quote:Dit is het land, waar grote mensen wonen.
Je hoeft er nog niet in: het is er boos.
Er zijn geen feeën meer, er zijn hormonen,
en altijd is er weer wat anders loos.
En in dit land zijn alle avonturen
hetzelfde, van een man en van een vrouw.
En achter elke muur zijn and’re muren
en nooit een eenhoorn of een bietebauw.
En alle dingen hebben hier twee kanten
en alle teddyberen zijn hier dood.
En boze stukken staan in boze kranten
en dat doen boze mannen voor hun brood.
Een bos is hier alleen maar een boel bomen
en de soldaten zijn niet meer van tin.
Dit is het land waar grote mensen wonen…
Wees maar niet bang. Je hoeft er nog niet in.
– Annie M.G. Schmidt
van het grote monster zien geen hele volksstammen het;. Bij entiteiten is dit wel het geval. Dat entiteiten rondwaren weet iedereen nu wel maar de wetenschap is zoo kortzichtig dat ze na al die jaren nog geeneens weten hoe geesten met ons communiceren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:58 schreef TheDutchguy het volgende:
De wetenschap heeft nog niet kunnen aantonen dat het grote monster in het midden van de aarde niet bestaat, dus hij moet wel bestaan
Nu draai je de bewijslast om.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Michielos het volgende:
bij geesten meteen naar wetenschap roept (wetenschap heeft NOOIT kunnen bewijzen dat het niet bestaat)
en jij weet het natuurlijk welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
van het grote monster zien geen hele volksstammen het;. Bij entiteiten is dit wel het geval. Dat entiteiten rondwaren weet iedereen nu wel maar de wetenschap is zoo kortzichtig dat ze na al die jaren nog geeneens weten hoe geesten met ons communiceren.
Zeg ik dat? Wanneer er geen andere mogelijkheid meer overblijft, dan pas zeg ik: ey dit is paranormaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef Gehaktstaaf het volgende:
Dus jij schuift altijd alles af op het paranormale, zonder eerst een logische verklaring te zoeken?![]()
juist, want derek geeft tenminste toe dat wat hij doet nep isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Char ... dat kan echt niet naast een naam als Derek
???quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:01 schreef bonke het volgende:
[..]
juist, want derek geeft tenminste toe dat wat hij doet nep is
nou laat zien dan ?:)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Wanneer er geen andere mogelijkheid meer overblijft, dan pas zeg ik: ey dit is paranormaal.
Zoals die keer dat ik geesten ging oproepen.. Opeens begon het meubilair te zweven, het was echt bizar ..
Nee, we waren niet aan de drank of de drugs () en nee, ik zit ook niet bij een psychiater.
verklaar dat dan eens,... met je grote mond?
En als ik dan kom kijken als jij dat doet dan zweven de meubels ineens niet meer...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Wanneer er geen andere mogelijkheid meer overblijft, dan pas zeg ik: ey dit is paranormaal.
Zoals die keer dat ik geesten ging oproepen.. Opeens begon het meubilair te zweven, het was echt bizar ..
Nee, we waren niet aan de drank of de drugs () en nee, ik zit ook niet bij een psychiater.
verklaar dat dan eens,... met je grote mond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |