Vuig jongquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:50 schreef Verbatim. het volgende:
HOER!!!!!!!
Pardon?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:50 schreef Herbstmeister het volgende:
Kansloos topic. Je weet het.
Precies ik eis meer tietenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:52 schreef GuidooH het volgende:
Trouwens zwaar oneens met de klacht, integendeel... te weinig tieten op fok!
Tjah tis een harkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:51 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen een dame...
uren kwijlen bij blote tieten pics is geen probleem...dan ben je stoerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:51 schreef WurM het volgende:
TS is een slet. En wat voor een
Ik ben bereid dit alles terug te nemen, als TS haar tieten post.
Door de week ben ik volwassen. Nu is het weekend, nu wil ik tieten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uren kwijlen bij blote tieten pics is geen probleem...dan ben je stoermaar als een meid toegeeft ook graag naar bepaalde dingen te kijken dan is ze meteen een slet...erg volwassen hoor
uhmmmm nee ik hou van wat meer verbeeldingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:54 schreef zhe-devilll het volgende:
OMG
[ afbeelding ]
![]()
Glij weg over me stoel!!!!!!!!!!!
Ah, doe dat in een spoiler ofzo...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:54 schreef zhe-devilll het volgende:
OMG
[ afbeelding ]
![]()
iemand die me een slet noemt heeft al zijn kansen om ooit mijn tieten te zien totaal verknaltquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Door de week ben ik volwassen. Nu is het weekend, nu wil ik tieten.
En zoals ik al zei: Post je tieten en ik neem alles terug
Je valt op behaarde zakken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:54 schreef zhe-devilll het volgende:
OMG
[ afbeelding ]
![]()
Als je nou echt zo van piemels houdt.... dan mag je ook wel langskomen hoor..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
Yeah but no but!
[ afbeelding ]
Ollie en de b des bommels!
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ach, krijg je weer van dat 'ik ben een vrouw, dus je moet voorzichtig en lief met/tegen me doen' gejeuzel. Laat gewoon je tieten zien en mannen doen liever tegen je dan je wiltquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
iemand die me een slet noemt heeft al zijn kansen om ooit mijn tieten te zien totaal verknalt
Go girl!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
iemand die me een slet noemt heeft al zijn kansen om ooit mijn tieten te zien totaal verknalt
Dat is dus niet waar hé?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Ach, krijg je weer van dat 'ik ben een vrouw, dus je moet voorzichtig en lief met/tegen me doen' gejeuzel. Laat gewoon je tieten zien en mannen doen liever tegen je dan je wilt
quote:
quote:
tja helaas wel, maar mannen kunnen gekwijl van dames blijkbaar niet hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
De OP was nog goed, daarna ging het bergafwaarts.
is dat zo sinds wanneer????????quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
zhe-devilll krijgt een hele dikke ban, tieten mogen wel maar kutten en piemels niet![]()
Ik heb net nog gekeken en er hangt bij mij niks daar hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:58 schreef Japsnars het volgende:
HOAX: er zijn geen vrouwen op het internet
Ze krijgen er vaak een enorme slappe vanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
tja helaas wel, maar mannen kunnen gekwijl van dames blijkbaar niet hebben
En jij hebt nog niet door dat jij zeikt?zieligquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:00 schreef WurM het volgende:
Ik heb het wel weer gehad met die zeikende vrouwmenschen. De bagger is ook niet te doen vandaag.
Slaap lekker.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Ach, krijg je weer van dat 'ik ben een vrouw, dus je moet voorzichtig en lief met/tegen me doen' gejeuzel. Laat gewoon je tieten zien en mannen doen liever tegen je dan je wilt
Ja doe dat eensch!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:00 schreef michiel_merk het volgende:
Nog even en ik post mn bier buik hier![]()
Nog één breezertje en zhe-devil is zo ver dat ze haar tieten post.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ze krijgen er vaak een enorme slappe van
dat dan weer wel!
ken een oom die euh
Precies zonder respect NO SEX!!!!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik hoef niet altijd lief behandeld te worden maar ik eis wel respect!
2 totaal verschillende dingen die jij blijkbaar nog niet onder de knie hebt
Dream onquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Nog één breezertje en zhe-devil is zo ver dat ze haar tieten post.
De WurM is nu echt gevlogen.
een tattooquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwenie wat ie an zuh buik heeft?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:05 schreef 3lmo het volgende:
Hier, tieten.
[ afbeelding ]
Van TS' hyves.
wat een maffedoos. (hyves.nl)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:05 schreef 3lmo het volgende:
Hier, tieten.
[ afbeelding ]
Van TS' hyves.
hij krijgt wel een stijve van je dat dan weer wel!quote:
Kinderachtig die kerels!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:07 schreef Fryst het volgende:
Fok! Wat doen jullie me nou aan![]()
Er zijn te weinig tieten in deze topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeuw, dat lucht een beetje op
En jij een flinke trap in je kruis met die klotenopmerking van je!daag!!!!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:08 schreef Dartanion het volgende:
Wat een hypocriete sloeries weer op Fok!
Beetje hitsig fokkende dames die normaal moord en brandschreeuwen als er een foto van een dame met inkijk gepost is. Die glijen nu achter hun computertjes vandaan
Respect moet je verdienen! En het enige wat jij verdient op dit moment is een kwakkie tussen je ogen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:08 schreef Dartanion het volgende:
Wat een hypocriete sloeries weer op Fok!
Beetje hitsig fokkende dames die normaal moord en brandschreeuwen als er een foto van een dame met inkijk gepost is. Die glijen nu achter hun computertjes vandaan
Respect moet je verdienen! En het enige wat jij verdient op dit moment is een kwakkie tussen je ogen
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kinderachtig die kerels!
laat ons nou us ff !
Goddomme!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En jij een flinke trap in je kruis met die klotenopmerking van je!daag!!!!!!
Goede topic..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:12 schreef Fryst het volgende:
[..]
Nee![]()
Een topic zonder tieten is geen goede topic.
[ afbeelding ]
Mag je op kijken die staat toch op privéquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:10 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Had iemand de Hyves van de TS al gepost?
Nog meer van die plaatjes graag..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:15 schreef Fryst het volgende:
[..]
En daar komt de grammarnazi
Goed topic*
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |