abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74631034
Als je in de risicogroep valt zou ik die vaccinatie halen. Ze prikken kindjes vanaf 6 maanden. Het risico van de griep als je in een risicogroep valt is groter dan de vaccinatie.
  donderdag 12 november 2009 @ 12:43:12 #277
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74631283
laten we vooral geen youtube filmpjes spammen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_74631332
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:43 schreef Re het volgende:
Mee eens, ik tik mezelf even op mijn vingers
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_74631809
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:43 schreef Re het volgende:
Niet van youtube , maar WEL wetenschappelijk onderbouwd (links in ondertitel) ...

-edit- nee dus

[ Bericht 7% gewijzigd door Re op 12-11-2009 14:09:11 ]
  donderdag 12 november 2009 @ 13:06:30 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74631937
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:02 schreef CP69 het volgende:

[..]

Niet van youtube , maar WEL wetenschappelijk onderbouwd (links in ondertitel) ...

de reden waarom we niet happig zijn op youtube filmjes is dat men ze gewoon spamt zonder er verder iets bij te zeggen.... moet ik nou op dat filmpje klikken en dan?... wat is je mening waar gaat het over en wat is de boodschap, wie zegt er hier iets en waarom...

alleen linkjes dumpen doen we dus niet

[ Bericht 5% gewijzigd door Re op 12-11-2009 14:08:50 ]
pi_74632465
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:35 schreef rebeccatje het volgende:
Als je in de risicogroep valt zou ik die vaccinatie halen. Ze prikken kindjes vanaf 6 maanden. Het risico van de griep als je in een risicogroep valt is groter dan de vaccinatie.
Wat gaaf dat jij dat voor mij kan beslissen en dat zo zeker weet, wat zijn jouw qualificaties dan wel niet? En weet je wel hoe groot de risicogroep is en hoeveel verschillende ziektenbeelden hier bij horen?

Gisteren was mijn prikdatum en ik ben niet geweest, zoals ik al eerder vermeld had in dit topic is het risico mij te groot, vanwege mijn specifieke problemen. Ik ben benieuwd of ze er nog achteraan gaan bellen waarom ik niet geweest ben.
pi_74632779
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef Re het volgende:

[..]

de reden waarom we niet happig zijn op youtube filmjes is dat men ze gewoon spamt zonder er verder iets bij te zeggen.... moet ik nou op dat filmpje klikken en dan?... wat is je mening waar gaat het over en wat is de boodschap, wie zegt er hier iets en waarom...

Daarbij is dit videootje bijvoorbeeld weer 54 minuten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_74633458
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:22 schreef kahlie het volgende:

[..]

Wat gaaf dat jij dat voor mij kan beslissen en dat zo zeker weet, wat zijn jouw qualificaties dan wel niet? En weet je wel hoe groot de risicogroep is en hoeveel verschillende ziektenbeelden hier bij horen?

Gisteren was mijn prikdatum en ik ben niet geweest, zoals ik al eerder vermeld had in dit topic is het risico mij te groot, vanwege mijn specifieke problemen. Ik ben benieuwd of ze er nog achteraan gaan bellen waarom ik niet geweest ben.
Ik heb een goede opleiding gehad en afgerond. Jij kan niet eens begrijpend lezen. Ik zeg alleen dat IK het zou doen als ik in een risicogroep viel. Ik ben benieuwd waar jij bang voor bent en waar jij je informatie vandaan haalt. Het grote risico van ongefundeerd opnaaien van mensen, is dat mensen waar de prik voor is bedoeld niet gaan.
En ja , ik weet wat de risicogroepen zijn, jij toch ook hoop ik? Anders bel je je huisarts even i.p.v. je iets aan te trekken van geouwehoer op een forum.
En als je er niet in valt, waarom reageer je dan op zo'n puberale manier op mijn posting? Waarschijnlijk weet je zelf donders goed dat je stom bezig bent.
pi_74633525
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef Re het volgende:

[..]

Deze video geeft feiten(met links) weer die achteruit worden gehouden over HET vaccin ...
  donderdag 12 november 2009 @ 14:08:34 #285
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74633850
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:58 schreef CP69 het volgende:

[..]

Deze video geeft feiten(met links) weer die achteruit worden gehouden over HET vaccin ...
ja vast... zooi gaat nu weg
pi_74633937
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:58 schreef CP69 het volgende:

[..]

Nou doe maar even de relevante onderzoeken waar naar gelink wordt dan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_74635634
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:56 schreef rebeccatje het volgende:

[..]

Ik heb een goede opleiding gehad en afgerond. Jij kan niet eens begrijpend lezen. Ik zeg alleen dat IK het zou doen als ik in een risicogroep viel. Ik ben benieuwd waar jij bang voor bent en waar jij je informatie vandaan haalt. Het grote risico van ongefundeerd opnaaien van mensen, is dat mensen waar de prik voor is bedoeld niet gaan.
En ja , ik weet wat de risicogroepen zijn, jij toch ook hoop ik? Anders bel je je huisarts even i.p.v. je iets aan te trekken van geouwehoer op een forum.
En als je er niet in valt, waarom reageer je dan op zo'n puberale manier op mijn posting? Waarschijnlijk weet je zelf donders goed dat je stom bezig bent.
Dat je het maar even weet gdvrdm
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_74637079
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:22 schreef kahlie het volgende:

[..]

ik ben wel opgebeld met de vraag om de (gewone ) griepprik nog te halen met daarbij uitleg dat het echt belangrijk is voor mij...
Maar goed, heb ook wel een keitoffe huisarts met hart voor zijn patienten.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_74639727
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:56 schreef rebeccatje het volgende:

Ik heb een goede opleiding gehad en afgerond. Jij kan niet eens begrijpend lezen. Ik zeg alleen dat IK het zou doen als ik in een risicogroep viel.
Misschien moet je even teruglezen wat je schreef.

