Ja over dat hekje toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:53 schreef Arn0 het volgende:
Dan kunnen ze me net zo goed onder de grond stoppen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:49 schreef deepart het volgende:
Op de achtergrond staat Ned 1 aan, met daarom het programma "recht in de regio".
Alleen maar burenruzies
Waar maak je ruzie met je buren man, over een parkeerplaats, zet je auto dan ergens anders neer
Of een paar boompjes
Ik zou voor een kleinigheidje gewoon even met de buren gaan babbelen, koffie erbij en een gezellig gesprek. Mocht dat niet baten dan laat het toch zo. Je ziet het zo vaak dat mensen helemaal verbitterd raken door ruzie met de buren
Ga in een hutje op de hei wonen of verhuis naar groenland.
En die auto nu, gaat mister Vissers luisteren en zegt "Ja is helemaaaaal niet goed, nee is niet goed". Als een ware automonteur
Je kan je er de hele tijd aan ergeren maar als ze er toch niks aan willen doen is het gewoon zo, neem het zoals het is en let er niet op. Geniet van het leven zoals die is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
makkelijk gezegd maar als jij je elke dag ergert aan geluidsoverlast door het slaan met deuren, gooien met keukengerei enzo, dan ga je vanzelf wel anders piepen als de buren er niks aan willen doen...
onze buren doen dat ook, heb er ook al eens wat van gezegd maar die mensen trekken zich nergens wat van aan, en nee ik woon niet in een tokkie-wijk... Er zijn nog steeds mensen die met niemand anders rekening houden...
Jezus, moraalridder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Je kan je er de hele tijd aan ergeren maar als ze er toch niks aan willen doen is het gewoon zo, neem het zoals het is en let er niet op. Geniet van het leven zoals die is.
Ik moet altijd wel lachen om dergelijke afleveringenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
Meester Visser
Wel een vet programma, oude mensen die zeuren dat er 5 takken van de buren bij hun over de schutting hangen en hier al 20 jaar boos over zijn
Zo zie je hoe triest sommige mensen zijn hedendaags!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:21 schreef Maikuuul het volgende:
Een struik over een schutting is wel iets anders dan bij iemand express stront in de tuin gooien he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |