TS trimt zijn schaamhaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Verdomme.
Zit ik zo op mijn wc met een schaar en een scheerapparaat, lekker mijn jungle wegknippen (goed voor de dames.) knip ik zo een klein sneetje in mijn lul.![]()
Bloeden als een rund gek.
Wil best wel pics maken hoor.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:17 schreef Airlocker het volgende:
Jammer dat je je niet in je ballen heb geknipt. Nu kan je nog steeds kinderen maken
nee hoor, post maar zonder balkjes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:13 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wil best wel pics maken hoor.Alleen moet het zeker voor de mods wel censureren met een zwart balkje?
Goed ideequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:22 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
iewwll ...
[ afbeelding ]
Waarom gebruik je dat niet.. en dan in de badkamer?
Omdat er met koeienlettertjes op de verpakking staat dat het niet geschikt is voor de intieme regionen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:22 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
iewwll ...
[ afbeelding ]
Creme is for womens. Echte bazen gebruiken handtools.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:22 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
iewwll ...
[ afbeelding ]
vervolgens blijk je niet tegen die chemische rotzooi te kunnen en heb je chemische brandwonden op je lulquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee hoor, post maar zonder balkjes.
http://www.veetformen.nl/home/index.htmlquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Creme is for womens. Echte bazen gebruiken handtools.
Je kan het ook eerst uitproberen op een klein plekje op je been.. of waar dan ook.. maar dat staat ook in de bijgevoegde handleiding natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vervolgens blijk je niet tegen die chemische rotzooi te kunnen en heb je chemische brandwonden op je lul
nu moet je pics posten ook! van je ubergrote wond op je lul.quote:
quote:Bedoeld voor gebruik op benen, armen, oksels en voor de bikinilijn. Niet geschikt voor gebruik in het gezicht, op het hoofd, op de borst, in de anale streek of op de geslachtsdelen, of op andere delen van het lichaam.
Wat is dat voor chemische rotzooi.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.veetformen.nl/home/index.html
hmmm
Ik bedoel natuurlijk Veet Bikinilijn he.. die is daarvoor prima geschikt.. tenzij je helemaal op je eikel en in je anus wil gaan smeren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat er met koeienlettertjes op de verpakking staat dat het niet geschikt is voor de intieme regionen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nu moet je pics posten ook! van je ubergrote wond op je lul.
Haha je zei anusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:28 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Veet Bikinilijn he.. die is daarvoor prima geschikt.. tenzij je helemaal op je eikel en in je anus wil gaan smeren.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:28 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Veet Bikinilijn he.. die is daarvoor prima geschikt.. tenzij je helemaal op je eikel en in je anus wil gaan smeren.
Hihihihihihihihihihihihihihihi, jij zei eikel EN anus!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:28 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het slim is om op dit moment je bloeddoorstroming daaronder te stimuleren.... Je bent geblesseerd. Straks bloed je dood.quote:
een balkje nog welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:13 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wil best wel pics maken hoor.Alleen moet het zeker voor de mods wel censureren met een zwart balkje?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:37 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het slim is om op dit moment je bloeddoorstroming daaronder te stimuleren.... Je bent geblesseerd. Straks bloed je dood.
nerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
LUL KUT !!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA !!!!!!!
.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
LUL KUT !!!!!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
LUL KUT !!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|