Je schreef namelijk dit:
quote:
Dat dikgedrukte klinkt mij anders in de oren alsof jij hier een feit verkondigd. Niet zo gek dat ik daar dan op reageer. Gefundeerd neem ik deze vaccinatie niet, omdat bij mij het risico van de griep wel kleiner is dan het risico van de vaccinatie.
quote:
Ik ben benieuwd waar jij bang voor bent en waar jij je informatie vandaan haalt. Het grote risico van ongefundeerd opnaaien van mensen, is dat mensen waar de prik voor is bedoeld niet gaan.
Dat staat al eerder in deze topic reeks, mijn motivatie om niet te gaan en die van mijn ouders om bijvoorbeeld wel te gaan. Ik vind het ook verstandig dat zij wel gaan. Er bestaat ook een risico dat mensen niet nadenken over wat ze met hun lijf laten doen, dus ik vind het belangrijk dat iedereen nadenkt. Dat mensen zich ongefundeerd laten opnaaien kan ik ook niets aan doen.
quote:
Wat een aannames allemaal... nee ik ben niet stom bezig. De normale griepprik is mij ook weleens afgeraden door een arts. Als je in de risicogroep valt, zoals ik, dan kan het toch zijn dat het risico van een vaccinatie groter is dan die van de griep. Dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn, als je even terugleest zie je dat ik uitleg dat dit een risiscoanalyse is en daarom een afweging die iedereen voor zichzelf moet maken.
pi_74640203
Ik heb eerlijk gezegd geen zin alles na te lezen wat je hebt geschreven.
Mijn opmerking was algemeen bedoeld. Jouw opmerking dat iets jou weleens is afgeraden door een arts komt niet bepaald wetenschappelijk over.
Tot nu toe valt 83% van de overleden MGpatienten onder een risicogroep.
Tot nu toe zijn terminale patienten en zuigelingen van 6 maanden gevaccineerd. In Australie, China, Engeland en Duitsland zijn de vaccinaties al achter de rug.
En dan val jij mij aan als ik zeg dat IK me zou laten vaccineren als ik in een risicogroep zou vallen, omdat het risico van een compicatie dan groter is dan de vaccinatie zelf?
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van dat een huisarts jou deze vaccinatie zal afraden, bel hem eerst eens, i.p.v. allerlei zaken te veronderstellen.
pi_74640746
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:58 schreef kahlie het volgende:

Dat dikgedrukte klinkt mij anders in de oren alsof jij hier een feit verkondigd. Niet zo gek dat ik daar dan op reageer. Gefundeerd neem ik deze vaccinatie niet, omdat bij mij het risico van de griep wel kleiner is dan het risico van de vaccinatie.
En wat versta je dan onder het risico van de vaccinatie? Jij vindt een beetje spierpijn erger dan een longontsteking?
Shine bright like a diamond.
pi_74646967
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:08 schreef Re het volgende:

[..]

ja vast... zooi gaat nu weg
Tjonge tjonge , wat ben jij kortzichtig zeg ...

naja , jij bent de mod ...dus ga je gang maar

ps. met kortzichtig bedoel ik dus dat je de video niet eens gezien hebt , anders kon je doormiddel van de links

zelf nagaan of het klopt wat die persoon beweert.
pi_74661265
o wat is het nu hier ineens stil !
80-85% vd mensen die opgeroepen zijn voor de vaccinatie zijn verschenen....blijkt wel weer dat veel mensen hard loze kreten gillen en dat velen daarvan juist de mensen zijn geweest die helemaal niet zo'n prik zouden krijgen...
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_74662418
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:48 schreef singlemetkids het volgende:
o wat is het nu hier ineens stil !
80-85% vd mensen die opgeroepen zijn voor de vaccinatie zijn verschenen....blijkt wel weer dat veel mensen hard loze kreten gillen en dat velen daarvan juist de mensen zijn geweest die helemaal niet zo'n prik zouden krijgen...
Het was bij mijn huisarts ook hartstikke druk.
Ze hebben wel een goede oplossing gevonden voor die chip die in het vaccin zou zitten maar niet door dat kleine naaldje pastte. Hier deelden ze chocolaatjes uit. Doorslikken is natuurlijk veel makkelijker dan inspuiten.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74662507
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:23 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ze hebben wel een goede oplossing gevonden voor die chip die in het vaccin zou zitten maar niet door dat kleine naaldje pastte. Hier deelden ze chocolaatjes uit. Doorslikken is natuurlijk veel makkelijker dan inspuiten.
ikke blij dat mijn kindjes allergisch zijn voor chocola !
pi_74664561
quote:

[..]

Ha, maar die poep je weer gewoon binnen een dagje uit natuurlijk... Dus er zal vast iets anders gevaarlijks in de chocola hebben gezeten
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_74668618
quote:

[..]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74679714
Ik zou het niet doen!!

Deed pijn
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:49:16 #299
191575 jessica87
Alleen de sterkste overwinnen
pi_74682075
Tsja, ik heb het niet gedan omdat ik niet nodig vind is mij keuze
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:39:55 #300
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_74684142
Had gisteren de prik kunnen halen, ben niet gegaan door verhalen over botte naalden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')