abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 06:53:39 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73903526
quote:
NAMCO BANDAI GAMES ANNOUNCES INVERSION FOR THE XBOX 360 AND PLAYSTATION 3 SYSTEM

Innovative Gravity Wielding Combat Revolutionizes Third-Person Shooter Genre

SANTA CLARA, Calif., (Oct. 20, 2009) – Leading video games publisher and developer NAMCO BANDAI Games America Inc., today announced INVERSION™ for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and the PlayStation®3 computer entertainment system. Developed by Saber Interactive, INVERSION takes players on a whirlwind journey complete with nonstop firefights and a suspense-filled storyline. Packed to the brim with action, INVERSION also introduces revolutionary gravity-wielding combat, zero gravity environments, vector changes, and a unique destructible cover system. INVERSION is planned for release in 2010.

INVERSION is a third-person co-op shooter that combines hard-hitting, adrenaline-pumping action with a revolutionary gravity manipulation engine. Featuring the Grappler weapon, players will be able to manipulate gravity for their own purposes. The Grappler can be used in countless combat situations by maneuvering massive objects as shields or projectiles, and moving camped enemies out of concealed cover so they can be blasted away. The Grappler is also a key tool for tactical situations and puzzle solving as players can lift, move, or create cover objects at their whim. The awesome power of gravity is right at players’ fingertips. Additionally, INVERSION is one of the first games to feature Havok Destruction which bestows INVERSION with massively destructible environments including an elaborate cover system.

Set in the near future, the tranquil peace enjoyed by mankind shatters with an unforeseen invasion by an unknown enemy called the Lutadore. Armed to the teeth with futuristic gravity-controlling weapons, the Lutadore easily overrun the city’s defenses. Unbeknownst to all, mysterious anomalies have surfaced in conjunction with the invasion. Random regions in the city have entered zero gravity or have suffered vector changes, throwing the world into topsy-turvy chaos. Assuming the role of Davis Russel, a hotheaded 28-year-old cop, or Leo Delgado, Davis’ neighbor, players will embark on a journey through the disorienting war-ravaged, gravity twisted streets of their home town and beyond, to find Davis' missing child.

“INVERSION will turn the shooter genre upside down, literally,” said Todd Thorson, director of marketing and public relations, NAMCO BANDAI Games America. “Saber Interactive’s innovative gravity manipulation feature will blow away any preconceptions of what a contemporary shooter should be.”

“Working with NAMCO BANDAI Games on a project of this caliber is a complete thrill,” said Matthew Karch, CEO of Saber Interactive. “We are doing things in INVERSION that most people didn’t think possible on the current generation of consoles. We can’t wait to get INVERSION in the hands of gamers across the world.”

“We are delighted to see Havok Destruction incorporated as an important gameplay element in INVERSION,” said David O’Meara, Managing Director for Havok. “The talented team of developers and artists creating INVERSION has really embraced the Havok Destruction technology and we can’t wait to see the final results.”
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 21 oktober 2009 @ 07:29:14 #227
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73903649
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:27 schreef DJ_ het volgende:
zo forza3 LE is op de post gegaan , keurig een smsje gekregen van consoleshop dat die op de post is gegaan . dus ik kan hem morgen verwachten
Vandaag dus? Dat is 2 dagen voor release binnen, netjes!
The truth was in here.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:50:30 #228
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73905529
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

360 controller zuigt voor voetbalgames.
Vind ik niet. Het grote nadeel van de PS3 vind ik die verschrikkelijke controller. Ik vind hem te klein, te licht en de knoppen aan de achterkant zijn te klein (vandaar ook dat opzetstukje )

Die van de Xbox 360 daarentegen is gewoon perfect. Precies groot en zwaar genoeg en de LT & RT toetsen werken ook prima
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_73906467
En trouwens, fifa10 wil je vanwege die 360-graden-dinges ook gewoon emt de stick spelen, dan kan je tenminste nog een klein beetje naar links of rechts wandelen. Je bent niet meer gebonden aan 16 assen...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_73906865
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Vind ik niet. Het grote nadeel van de PS3 vind ik die verschrikkelijke controller. Ik vind hem te klein, te licht en de knoppen aan de achterkant zijn te klein (vandaar ook dat opzetstukje )

Die van de Xbox 360 daarentegen is gewoon perfect. Precies groot en zwaar genoeg en de LT & RT toetsen werken ook prima
ik vind RB en LB erg kut om tegelijkertijd met de RT en RT te gebruiken op de 360.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:07:55 #231
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73907561
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:41 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik vind RB en LB erg kut om tegelijkertijd met de RT en RT te gebruiken op de 360.
Ik vind dat ze ver genoeg van elkaar zitten om ze goed te kunnen onderscheiden. TIs niet dat je ze in FIFA 10 moet combineren. LT & RT zijn voor sprinten en trucjes. Terwijl LB & RB voor stiftjes, vroege voorzet, hoge dieptepass en klasseschot zijn
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_73907594
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik vind dat ze ver genoeg van elkaar zitten om ze goed te kunnen onderscheiden. TIs niet dat je ze in FIFA 10 moet combineren. LT & RT zijn voor sprinten en trucjes. Terwijl LB & RB voor stiftjes, vroege voorzet, hoge dieptepass en klasseschot zijn
Dualshock 3 is natuurlijk voor piepkleine japannerhandjes gemaakt
pi_73908034
Sinds een week of 2 word ik constant disconnected van xbl. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Heb een andere poort op de switch geprobeerd, helpt niets. De poorten staan gewoon open en mijn verbinding met de xbl servers is ook gewoon goed. Echter krijg ik om de paar minuten de melding 'disconnected from xbox live'. Wanneer ik direct weer voor sign in kies, werkt alles ook gewoon weer... Gamen is echter onmogelijk.

Iemand?
pi_73908527
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:23 schreef kikoooooo het volgende:
Sinds een week of 2 word ik constant disconnected van xbl. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Heb een andere poort op de switch geprobeerd, helpt niets. De poorten staan gewoon open en mijn verbinding met de xbl servers is ook gewoon goed. Echter krijg ik om de paar minuten de melding 'disconnected from xbox live'. Wanneer ik direct weer voor sign in kies, werkt alles ook gewoon weer... Gamen is echter onmogelijk.

Iemand?
heb jij je gametag bij een andere xbox gerecoverd, bij een vriend ofzo en deze vergeten te wissen.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_73908602
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:40 schreef badboynova het volgende:

[..]

heb jij je gametag bij een andere xbox gerecoverd, bij een vriend ofzo en deze vergeten te wissen.
Nope. Nog nooit
pi_73908684
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nope. Nog nooit
is er in de laatste 2 weken iets aan hardware/software in je netwerk veranderd.

p.s

hoe staat je nat open of dicht.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_73909036
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:45 schreef badboynova het volgende:

[..]

is er in de laatste 2 weken iets aan hardware/software in je netwerk veranderd.

p.s

hoe staat je nat open of dicht.
Nope niets veranderd. Nat staat gewoon open. Alle tests zijn gewoon goed.
pi_73909161
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:56 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nope niets veranderd. Nat staat gewoon open. Alle tests zijn gewoon goed.
ok dan lijkt alles aan jouw kant goed te zitten, wat je nog wel kan doen is je logboek in je modem uit lezen misschien lig het probleem bij je provider.
pi_73910086
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:59 schreef badboynova het volgende:

[..]

ok dan lijkt alles aan jouw kant goed te zitten, wat je nog wel kan doen is je logboek in je modem uit lezen misschien lig het probleem bij je provider.
Lijkt me sterk. Want dan zouden mijn pc en laptop ook disconnects moeten kennen lijkt me

Ik ga vanmiddag nog even een andere switch plaatsen, kijken of dat werkt. En anders vrees ik dat het probleem in de xbox zit. Die natuurlijk net buiten de garantie zit
pi_73910829
Heb je ook op je pc/laptop online zitten spelen? Of wat voor een disconnects bedoel je?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:34:59 #241
268239 teunkneus
XBL: kneusteun
pi_73911995
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:31 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Want dan zouden mijn pc en laptop ook disconnects moeten kennen lijkt me

Ik ga vanmiddag nog even een andere switch plaatsen, kijken of dat werkt. En anders vrees ik dat het probleem in de xbox zit. Die natuurlijk net buiten de garantie zit
Gewoon opsturen met de melding van rrod, heb ik ook gedaan en hebben ze me dvd drive ook gefixed
Ja teunkneus ipv kneusteun omdat me paswoord nie hersteld kan worden :S
pi_73912103
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:34 schreef teunkneus het volgende:

[..]

Gewoon opsturen met de melding van rrod, heb ik ook gedaan en hebben ze me dvd drive ook gefixed
En die van jou was niet kapot? Kan het zo zijn dat een box na een rrod direct weer gaat werken daarna? Dus dat hij bij MS ineens wel weer werkt op de reparatietafel?
Dan zou ik het wel overwegen ja..
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:59 schreef Aivac het volgende:
Heb je ook op je pc/laptop online zitten spelen? Of wat voor een disconnects bedoel je?
Naja, ik bedoel: als het aan mijn internetprovider zou liggen, dan zouden mijn laptop en pc (die op dezelfde switch zitten) ook af en toe zonder verbinding moeten zitten. En dat zitten ze niet...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:42:41 #243
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73912285
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:

En dat pookje werkt om de een of andere reden gewoon niet lekker. Op de PS3 dan.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73912936
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 07:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vandaag dus? Dat is 2 dagen voor release binnen, netjes!
yeah dat dacht ik ook

kreeg vanmorgen echter dit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_73913100
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:59 schreef DJ_ het volgende:

[..]

yeah dat dacht ik ook

kreeg vanmorgen echter dit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitches
pi_73914315
Als ik het schuifje op mn xboxkabel op HD zet en de tv vervolgens in die mode en de xbox, dan werkt alles prima alleen heb ik geen geluid. Niet in PES, niet in xbox-menu, nergens. Is dit een vaker voorkomend probleem en is er een oplossing voor?
pi_73914741
Aquila je bent niet meer alleen !
quote:
DJ says:
alles van rare stinkt op de 360
kevin ( says:
banjo kazooie vond ik 1 van de beste spellen op 360
kevin ( says:
maar dan moet je van eigen voertuigen bouwen houden
kevin ( says:
heb iets van 40 eigen voertuigen gebouwd XD
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:52:30 #248
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73914801
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:39 schreef Jiveje het volgende:
Als ik het schuifje op mn xboxkabel op HD zet en de tv vervolgens in die mode en de xbox, dan werkt alles prima alleen heb ik geen geluid. Niet in PES, niet in xbox-menu, nergens. Is dit een vaker voorkomend probleem en is er een oplossing voor?
Gebruik je de componentkabels? Zo ja kijk dan of je 5 kabels hebt aangesloten (dus ook de rode en witte van "het andere bosje")

Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:02:54 #249
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73915174
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:50 schreef DJ_ het volgende:
Aquila je bent niet meer alleen !
[..]

live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73916281
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gebruik je de componentkabels? Zo ja kijk dan of je 5 kabels hebt aangesloten (dus ook de rode en witte van "het andere bosje")

[ afbeelding ]
Ik heb ze alle 6 aangesloten, 3 via dat verlengstuk en 3 gewoon los ernaast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')