Heb er nu pas dieper over na gedachtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:54 schreef Genius-F het volgende:
Goh, das nog maar 10jaar zo.
rel-reactiequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Nederland 2 ja, en onderdeel van de huidige samenleving zijn ook onze geliefde medelanders![]()
Ik vind het heel normaal, zij komen hier dus wij passen ons aan aan hun
Moest je wel heel diep over nadenken danquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:55 schreef Spito het volgende:
[..]
Heb er nu pas dieper over na gedacht
To obviousquote:
Wat is nou je probleem? Zonder ondertiteling kunnen arabisch sprekende mensen het toch niet begrijpen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:53 schreef Spito het volgende:
Waarom heeft nederland 2 een programma met arabische ondertiteling? Het is toch NEDERLAND 2?? Is de satteliet van de buren niet genoeg? Kan iemand mij dit uitleggen?
Klacht: Nederlandse zenders met arabische ondertiteling.
Moeten ze Nederlands leren. Zoveel geld naar integratie en dan dit..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat is nou je probleem? Zonder ondertiteling kunnen arabisch sprekende mensen het toch niet begrijpen?![]()
![]()
Leer jij maar arabisch !quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:00 schreef Spito het volgende:
[..]
Moeten ze Nederlands leren. Zoveel geld naar integratie en dan dit..
Dit is onderdeel van de integratie sukkelquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:00 schreef Spito het volgende:
[..]
Moeten ze Nederlands leren. Zoveel geld naar integratie en dan dit..
Goede vergelijkingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:01 schreef Spito het volgende:
Dus als ik naar Turkije ga krijg ik Nederlands ondertiteling op d nationale zender?
Dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:01 schreef Spito het volgende:
Dus als ik naar Turkije ga krijg ik Nederlands ondertiteling op d nationale zender?
Geloof je het zelfquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Dit is onderdeel van de integratie sukkel. Dit is een methode waarop mensen een taal leren.
Ben je nou echt zo simpel of doe je maar alsof?
Ik zeg toch niet dat ik erg vind? Snap het alleen niet. En ik lijk niet op jou beschrijvingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:03 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Goede vergelijking![]()
Je komt over als een petdragend mannetje met daaronder een vleespet die graag rondcrossed in zijn Golf met tribal achterop en jumpstyle uit de speakers.
Ik weet het zelf. Ik ken namelijk buitenlanders, die op die maner hun nederlands bijspijkeren. Jaja, ik ken ze echt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:04 schreef Spito het volgende:
[..]
Geloof je het zelfDie vrouwtjes lezen alleen de ondertiteling, en jij betaald dat
Je vindt het niet erg, maar opent wel eventjes een topicquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:06 schreef Spito het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik erg vind? Snap het alleen niet. En ik lijk niet op jou beschrijving
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |