abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73798481
Mogge allemaal, jullie zijn nog even stevig doorgegaan!
En niet van je stoel af bij een concert lieve foto oh-oh en Ingetje wat een viespeuk zeg
heb goed geslapen dus ga zo mijn bed uit om Whoppie te wandelen en eventueel wat was af te halen en dan weer klussen, vandaag de rest van de kozijnen in huis schuren en dan ben ik wel eff klaar met schuren .
Enne wie weet heeft de buurman die gister zijn zadel uit de stofnesten heeft gehaald en helemaal geboend wel tijd om samen met mij zijn paard in te tuigen en even op te letten. Tenslotte heb ik al een 5 jr niet gereden en dat paardje al een langere tijd geen zadel (wel een wagentje) op gehad.

Dan heb ik straks een rijpaardje bij het nieuwe huis
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73799434
Morrrrrrrning
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73799459
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 02:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij was toch nét nog online?
Kreeg een sms of het leuk was en ik zei dat ik net thuis was en hij was ook net thuis, maar volgens mij is ie zojuist gewoon omgerold
Ik was met laptop in bed in slaap gevallen
pi_73799600
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 10:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik was met laptop in bed in slaap gevallen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73799624
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jajajajaja er was het nodige pils genuttigd
pi_73799650
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jajajajaja er was het nodige pils genuttigd
Nu weer lekker fris wakker?

Of een nog belangrijkere vraag: wanneer werd je wakker en realiseerde je je dat je laptop nog op je schoot/vlak naast je lag
pi_73799666
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nu weer lekker fris wakker?

Of een nog belangrijkere vraag: wanneer werd je wakker en realiseerde je je dat je laptop nog op je schoot/vlak naast je lag
Ik heb 2p bed, voor meselluf alleen, dus er was nog genoeg plek voor ik aan t slapen en laptop hoor

Nu koffie
pi_73799726
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb 2p bed, voor meselluf alleen, dus er was nog genoeg plek voor ik aan t slapen en laptop hoor

Nu koffie
Ja, maar zo'n ding moet op een gegeven moment toch in de weg liggen op je schoot, OOK AL heb je een tweepersoonsbed? Of zeg ik nu iets heel raars?

Nu thee
  zondag 18 oktober 2009 @ 11:08:28 #259
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_73799747
Hoest met je ziekte Gb?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_73799766
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar zo'n ding moet op een gegeven moment toch in de weg liggen op je schoot, OOK AL heb je een tweepersoonsbed? Of zeg ik nu iets heel raars?

Nu thee
Hij stond naast me, lag niet op mn schoot
pi_73799767
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:08 schreef ElisaB het volgende:
Hoest met je ziekte Gb?
Dat klinkt heel erg cru
pi_73799818
Oh en je moet tegenwoordig wel oppassen wie je belachelijk maakt op FOK!, voor je het weet heb je de poldergangster achter je aan schijnbaar

Kansjongeren op hyves 4: Black Bandana Crew
pi_73799865
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:08 schreef ElisaB het volgende:
Hoest met je ziekte Gb?
Nog steeds keelpijn/hoesten/enz., maar ik voel me niet meer zo slap als gister, dus dat is wel fijn! Heb nu ook niet het idee dat ik direct m'n bed weer in wil duiken ofzo Even zien hoe het de rest van de dag gaat!
pi_73799870
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij stond naast me, lag niet op mn schoot
Ah, that makes sense
pi_73799878
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nog steeds keelpijn/hoesten/enz., maar ik voel me niet meer zo slap als gister, dus dat is wel fijn! Heb nu ook niet het idee dat ik direct m'n bed weer in wil duiken ofzo Even zien hoe het de rest van de dag gaat!
Gewoon bakkies thee drinken en je lekker in de watten laten leggen
  zondag 18 oktober 2009 @ 11:18:40 #266
33954 ElisaB
pi_73799937
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb mijn doosje antigripienne (?) nog aangeboden
pi_73799940
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en je moet tegenwoordig wel oppassen wie je belachelijk maakt op FOK!, voor je het weet heb je de poldergangster achter je aan schijnbaar

[ afbeelding ]

Kansjongeren op hyves 4: Black Bandana Crew
Dat roze nachtlampje ook Verder was ik na één minuut al verveeld, sorry.
pi_73799954
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat roze nachtlampje ook Verder was ik na één minuut al verveeld, sorry.
Ik heb het ook niet afgekeken.
Straks maar ff doen, aldus dat topic moet het wel lollig zijn, ze gaan mensen uit die topics uitschelden en met hun guns en messen zwaaien

Ben benieuwd of iemand de KLPD al getipt heeft
pi_73799960
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gewoon bakkies thee drinken en je lekker in de watten laten leggen
Dat komt wel goed! Het bakje thee was al voor me gezet ook
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:18 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb mijn doosje antigripienne (?) nog aangeboden
Huh?
  zondag 18 oktober 2009 @ 11:23:03 #270
33954 ElisaB
pi_73800007
pi_73800137
quote:
Oh, over het hoofd gezien denk ik! Lief aanbod, maar volgensmij woon jij helemaal niet bij mij in de buurt
pi_73800151
Moar cofffee

pi_73800209
Puter doetutweer.

Mogguh allemaal
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73800378
4 antispyware/antivirus programma´s later. Twee schijven geformateerd (moest toch nog). En een uur aan de foon gehangen met onze zwanger aangezien ons internet zo traag was als dikke str**t. Maar het is gelukt.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73800388
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Moar cofffee

[ afbeelding ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')