Ik noem dat heel onrespectvol nummer 10, omdat het me iets te "Radiohead, we lenen even iets, dat vinden jullie niet erg toch?" is, maar ik heb daardoor de lyrics nooit echt goed beluisterd, misschien is dat wat ik mis?quote:
Die film wil ik ook zienquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zag Amanda Seyfried en Megan Fox zoenen in Jennifer's Body, en moest aan Bt. en jou denken.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goeden met onze huismus dan
?
Hmm, het lijkt inderdaad lichtelijk op Radiohead, nu je het zo zegt. Maar dat doet geen afbreuk aan het liedje zelf.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik noem dat heel onrespectvol nummer 10, omdat het me iets te "Radiohead, we lenen even iets, dat vinden jullie niet erg toch?" is, maar ik heb daardoor de lyrics nooit echt goed beluisterd, misschien is dat wat ik mis?
Doeggies.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe okestoeipoes hier heeft weer een party
dus ciaooo, fijne avond allemaal
![]()
!
Het is Mozy.quote:
Stoer, wat is je leven vol toch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe okestoeipoes hier heeft weer een party
dus ciaooo, fijne avond allemaal
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |