Winkelen op zaterdag en het druk vinden... no shit... sherlock...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik heb soms toch zo'n gruwelijke hekel aan die pokke drukte hier altijd in de Randstrad. Vanmiddag even naar de mediamarkt geweest. Maar tering het leek godverdomme wel alsof alles gratis af te halen was man. Het was zo druk dat ik een half uur voor de kassa heb staan wachten
En dan kan je ook nog geen eens een normale parkeer plek vinden want bijna alles is bezet. En het is niet alleen de mediamarkt, elke grote winkel is op zaterdag pokke druk hier in Nederland.
En dan hebben ze het wel over minder files, maar ik merk er anders niks van. Tegenwoordig sta je hier in de Randstad zaterdags en zondags ook gewoon in de file hoor.
Pas nog een keer in Duitsland geweest. Maar het is daar wat dit betreft toch echt tien keer zo goed. Ruime parkeerplaatsen die gratis zijn, en grote winkels waar je niet om de 5 meter weer een 1 of andere lompe Hollander tegen komt.
Ik moest gewoon even een externe hardeschrijf hebben en die zijn daar best goedkoop hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:38 schreef SpecialK het volgende:
Leuk dat mensen er toch steeds weer in trappen. Die mediamarkt. Terwijl 90% van hun producten voor 50% van de prijs via kieskeurig.nl te vinden zijn
Daar zit ik tussen de aardappel vretende Friezen die ik niet versta. Dus nee bedankt. En ik ben Saks dus ik ga zeker niet in Friesland wonen.quote:
Hoax, het is crisis we hebben het allemaal heul slecht en hebben geen cent te makken in deze barre tijdenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik heb soms toch zo'n gruwelijke hekel aan die pokke drukte hier altijd in de Randstrad. Vanmiddag even naar de mediamarkt geweest. Maar tering het leek godverdomme wel alsof alles gratis af te halen was man. Het was zo druk dat ik een half uur voor de kassa heb staan wachten
En dan kan je ook nog geen eens een normale parkeer plek vinden want bijna alles is bezet. En het is niet alleen de mediamarkt, elke grote winkel is op zaterdag pokke druk hier in Nederland.
En dan hebben ze het wel over minder files, maar ik merk er anders niks van. Tegenwoordig sta je hier in de Randstad zaterdags en zondags ook gewoon in de file hoor.
Pas nog een keer in Duitsland geweest. Maar het is daar wat dit betreft toch echt tien keer zo goed. Ruime parkeerplaatsen die gratis zijn, en grote winkels waar je niet om de 5 meter weer een 1 of andere lompe Hollander tegen komt.
In Limburg willen we ze ook niet!..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:38 schreef deepart het volgende:
Als jullie maar allemaal daar blijven en Brabant met rust laten.
TS is allochtoon en wilde een externe hardeschijf stelen maar kon dat niet ongezien doen omdat er beschaafde hollanders om hem heen stonden hem terecht in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
niet om de 5 meter weer een 1 of andere lompe Hollander tegen komt.
iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:46 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen HDMI kabels van 150 euro aansmeren terwijl eentje van 15 euro ook prima volstaat
Schitterend
TS is een Oost Nederlander. Maar goed dat noemen ze in die verrote Randstad ook een allochtoon tegenwoordig. Ik voel me daar ook een allochtoon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
TS is allochtoon en wilde een externe hardeschijf stelen maar kon dat niet ongezien doen omdat er beschaafde hollanders om hem heen stonden hem terecht in de gaten te houden.
-TS mag in zijn handjes knijpen dat die in een omgeving als deze mag wonen inplaats van in een woestijn of 3dewereld land
En ook nog in de economische crisis.quote:
Ja de ergste sinds de 2de wereld oorlog was het toch? Toentertijd mensen hun eigen stront op moesten vreten om te overlevenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
En ook nog in de economische crisis.
In Leeuwarden spreken we geen fries. Maarja je bent dan wel weer omsingeld door die friese kutdorpen jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:42 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Daar zit ik tussen de aardappel vretende Friezen die ik niet versta. Dus nee bedankt. En ik ben Saks dus ik ga zeker niet in Friesland wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |