mental note: drukker bellenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:47 schreef Meimeltje het volgende:
Hier vandaag eindelijk maar eens gekeken voor geboortekaartjes. We wilden zelf iets met een foto gaan doen, maar hebben gewoon geen tijd voor fotoshoot enzo. Uiteindelijk zijn we geslaagd voor een standaard kaartje...en dat is best bijzonder aangezien onze smaken daar in verschillen
Ja foto zelf maken kon ook, maar had een idee en dat zou echt mooier zijn in een fotostudio.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
mental note: drukker bellen
Als wij voor een fotokaart gaan dan maken we de foto waarschijnlijk zelf
S haar kaartje was met zelfgemaakte foto en dat doe ik dit keer weer zo hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:47 schreef Meimeltje het volgende:
Hier vandaag eindelijk maar eens gekeken voor geboortekaartjes. We wilden zelf iets met een foto gaan doen, maar hebben gewoon geen tijd voor fotoshoot enzo. Uiteindelijk zijn we geslaagd voor een standaard kaartje...en dat is best bijzonder aangezien onze smaken daar in verschillen
Bij Eva is de fotograaf toen aan huis gekomen. En de slaapkamerdeur als achtergrond gebruikt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:58 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja foto zelf maken kon ook, maar had een idee en dat zou echt mooier zijn in een fotostudio.
Bij de 1e hadden we alles al zo snel geregeld, maar nu had ik bij veel zoiets van 'komt nog wel'....maar de weken vliegen toch wel erg snel voor bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Van harte met je zoon, precies 10 jaar na die van mij geboren !quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:14 schreef het-is-mij het volgende:
Hallooooo
Ff heel snel, zag al dat hobsel al ge update had.
Zondag moest ik idd blijven ivm hoge bloeddruk, nog geen medicatie en ze wilden maandag afwachten.
Zondagnacht (0:00) braken mn vliezen maar geen weeen.
Maandagnacht (0:30) kreeg ik weeen en dinsdagochtend, 13 oktobter om 10:05 is onze zoon geboren, 53 cm en 3730 gram.
Moesten nog tot donderdagochtend blijven ivm gebroken vliezen en infectiegevaar, nu thuis en genieten en bijkomen.
Bevallig was heftig, hij lag nog in AAA, soort sterrenkijker/kruinligging maar het belangrijkste, hij is er!
Ik lees later bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |