En da's nog optimistischquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je bent de eerste sinds 2 jaar!

In jouw geval: Google is not your friend..quote:

Littlemamitaquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je bent de eerste sinds 2 jaar!

Zet je maar schrap meid,vooral voor de bomquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef san39 het volgende:
maar goe, zet huub altijd maar zo weinig postings neer is ook nie leuk![]()
![]()
![]()
pfffff haha of jullie nie gezellig zijn,jullie vallen mee en zijn eigenlijk bes wel leuk,
als compliment bedoelt he![]()
![]()
![]()

Kut-pot!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In jouw geval: Google is not your friend..

Voel me nu al echt een ouwde rot hierquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Was dat nou voor een vraag voor een newbie ?

tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolletéquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:22 schreef san39 het volgende:
mooiiitje je weet ,
ik kan wel wat hebben hoor,als t maar geen lettelijke bom is![]()
![]()

@San,mis jij wat letters op je putertje voordat anderen er over beginnenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:22 schreef san39 het volgende:
mooiiitje je weet ,
ik kan wel wat hebben hoor,als t maar geen lettelijke bom is![]()
![]()

Ik heb moedermavo allang laten vallenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
@San,mis jij wat letters op je putertje voordat anderen er over beginnen

Godverre!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:26 schreef san39 het volgende:
ok![]()
![]()
tieteeeeeeeeeeen dus mmmmm die heb k amper dusse die wil je nieeee zien
![]()

Ja, je bent een schalkie, een beetje een kruising tussen zouzou en iets andersquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef san39 het volgende:
mmm jian k ben beetje brutale nieuwe bij he![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |