morgensvroeg aan komt zetten.
]quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:13 schreef Sjaakz het volgende:
Gefeliciteerd gappie, je bent ontmaagd! Zo is het trouwens altijd hoor.
En jij denkt dat na duizenden verhalen op deze site elke ervaring nog sterk van elkaar verschilt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:12 schreef sinadO het volgende:
Direct geript van hookers.nl.
Ik heb die hele site gelezen ja.
TS je faalt keihard.
Geef het nou gewoon toe anders ga ik zoeken ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:15 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En jij denkt dat na duizenden verhalen op deze site elke ervaring nog sterk van elkaar verschilt?
Veel succes met zoekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Geef het nou gewoon toe anders ga ik zoeken ook.
Hier zien de meeste winkels op zondag gewoon gesloten.quote:
Nee, de meeste zitten in de kerk dan.quote:
Das niet zo makkelijk kijken, met dat glas en lood..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, de meeste zitten in de kerk dan.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:10 schreef D.D.W. het volgende:
Kwam ik vanochtend (circa 9:00) aan bij de rode brug, koos een hoertje uit die er wel geil uitzag en ging naar binnen (ik moest zelfs nog een half uur wachten totdat ik eindelijk naar binnen kon, ze was nog bezig met een andere man). Eenmaal binnen friste ik me een beetje op en moest me alvast uitkleden en op het bed liggen. Het viel me op dat er bij de prostituee een een of ander witte suspensie uit haar k** lekte, ik vroeg wat het was en ze vertelde dat het glijmiddel was nog voor de vorige klant. Ik: oke...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |