't iIs op Urk...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:07 schreef Siniti het volgende:
TS is minderjarig en woont waarschijnlijk in Urk waardoor mensen uit het concurrerende dorp in zijn dorp waren om daar de straten onveilig te maken.
I ROFL'ed... (bijna)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:35 schreef NoBody122 het volgende:
TS gaat stappen in Engeland en fietst steeds spook
... en trekt de twee meefietsende vrouwen in de Audi om ze achter de ramen te zetten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:45 schreef FGdE het volgende:
Wij fietsen langs en een man in een net armani t-shirt stapt uit ...
Jah, en als ze jou hadden genakt, nog een idioot ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:35 schreef FGdE het volgende:
TS is geen neger(en als het wel was wat dan nog?), woont niet in Urk maar bijna in Den Bosch, en ik had m'n fietslichten wel aan. Er was bij alle drie de keren geen reden voor. Nederland is zijn normen en waarden kwijt...
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:05 schreef kingmob het volgende:
Hoe kan je als 17-jarige nou zeggen dat de maatschappij verloedert, je hebt geen flauw idee hoe hij eerst was
Maw, welkom in de echte wereld, die al enkele millennia zo is (maar nu iets beter)
Jij denk dat mensen de laatste 10 jaar ineens compleet anders zijn?quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:16 schreef RickoKun het volgende:
Mwoah, in de tweede wereldoorlog was de maatschappij nog vele maler zieker, dus je moet niet zo janken.
Was wel mooi omdat je tegen hem zegt van "Hoe kan jij weten hoe het vroeger was" terwijl je daarna zegt van dat het al 1000den jaren zo isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jij denk dat mensen de laatste 10 jaar ineens compleet anders zijn?
De maatschappij veranderd ook niet zo heel veel maar het lontje van mensen is steeds korter geworden.Er hoeft maar iets te gebeuren en mensen knappen. Dat zal wel met de hectiek van de maatschappij te maken hebben tegenwoordig. Vroeger ging alles veel relaxer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Was wel mooi omdat je tegen hem zegt van "Hoe kan jij weten hoe het vroeger was" terwijl je daarna zegt van dat het al 1000den jaren zo is
Ik heb nog nooit klappen gehad, vroeger niet en recentelijk niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:15 schreef FGdE het volgende:
Yea precies, wat NoShitSherlock zegt. Ik weet misschien niet hoe het 30 jaar geleden was maar ik weet zeker dat het vroeger vele malen relaxter was. Iedereen is tegenwoordig zo hectisch en met het minst of geringste worden er klappen uitgedeeld
Je snapt toch zeker zelf ook dat deze uitspraak zichzelf tegenspreektquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:15 schreef FGdE het volgende:
Ik weet misschien niet hoe het 30 jaar geleden was maar ik weet zeker dat het vroeger vele malen relaxter was.
Maar dat komt omdat jij zn katten bewerkt had.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:21 schreef skattebaut het volgende:
Je ziet het he topicstarter.?
Over zulke zaken wordt heel luchtig gedaan, alsof het allemaal normaal is.
Nou, laat me je vertellen dat e.e.a. echt niet normaal is.
Ik werd zelf ongeveer 3 weken geleden plots met met de dood bedreigd door mijn lieftallige buurman.
Dit nadat ik hun een aantal keren netjes had gevraagd hun katten uit mijn tuin te houden...
Opeens stond mijn buurman, gewapend met een klauwhamer, in mijn tuin.
Dit met de serieuze bedoeling om mij wat aan te doen.![]()
Beste is dat je je maar bewapend als je over straat gaat.
Een dik Abus beugelslot kan wonderen doen tegen lastige figuren.
Dagelijks loop ik met gedachten te spelen om NL te verlaten.
Puur door de asociale instelling van mijn medelanders.
Waarom heb je die hoer niet geklapt dan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:45 schreef FGdE het volgende:
schreeuwt die vrouw naar ons '"Moeten jullie kanker vechten ofwat?"
Not.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:36 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij zn katten bewerkt had.
Mensen die stoer doen op een forum.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:03 schreef Gierigesloeber het volgende:
Hahaha, ik ga altijd met die lui vechten, zoals het hoort.
Neuh, zo ben ik niet. iets zinloos geweld enzo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |