quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Eerst zien en dan geloven, maar wel goed nieuws
Ik wel, ook sinds ik er woonquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Inderdaad!
Eigenlijk moet ik niet mekkeren, ik ga nog maar amper met de trein sinds in hier woon
Ik had weinig keus, het was òf nijmegen òf nog verder weg. Nou ja, dan maar Nijmegen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:47 schreef GimmeGore het volgende:
Wat mijn studie betreft kan je zelfs misschien beter naar Nijmegen
Het was voor mij Arnhem of Nijmegen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had weinig keus, het was òf nijmegen òf nog verder weg. Nou ja, dan maar Nijmegen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:52 schreef neen het volgende:
Dat is waar, was het maar Arnhem dan hoefde ik niet zo'n godse end naar het centrum te fietsen iederen keer
En ze kruipen terugquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Echte Arnhemmers *kuch* gaan lopend naar het centrum
Lopend is het ook een godse endquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Echte Arnhemmers *kuch* gaan lopend naar het centrum
Jaaaa, rij 9 aan de zijkant!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:03 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Rammstein, 3 dagen eerder in het Gelredome!
Als in waar je iets kunt drinken, of waar je rustig kunt wandelen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:37 schreef GimmeGore het volgende:
Waar vind ik trouwens een lekker rustig plekje aan die grote sloot hier? Als ik vanaf de John Frost Brug kom.
Plekje waar je leuke jongens (in mijn geval dan) mee naar toe kan nemen
Of...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 06:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als in waar je iets kunt drinken, of waar je rustig kunt wandelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |