Dudequote:Omdat ik niet geloof dat shampoo zo intelligent is dat het bepaalde ideeën in hersengolven kan onderscheiden leek het mij eerder op zijn plaats te zijn als een eventuele taakvervulling in het tot stand komen van een bepaald energie veld dat via geleidende stoffen in bepaalde shampoos WEL de gedachten kan beïnvloeden / scannen etc.
Ik denk dat het gewoon een nieuw soort bewustzijn is. 2012 enzo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:15 schreef gentirio het volgende:
Ik ben best bang, ik denk telkens dat ik te te veel weet , ik heb het gevoel de waarheid te zien door de fasade van alle dag , ik heb ook een tijd gedacht dat het iets boven natuurlijks was , het is toch allemaal "fokkin'obvious" ?
Hoe kunnen mensen op aarde anders zulke alledaagse manier van doen hebben, De meeste mensen zitten opgesloten in de tijdsgeest , zij kunnen of druven de stap uit die geest niet te maken of doen dit stiekem.
is het de media die ons oogkleppen geeft of zijn wij na al die tijd evolueren echt nog zo simpel te misleiden ? Echt , ik zie zoveel potentie die neit benut wordt , maar de drang om zelf in handen te nemen valt in het niets naast mijn gevoel gefopt te worden.
Ik denk dan dat mensen mijn gaan straffen omdat ik in plaats van iedereen te vertellen wat het beste is om te doen mij toe zou moeten wijden aan allerdaags werk net zoals de meeste mensen.
Wat staat op 1 ?
veiligheid ( economische ) of "Eer"?
En wanneer "Eer" wat vinden wij dan "Eerig"?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef AardappelAnders. het volgende:
Als ik jou was zou ik maar snel m'n haar gaan wassen!Dat dus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoe combineer jij je "natuurlijke levensstijl" met je hobby (computer)![]()
Simpel. Shampoo heeft invloed op je denken maar bepaalt niet wat je letterlijk denkt omdat shampoo daar niet intelligent genoeg voor is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DudeKan je dit misschien nog eens typen, eventueel wat uitgebreider, zodat de rest het ook snapt? Ik heb het nu 3 keer gelezen en ik snap er nog steeds niks van
dat je dat niet snapt, maakt jou minder eerig...quote:
Kan ie niks aan doen, want hij heeft waarschijnlijk niet al te lang geleden nog zijn haar gewassen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef capricia het volgende:
[..]
dat je dat niet snapt, maakt jou minder eerig...
Nou nee. Eerder gewoon onwetend. Het gaat er namelijk om of we economische stabiliteit nastreven of eer. maar eerst moeten we eer definiëren zodat we daarin heldere prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef capricia het volgende:
[..]
dat je dat niet snapt, maakt jou minder eerig...
GMTA!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ie niks aan doen, want hij heeft waarschijnlijk niet al te lang geleden nog zijn haar gewassen.
waarom zou hairwash niet voor brainwash kunnen staan?quote:
Zie? Bewijs!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:29 schreef capricia het volgende:
[..]
waarom zou hairwash niet voor brainwash kunnen staan?
Zo kun je het ook lezen..
Dat maakt het al een stuk duidelijkerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Simpel. Shampoo heeft invloed op je denken maar bepaalt niet wat je letterlijk denkt omdat shampoo daar niet intelligent genoeg voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |