Dan gaan we wel naar de Toppers, want volgens mij wordt hij Topper 3quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou heel stiekem wel es naar Fransje Bauer willen met een melig clubje, en dan echt niet voor de muziek
Zouden we dat dan in dat bubbelbad kunnen doen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaan we wel naar de Toppers, want volgens mij wordt hij Topper 3![]()
In het bubbelbad naar de Toppers gaan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zouden we dat dan in dat bubbelbad kunnen doen?
en dan kijken we Little Brittain als het saai wordt
Ja bubbelbadje voor het podium met een tv voor als we ons vervelenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:44 schreef Greys het volgende:
[..]
In het bubbelbad naar de Toppers gaan?
Als in... met jacuzzi om ons heen richting de Arena?
Dat wordt wat lastig denk ik![]()
Oh ja da's goed, en als de camera dan langskomt zwaaien we even voor ons F&F kliekje thuis voor de buis!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja bubbelbadje voor het podium met een tv voor als we ons vervelen
Jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja da's goed, en als de camera dan langskomt zwaaien we even voor ons F&F kliekje thuis voor de buis!
Ja tis een waardeloos einde zeg.quote:
OMG ik ben blij dat je mn nr niet hebt, word je midden in de nacht gestalkt omdat je niet online bent, dat gaat best verquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:49 schreef Greys het volgende:
Heb hem twee keer gesmst en hij reageert niet. Hij slaapt gewoon, die dronken piem0l
Hij was toch nét nog online?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG ik ben blij dat je mn nr niet hebt, word je midden in de nacht gestalkt omdat je niet online bent, dat gaat best ver![]()
hihi, je zei piem0l.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:49 schreef Greys het volgende:
Heb hem twee keer gesmst en hij reageert niet. Hij slaapt gewoon, die dronken piem0l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |