heeft IE6 tabbladen dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:24 schreef Joooo-pi het volgende:
jezus man, ooit van tabbladen gehoord
Hoef je niet bang voor te zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:26 schreef electronique het volgende:
op school durf ik niet op fok omdat ik dan bang ben dat mensen erachter komend dat ik op fok zit, hihi
Dat dus, als mijn klasgenoten de topiclijst van KLB zien..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:26 schreef electronique het volgende:
op school durf ik niet op fok omdat ik dan bang ben dat mensen erachter komend dat ik op fok zit, hihi
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:31 schreef Maikuuul het volgende:
Eigenlijk ben je blij dat ik jou in mijn screenshot heb gezet
Sad
Pwnt 'ie geen groenters meer bij de C1000?quote:
Als het internet Dirk Scheringa is faal jij als toezichthouder. Je moet nóg meer tabbladen open hebben staan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:36 schreef Maikuuul het volgende:
Eigenlijk ben ik de directeur van internet vandaar de tabbladen, hackers moeten immers in de kiem gesmoord worden !
Bij het woord in de kiem gesmoord denk ik om de een of andere reden aan braadboter met kleine stukjes knoflook
Falen als een Dirk Scheringa ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als het internet Dirk Scheringa is faal jij als toezichthouder. Je moet nóg meer tabbladen open hebben staan.
Dont touch ma hoquote:
Falen als een toezichthouderquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:41 schreef Maikuuul het volgende:
Falen als een Dirk Scheringa ?
De een noemt het falen, ik noem het pwnen, miljoenen verdienen aan Mediamarktfiguren die alles op de pof kopen, lekker woekerpolisje erbij en $$$.
Mensen die denken dat Dirk Scheringa persoonlijk failliet is
Het gaat er niet om hoe je zaak loopt, het gaat erom hoeveel je in je eigen zak kunt steken![]()
Totale n00bs ook hier he.
Owja door een ctrl+F5 werken de quote knoppen weer enzoalles is weer zoals vanouds, lekker ouderwets Fok!ken !
Xer0 heeft mij onder zijn beheer staan daar ga ik helaas niet overquote:
Need to keep the pimphand strong, dick drive this car, not pussyquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Xer0 heeft mij onder zijn beheer staan daar ga ik helaas niet over
Zijn pimphand slaat mijn onschuldige billen menig maal blauw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |