Klacht? de belachelijkheid druipt hier werkelijk vanaf! Waarom weer alleenquote:Marokkanen in Rotterdam krijgen betaald om met burgemeester Aboutaleb
te praten. Zij kunnnen 40 euro verdienen als ze over hun ervaringen
in de stad vertellen. Dit meldt de Telegraaf zaterdag. Deze gesprekken
hebben plaats aan vijf zogenaamde 'Marokkanentafels'. Volgens de
gemeente Rotterdam is het normaal dat er wordt betaald. "Mensen geven
een paar uur van hun tijd, daar mag wat tegenover staan", is de reactie.
AD
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rotterdam..Hoort dat nog bij Nederland?
Inderdaad. "Eerder kregen Antilliaanse Rotterdammers al een soortgelijke onkostenvergoeding. " en daar hoor je niemand over.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:38 schreef Triggershot het volgende:
Andere bevolkingsgroepen zijn al eerder aan de beurt geweest, damn zeg
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rotterdam..Hoort dat nog bij Nederland?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:34 schreef weert-gilders het volgende:
Voor iedereen die ook wil gaan: http://link.marktplaats.nl/285246936 het is even een investering van 25,- euri maar dan steek je wel even 15,- eurie gratis in de zak.. Als je het collectief aanpakt kun je met bijvoorbeeld 5 man een boerka delen
Dat kan toch in je lokale snackbar BoWa?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
DISCRIMINATIE !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook wel eens voor ¤ 40- gaan praten met een Marokkees![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:34 schreef weert-gilders het volgende:
Voor iedereen die ook wil gaan: http://link.marktplaats.nl/285246936 het is even een investering van 25,- euri maar dan steek je wel even 15,- eurie gratis in de zak.. Als je het collectief aanpakt kun je met bijvoorbeeld 5 man een boerka delen
Jij krijgt altijd een goede gezondheid, en, zoals je ongetwijfeld zult beamen, is dat al het geld in de wereld waard.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Te maf voor woorden.
Ik slaap veel voor een goede gezondheid, krijg ik daar ook geld voor terug?
1 2 3 4 5 6 7 8 | te praten. Zij kunnnen 40 euro verdienen als ze over hun ervaringen in de stad vertellen. Dit meldt de Telegraaf zaterdag. Deze gesprekken hebben plaats aan vijf zogenaamde 'Marokkanentafels'. Volgens de gemeente Rotterdam is het normaal dat er wordt betaald. "Mensen geven een paar uur van hun tijd, daar mag wat tegenover staan", is de reactie. AD |
Ze proberen een oplossing voor de problemen met kutmarokkanen te zoeken, maar dan mag het geen geld kosten? En waar hebben we het over? 5 gesprekken met 5 marokkanen, 5x5x40=het failliet van rotterdam?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
[ code verwijderd ]
WTF? Overal bezuinigingen maar dit kan dan weer wel
Als ze zitten te praten, kunnen ze geen fietsen jatten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:21 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
Wat een gezeur. Die 40 euro kan je gewoon beschouwen als een onkostenvergoeding.
Ik slaap alleen maar veel omdat ik nu 3 weken vakantie heb.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij krijgt altijd een goede gezondheid, en, zoals je ongetwijfeld zult beamen, is dat al het geld in de wereld waard.
Volgens het artikel kost het "een paar uur van hun tijd". Het lijkt me dus terecht dat daar een kleine vergoeding tegenover staat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
De vraag is natuurlijk op welke schaal het gebeurt.
Praten ze ff met een geselecteerd groepje van 5 of 10 mensen die er echt uren aan kwijt zijn vind ik het wel prima.
Is het een groot onderzoek wat ff 10 minuten een vragenlijstje invullen is en kort babbeltje en het je 30 minuten kost maar er 10.000 mensen worden gevraagd dan vind ik 't een ander verhaal.
De kindertjes in afrika zouden dolbij zijn met 3 weken vakantie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik slaap alleen maar veel omdat ik nu 3 weken vakantie heb.
Vrijwilligerswerk ook... en die doen essentieel werk voor de samenleveing en velen daarvan krijgen een gare kadeaubon o.i.d. omdat ze te gierig zijn daar wat meer subsidie voor te regelen zodat meer vrijwilligers een vergoeding kunnen krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:26 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
[..]
Volgens het artikel kost het "een paar uur van hun tijd". Het lijkt me dus terecht dat daar een kleine vergoeding tegenover staat.
Moeilijk he, iemand een mazzeltje gunnen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:37 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk ook... en die doen essentieel werk voor de samenleveing en velen daarvan krijgen een gare kadeaubon o.i.d. omdat ze te gierig zijn daar wat meer subsidie voor te regelen zodat meer vrijwilligers een vergoeding kunnen krijgen.
Dus omdat de onkostenvergoedingen voor vrijwilligers (volgens jou) slecht geregeld zijn moet de gemeente anderen van wie het een gunst verwacht ook maar geen vergoeding geven? Merkwaardige redenatiequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:37 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk ook... en die doen essentieel werk voor de samenleveing en velen daarvan krijgen een gare kadeaubon o.i.d. omdat ze te gierig zijn daar wat meer subsidie voor te regelen zodat meer vrijwilligers een vergoeding kunnen krijgen.
you're missing the point, ik gun hun die 40 Euro wel maar ik vind dat er ook meer geld naar mensen moet gaan die zich het hele jaar belangeloos inzetten voor de maatschappij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Moeilijk he, iemand een mazzeltje gunnen.
Kopje koffie is bijna al teveel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wtf dit kan je toch niet serieus menen
40 euro vind ik ook nog wel redelijk veel ik bedoel als ze daar gaan zitten zitten ze er ook voor zichzelf omdat ze zelf dingen verbeterd zien worden![]()
Ja fokkit, als mensen niet tevreden zijn met de vergoeding die ze krijgen voor het vrijwilligerswerk dat ze doen moeten ze lekker ander vrijwillegers werk zoeken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
you're missing the point, ik gun hun die 40 Euro wel maar ik vind dat er ook meer geld naar mensen moet gaan die zich het hele jaar belangeloos inzetten voor de maatschappij.
Die mensen gun ik namelijk OOK een mazzeltje
Dus dat
dat is idd een optie maar als het werk zelf fantastisch vinden dan is het weer een ander verhaal.. maar goed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja fokkit, als mensen niet tevreden zijn met de vergoeding die ze krijgen voor het vrijwilligerswerk dat ze doen moeten ze lekker ander vrijwillegers werk zoeken.
Net als het eten wat ik nu eet. Smullen smullen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef zovty het volgende:
[..]
De kindertjes in afrika zouden dolbij zijn met 3 weken vakantie.
Offtopic dus..quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
you're missing the point, ik gun hun die 40 Euro wel maar ik vind dat er ook meer geld naar mensen moet gaan die zich het hele jaar belangeloos inzetten voor de maatschappij.
Die mensen gun ik namelijk OOK een mazzeltje
Dus dat
Jawel. Dat gelul van jou over vrijwilligerswerk heeft hier niets mee te maken. Maak daar maar een eigen topic over.quote:
Misschien kun je de volgende keer bij de aangifte van iets dat van je gestolen is administratiekosten a 40,- in rekening brengenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:22 schreef l3laster het volgende:
En al die keren dat ik naar politie moet om aangifte te doen kost me zeker niets....
flikker toch op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |