Ik noem dat heel onrespectvol nummer 10, omdat het me iets te "Radiohead, we lenen even iets, dat vinden jullie niet erg toch?" is, maar ik heb daardoor de lyrics nooit echt goed beluisterd, misschien is dat wat ik mis?quote:
Die film wil ik ook zienquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zag Amanda Seyfried en Megan Fox zoenen in Jennifer's Body, en moest aan Bt. en jou denken.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goeden met onze huismus dan
?
Hmm, het lijkt inderdaad lichtelijk op Radiohead, nu je het zo zegt. Maar dat doet geen afbreuk aan het liedje zelf.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik noem dat heel onrespectvol nummer 10, omdat het me iets te "Radiohead, we lenen even iets, dat vinden jullie niet erg toch?" is, maar ik heb daardoor de lyrics nooit echt goed beluisterd, misschien is dat wat ik mis?
Doeggies.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe okestoeipoes hier heeft weer een party
dus ciaooo, fijne avond allemaal
![]()
!
Het is Mozy.quote:
Stoer, wat is je leven vol toch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe okestoeipoes hier heeft weer een party
dus ciaooo, fijne avond allemaal
![]()
!
Hm, jammerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet waarom niet maar ik vind het niet zo leuk!
Maar nu wordt het dus waarschijnlijk volgende week
Dat doe je wel vaker he?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed gezien Fas.
Maar iig nu niet meer. Film kijken.
Ja, volgende keer beter ;oquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, jammer
Volgende keer beter dan.
En hier goedIk had Ben & Jerry's, of hoe heet dat spul
Bier drinkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat moet ik in de supermarkt doen ?
Ja, kom je hierheen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, volgende keer beter ;o
Oooh, Ben en Jerry'ss!
Heeeeeeeeeeeeerrrrrrlijk, heb je nog over?
TEN EEEEEEEEEEEERRRRRRSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE IS HET GERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
]
MWOAH GERSJEEEE
WAAR IS MENEER SPAGHETTI?
Heeh, Gers, heb je ook zin in een feest?quote:
mieters ideequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heeh, Gers, heb je ook zin in een feest?
Als Zotheid niet loog, komt hij volgende week naar Leiden voor een Halloween-feest, en aangezien het bier 1,- is, en ik het leuk zou vinden om jou te laten ontmaagden door een meisje, kun je ook komen.
Hoezo noem je dat nou weer liegen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heeh, Gers, heb je ook zin in een feest?
Als Zotheid niet loog, komt hij volgende week naar Leiden voor een Halloween-feest, en aangezien het bier 1,- is, en ik het leuk zou vinden om jou te laten ontmaagden door een meisje, kun je ook komen.
Dan wachten we nog even met de filmquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, kom je hierheen?(Ehm... cookie dough en browniedinges..)
Als je nu naar het station gaat, ben je hier wel om 1 uur
Ik noem het geen liegen, ik zeg alleen "als hij niet loog", dus of hij de waarheid spreekt laat ik netjes in het midden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoezo noem je dat nou weer liegen?
Ik zou ook willen komen als ik tijd had. Helaas ga ik uit eten en de hele avond hete sex hebben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik noem het geen liegen, ik zeg alleen "als hij niet loog", dus of hij de waarheid spreekt laat ik netjes in het midden.
Dat zie ik vanzelf aanstaande vrijdag.
Wat wil je daar eigenlijk mee bereiken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan PM ik je wel voor het adres.
Als je echt durft.
Niets. Ik nodig gewoon wat mensen uit, en ze zeggen dat ze willen komen, en dan zie ik vanzelf wel of dat waar is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat wil je daar eigenlijk mee bereiken?
Ik kan me moeilijk voorstellen dat er iemand is die vrijwillig met jou om wil gaan, laat staan van FOK!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:32 schreef Lamon. & Lamon het volgende:
[..]
Niets. Ik nodig gewoon wat mensen uit, en ze zeggen dat ze willen komen, en dan zie ik vanzelf wel of dat waar is.
Ik doe maar wat, mij maakt het niets uit verder.
Oh zeg, mooi op tijdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, kom je hierheen?(Ehm... cookie dough en browniedinges..)
Als je nu naar het station gaat, ben je hier wel om 1 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |