quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:56 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
hmmz...
dat dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:02 schreef GlowMouse het volgende:
Het wordt allemaal schools; universiteiten hebben steeds vaker aanwezigheidsverplichting; het bindend studieadvies hebben ze ook al van de hbo's overgenomen en een tentamen is ook vaak niet meer het enige dat meetelt.
Wat heeft dit met de TT te maken? Als je de intelligentie/interesse mist om naar een universiteit (of hogeschool) te gaan, dan studeer je niet, nee. Is dat zo'n probleem dat het bij deze mensen dan 'doorleren' heet in plaats van 'studeren'?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:53 schreef F04 het volgende:
Ik zou de mensen die dit woord voor de "domme" medemens willen vragen; word je er nou zelf beter van? Voel je je verheven ten opzichte van deze mensen, puur alleen omdat je hoger onderwijs volgt?
Laat die mensen a.u.b. ook in hun waarde.
Dat is een tautologie!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:03 schreef GlowMouse het volgende:
Quoten zonder er iets aan toe te voegen hoef je trouwens niet te doen; voegt niks toe.
Bij mij op het MBO zaten er ook heel wat met 0,0 motivatie om te leren van het hetgene wat al aangeboden werd aan stof.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik doe zelf MBO en ik moet zeggen dat 85% van de MBO-ers die titel 'domme MBO'ers' meer dan verdiend hebben.
Terecht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:02 schreef GlowMouse het volgende:
Universiteiten hebben steeds vaker aanwezigheidsverplichting; het bindend studieadvies hebben ze ook al van de hbo's overgenomen en een tentamen is ook vaak niet meer het enige dat meetelt.
Niet terecht. Je betaalt vrij veel geld, dan mag je zelf beslissen of je gaat of niet naar mijn mening.quote:
Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:04 schreef DrDentz het volgende:
Hans Teeuwen: 'Wat doe je, zit je nog op school?'
Meisje uit het publiek: 'Nee, ik studeer.'
Hans Teeuwen: 'Ja dat is toch school, godverdomme. Werk je in de horeca? Nee, ik ben barman.'
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:02 schreef GlowMouse het volgende:
Het wordt allemaal schools; universiteiten hebben steeds vaker aanwezigheidsverplichting; het bindend studieadvies hebben ze ook al van de hbo's overgenomen en een tentamen is ook vaak niet meer het enige dat meetelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |