Ik heb geen idee wat ik krijg, het is iig van de gemeente. Maar volgens mij is het daar toch nooit uitverkocht, als de derby maar 13.000 toeschouwers trektquote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze krijgt voor Vitesse-Utrecht op 13 december. Die voor Vitesse-Ajax van 29 november verkopen ze waarschijnlijk liever
Zou best kunnen, laat het ons even wetenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:44 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik krijg, het is iig van de gemeente. Maar volgens mij is het daar toch nooit uitverkocht, als de derby maar 13.000 toeschouwers trekt
zoiets geloof ik
Tegen NEC waren er 16.000 jaquote:Op donderdag 19 november 2009 17:44 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik krijg, het is iig van de gemeente. Maar volgens mij is het daar toch nooit uitverkocht, als de derby maar 13.000 toeschouwers trekt
zoiets geloof ik
Krijg je als nieuwe Arnhem-bewoner gratis Vitesse kaartjes?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef neen het volgende:
Ik ben nu officieel bewoner van Arnhem
Morgen maar even die gratis Vitesse kaartjes halen
Nee joh, het Gelredome is enorm gezellig als Vitesse speelt. En je leert meteen wat ernemse scheldwoorden, uitdrukkingen en liedjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Krijg je als nieuwe Arnhem-bewoner gratis Vitesse kaartjes?Maar dan jaag je ze toch juist weer weg?
Ik woonde eerder in Noord maar ben al zover dat ik echt overal blij mee ben, zelfs een flat op Immerloo haha.quote:
Bij mij zaten ze er niet meer inquote:Op donderdag 19 november 2009 17:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Krijg je als nieuwe Arnhem-bewoner gratis Vitesse kaartjes?Maar dan jaag je ze toch juist weer weg?
Dat je op het stadhuis meekrijgt als je je komt inschrijven als inwoner van Arnhem inderdaad.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:33 schreef GimmeGore het volgende:
ik gok in dat Welkom in Arnhem pakket
Nee, als je uit Nehmege komt krijg je het nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:41 schreef Garisson72 het volgende:
Die heb ik nooit gehad, maar toen (1994 of zo) zat Vitesse zeker niet zo om supporters verlegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |