Jij bent ook een held in het plaatsen van picks die of begonnen of afgelopen zijn hequote:Op maandag 9 november 2009 11:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dag1: Kohlschreiber
Als hij dat al had gezien had hij 'm ongetwijfeld niet gekozen, gezien de standquote:Op maandag 9 november 2009 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent ook een held in het plaatsen van picks die of begonnen of afgelopen zijn he
Is al begonnen deze
Ook al begonnen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kijk altijd alleen maar op deze site, geen zin om site van het toernooi op te zoeken....
Dag 1: Pablo Cuevas
quote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kijk altijd alleen maar op deze site, geen zin om site van het toernooi op te zoeken....
De toernooisites staan ook in de OP hequote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nou ja, Kohlschreiber en Cuevas waren wel stalen ballen picks, want die liggen er allebei al uitquote:Op maandag 9 november 2009 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach, ik heb m'n stalen ballen vandaag thuis gelaten.
Vooralsnog nietquote:Op maandag 9 november 2009 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Goed zo
Overigens zijn er nu alweer 19 Berdych-picks, het zal toch niet weer gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |