Ik was met laptop in bed in slaap gevallenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was toch nét nog online?
Kreeg een sms of het leuk was en ik zei dat ik net thuis was en hij was ook net thuis, maar volgens mij is ie zojuist gewoon omgerold
quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was met laptop in bed in slaap gevallen
Nu weer lekker fris wakker?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jajajajaja er was het nodige pils genuttigd
Ik heb 2p bed, voor meselluf alleen, dus er was nog genoeg plek voor ik aan t slapen en laptop hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu weer lekker fris wakker?![]()
Of een nog belangrijkere vraag: wanneer werd je wakker en realiseerde je je dat je laptop nog op je schoot/vlak naast je lag![]()
Ja, maar zo'n ding moet op een gegeven moment toch in de weg liggen op je schoot, OOK AL heb je een tweepersoonsbed? Of zeg ik nu iets heel raars?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb 2p bed, voor meselluf alleen, dus er was nog genoeg plek voor ik aan t slapen en laptop hoor![]()
Nu koffie
Hij stond naast me, lag niet op mn schootquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n ding moet op een gegeven moment toch in de weg liggen op je schoot, OOK AL heb je een tweepersoonsbed? Of zeg ik nu iets heel raars?![]()
Nu thee
Nog steeds keelpijn/hoesten/enz., maar ik voel me niet meer zo slap als gister, dus dat is wel fijn! Heb nu ook niet het idee dat ik direct m'n bed weer in wil duiken ofzoquote:
Ah, that makes sensequote:Op zondag 18 oktober 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij stond naast me, lag niet op mn schoot
Gewoon bakkies thee drinken en je lekker in de watten laten leggenquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog steeds keelpijn/hoesten/enz., maar ik voel me niet meer zo slap als gister, dus dat is wel fijn! Heb nu ook niet het idee dat ik direct m'n bed weer in wil duiken ofzoEven zien hoe het de rest van de dag gaat!
Ik heb mijn doosje antigripienne (?) nog aangebodenquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:14 schreef Goodbye het volgende:
Nog steeds keelpijn/hoesten/enz., maar ik voel me niet meer zo slap als gister, dus dat is wel fijn! Heb nu ook niet het idee dat ik direct m'n bed weer in wil duiken ofzoEven zien hoe het de rest van de dag gaat!
Dat roze nachtlampje ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en je moet tegenwoordig wel oppassen wie je belachelijk maakt op FOK!, voor je het weet heb je de poldergangster achter je aan schijnbaar![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kansjongeren op hyves 4: Black Bandana Crew
Ik heb het ook niet afgekeken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat roze nachtlampje ookVerder was ik na één minuut al verveeld, sorry.
Dat komt wel goed! Het bakje thee was al voor me gezet ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon bakkies thee drinken en je lekker in de watten laten leggen
Huh?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb mijn doosje antigripienne (?) nog aangeboden
[SC245] Met oenige topmodellen uit Friesland en Bar Rafealiquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:19 schreef Goodbye het volgende:
Huh?
Oh, over het hoofd gezien denk ik!quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[SC245] Met oenige topmodellen uit Friesland en Bar Rafeali
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |