Laat het punten tellen nou maar aan de echte mannen over he. Prutser.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Davydenko door.
[ afbeelding ]
En als ik goed tel word ik nu de nieuwe nummer 1. Kutjes, bij de verkeerde puntentelling aan het kijken
.
Je had Davydenko alleen maar omdat je Djokovic al gespeeld hadquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Davydenko door.
[ afbeelding ]
En als ik goed tel word ik nu de nieuwe nummer 1. Kutjes, bij de verkeerde puntentelling aan het kijken
.
* Bruce117 meldt zichquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Laat het punten tellen nou maar aan de echte mannen over he. Prutser.
Hoop doet levenquote:
Natuurlijk leest niemand die PM's, even titel lezen en verwijderen imo, edoch goed dat je het doetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Daar zijn we weer! PM en kick voor hen die het vergeten zijn!
Vanaf maandag dus... Be there or be 2
And much appreciated, hoewel ik gewoon altijd zorg dat ik een post in deze topicreeks heb.quote:
Dr Ivo is de bijnaam van Stepanek tochquote:Op zondag 1 november 2009 21:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dr Ivo dan maar, al vertrouw ik het voor geen meter ...
dat dusquote:
Voor de Bolelli-picks: wijzigen mag nog.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:32 schreef Chriz2k het volgende:
Allegro heeft zich zo te zien teruggetrokken, Bolelli speelt nu tegen Korolev.
Dag 2: Koellerer.
Hehe, jij blijquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wissel naar Kohlschreiber...
Net op tijd.
Vergeet Parijs niet! We'll always have Paris...quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Slechte zet.
Ach ja. Hoef ik volgend jaar minder punten te verdedigen.!!
Ik zie de uitnodiging in 2010 wel weer verschijnen.
Oh komt er nog ene?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vergeet Parijs niet! We'll always have Paris...
Ik vrees het ergste... Eerste set verloren met 5-7...quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef franklop het volgende:
mits die stokbrood wint
Helemaal gemistquote:Op woensdag 4 november 2009 13:19 schreef stefan92 het volgende:
Ik heb Dag 2 niks gekozen, maar ben wel Dag 1 doorgekomen, hoor bij OUT Pick 2 te staan.
gebeurd wel vaker toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Radek STEPANEK (CZE) vs. Marin CILIC (CRO)
Stanislas WAWRINKA (SUI) vs. Novak DJOKOVIC (SRB)
Marco CHIUDINELLI (SUI) vs. Richard GASQUET (FRA)
Roger FEDERER (SUI) vs. Evgeny KOROLEV (RUS)
Speelt Cilic nou drie dagen achter elkaar
Gasquet is een baas, heb je m gisteren gezien?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:36 schreef danusz1986 het volgende:
Dag 5: Richard Gasquet
Ik had daar liever Fernando Gonzalez gezien, maar jah dan maar Gasquet al ben k bang dan Chiundinelli gaat winnen. Ik wil Federer nu nog niet nemen.
Normaal ligt hij er al na twee dagen uitquote:
Ach, toch weer puntjes geschraapt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:20 schreef danusz1986 het volgende:
Gasquet eruit. Schandalige vertoning!
Heb jij weer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:18 schreef Sarabi het volgende:
STEPANEK vs DJOKOVIC
FEDERER vs CHIUDINELLI
En ik kan alleen nog maar dag 6: stepanek kiezen volgens mij
Ik snap het, ik had Wawa als winner in mijn planning.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Past wel bij mijn stijl![]()
En uiteindelijk weet je het nooit met Stepanek
Voor het geval ik ook de Masters haal...quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vaduz heeft inmiddels ook de Masters bereikt, gefeliciteerd
Net als vorig jaar, we houden de loting aan van de Gouden en Rode groep zoals die bij de Masters zelf is. Dus als wimderon hier op één eindigt, dan staat hij gelijk aan Federer in diens poule. En zo het lijstje af.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Voor het geval ik ook de Masters haal...
Wat zijn de regels ook alweer?
Wie tegen wie enzo?
Ja, dat was dus mijn probleem.quote:
Er komen sowieso schiftingsvragen, dus bereid je maar alvast voorquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat was dus mijn probleem.
Ik snapte er geen reet van.
Maar dit jaar ga ik in de Masters strijden en als ik vage schiftingsvragen mbt de wedstrijdduur krijg dan vul ik '3 jaar in'
Wedstrijden op zondag worden volgens mij altijd geskipped.quote:Op zondag 8 november 2009 00:12 schreef Wopper1 het volgende:
Er zijn morgen al wedstrijden in Parijs. Spelen we die?
Inderdaad, vanaf maandag pasquote:Op zondag 8 november 2009 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wedstrijden op zondag worden volgens mij altijd geskipped.
Jij bent ook een held in het plaatsen van picks die of begonnen of afgelopen zijn hequote:Op maandag 9 november 2009 11:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dag1: Kohlschreiber
Als hij dat al had gezien had hij 'm ongetwijfeld niet gekozen, gezien de standquote:Op maandag 9 november 2009 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent ook een held in het plaatsen van picks die of begonnen of afgelopen zijn he
Is al begonnen deze
Ook al begonnen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kijk altijd alleen maar op deze site, geen zin om site van het toernooi op te zoeken....
Dag 1: Pablo Cuevas
quote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kijk altijd alleen maar op deze site, geen zin om site van het toernooi op te zoeken....
De toernooisites staan ook in de OP hequote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nou ja, Kohlschreiber en Cuevas waren wel stalen ballen picks, want die liggen er allebei al uitquote:Op maandag 9 november 2009 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach, ik heb m'n stalen ballen vandaag thuis gelaten.
Vooralsnog nietquote:Op maandag 9 november 2009 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Goed zo
Overigens zijn er nu alweer 19 Berdych-picks, het zal toch niet weer gebeuren?
heb geleerd van mijn foutenquote:
Gewoon zonder problemen in drie sets hoorquote:Op maandag 9 november 2009 19:24 schreef franklop het volgende:
De Isnertjes mogen weer gaan zweten overigensik zei het nog!
Dat is gewoon ingecalculeerd risico hoorquote:Op maandag 9 november 2009 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Isner en Safin allebei door met 3MP tegen.
En mijn kans op een plek in de masters verknallen, dacht het niet!!!quote:Op maandag 9 november 2009 22:45 schreef danusz1986 het volgende:
Als eerbetoon aan Safin moet iedereen Safin kiezen woensdag. Zou hij verdienen. Maybe doe k het ook wel.
Give it up. You´ll never gonna make itquote:Op maandag 9 november 2009 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En mijn kans op een plek in de masters verknallen, dacht het niet!!!
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |