Dat was goed te horen jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:52 schreef The_Dean het volgende:
Ik zat dus op de tribune, maar daar was de sfeer wel goed/gezellig hoor. Iedereen meezingen/klappen/springen.
Bullet In A Biblequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:54 schreef The_Dean het volgende:
Wou ik net tijdens het huis opruimen even Bullet In A Bible opzetten, blijkt alleen nog de DVD in het hoesje te zitten
Nou ja, had van de arena (veel) meer kabaal verwacht dan van de tribunes eigenlijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:05 schreef The_Dean het volgende:
Het moest er eens van komen toch
Was het verschil dan zo goed te horen? Dat er wel kabaal van de tribunes kwam?
Misschien leek het van de tribune anders, maar ik stond zelf daartussen en heb me flink vermaakt. Heb geen moment stil gestaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:09 schreef The_Dean het volgende:
Nja, enige echte activiteit die wij zagen [naast het zingen/zwaaien/klappen natuurlijk] waren enkele pogingen tot en kleine pitjes rechts voor het podium, verder wel wat springen en doen, maar echt van harte leek het allemaal niet te gaan daar beneden.
Ga dan ook niet niet bijna-vooraan staan en met een zuur gezicht blijven kijken als er word gemoshtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:26 schreef Desunoto het volgende:
Waarom klagen mensen die mosh pits willen en helemaal los willen gaan altijd op mensen die dat niet doen. Terwijl juist andersom mensen meer last kunnen hebben van rondspringende mensen, dan rondspringende mensen van rustige mensen. Echt hoor..![]()
Maar goed, zijn er nog (goede) opnames gemaakt behalve foto's?
Mooiquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:39 schreef The_Dean het volgende:
Asskicker14 poste gisteren deze:
Als ik hem weer luister meteen weer kippevel
Maar er staan inmiddels veel meer op Youtube... heb ze nog niet bekeken, dus geen idee hoe ze klinken.
Hij zei op een moment: "I'm Britney Spears", maar waarom/wat weet ik niet meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:38 schreef The_Dean het volgende:
http://www.nu.nl/concertr(...)ertoire-in-ahoy.html
Een ode aan Britney Spears? Heb ik een stukje gemist?
Oh, dan heb ik helemaal geen ideequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:58 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat riep hij naar Tré Cool die in dameshoed en BH achter zijn drumkit zat...
Ik had hem vanmorgen al gezien. Ik moest hier erg om lachen:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:38 schreef The_Dean het volgende:
http://www.nu.nl/concertr(...)ertoire-in-ahoy.html
Een ode aan Britney Spears? Heb ik een stukje gemist?
Het is zó waar.quote:Een gastoptreden van een vrouwelijke fan tijdens het nummer Longview pakt echter minder geslaagd uit. Het enthousiaste optreden van de tijdelijke leadzangeres wordt ontsierd door een schokkend gebrek aan talent.
Ja, wat verwacht je danquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:12 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik had hem vanmorgen al gezien. Ik moest hier erg om lachen:
[..]
Het is zó waar.
*meldt zich.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:06 schreef kibber het volgende:
Fijn concert gisteren.
Stonden er mensen aan de linker kant van het podium? Helemaal vooraan ging het er aardig hard aan toe. Veel geduw en een paar pits.. Wel jammer dat er 14-15 jarige tienermeisjes vooraan stonden die alleen maar schreeuwde "MOET DIT NOU?!" ja. dat moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |