Klacht? de belachelijkheid druipt hier werkelijk vanaf! Waarom weer alleenquote:Marokkanen in Rotterdam krijgen betaald om met burgemeester Aboutaleb
te praten. Zij kunnnen 40 euro verdienen als ze over hun ervaringen
in de stad vertellen. Dit meldt de Telegraaf zaterdag. Deze gesprekken
hebben plaats aan vijf zogenaamde 'Marokkanentafels'. Volgens de
gemeente Rotterdam is het normaal dat er wordt betaald. "Mensen geven
een paar uur van hun tijd, daar mag wat tegenover staan", is de reactie.
AD
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rotterdam..Hoort dat nog bij Nederland?
Inderdaad. "Eerder kregen Antilliaanse Rotterdammers al een soortgelijke onkostenvergoeding. " en daar hoor je niemand over.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:38 schreef Triggershot het volgende:
Andere bevolkingsgroepen zijn al eerder aan de beurt geweest, damn zeg
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rotterdam..Hoort dat nog bij Nederland?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:34 schreef weert-gilders het volgende:
Voor iedereen die ook wil gaan: http://link.marktplaats.nl/285246936 het is even een investering van 25,- euri maar dan steek je wel even 15,- eurie gratis in de zak.. Als je het collectief aanpakt kun je met bijvoorbeeld 5 man een boerka delen
Dat kan toch in je lokale snackbar BoWa?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
DISCRIMINATIE !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook wel eens voor ¤ 40- gaan praten met een Marokkees![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:34 schreef weert-gilders het volgende:
Voor iedereen die ook wil gaan: http://link.marktplaats.nl/285246936 het is even een investering van 25,- euri maar dan steek je wel even 15,- eurie gratis in de zak.. Als je het collectief aanpakt kun je met bijvoorbeeld 5 man een boerka delen
Jij krijgt altijd een goede gezondheid, en, zoals je ongetwijfeld zult beamen, is dat al het geld in de wereld waard.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Te maf voor woorden.
Ik slaap veel voor een goede gezondheid, krijg ik daar ook geld voor terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |