Ik weet dat er bij het Willemsplein en bij de V&D van die gratis bewaakte stallingen zijn. Daar zet ik m dan maar in. En verder dat ze in de rekken moeten staan...quote:Op zondag 1 november 2009 11:38 schreef GimmeGore het volgende:
op het Johnny van Doornplein staat zelfs zo n kar die je dat meedeelt...
Nou heb ik er nooit op gelet omdat ik niet op de fiets naar de stad ga, maar zo veel fietsenstallingen zijn er toch niet?
Lijkt me apegeil om 4 uur 's ochtendsquote:Op zondag 1 november 2009 11:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heeft de gemeente of politie m niet weggehaald? Ze houden nogal veel fietsen opruimacties de laatste tijd. Verkeerd geparkeerde fietsen worden zonder pardon meegenomen.
Issie 's morgens weggehaald/gestolen dan?quote:Op zondag 1 november 2009 11:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Lijkt me apegeil om 4 uur 's ochtends
Denk het, na onze nachtelijke escapadesquote:Op zondag 1 november 2009 13:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Issie 's morgens weggehaald/gestolen dan?
Proest. Wat ook grappig was bedacht ik me nog:quote:Op zondag 1 november 2009 15:02 schreef remlof het volgende:
Nah het was inderdaad om een uur of half vier 's nachts, heb nog een politieagent aangesproken maar die moest vooral heel erg lachen omdat ik zo dronken was"Weet je wel zeker dat je 'm hier hebt neergezet?"
Nou ja, ik ga zo wel effe kijken.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef remlof het volgende:
Oeps, hij stond er toch nog, alleen 5 meter verder dan waar ik dacht dat ie stond
Op gratis bier komen anders ook heel veel mannen afquote:Op zondag 1 november 2009 17:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en ik hou van muziek waar 98% mannen op af komt
Kreunende vrouwen?quote:Op zondag 1 november 2009 17:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en ik hou van muziek waar 98% mannen op af komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |